Tijdelijk €25 aanbetaling

• 5.5Onderkomen

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

12 Reviews over Hippisch Bungalowpark De Kloosterhof

• 8M. van Oostenrijk06-08-2017

Met echtgenote en kinderen + paard.

Ligging prachtig. Paard gereden bij manege RCN in Appelscha waar ook ons paard was ondergebracht. Er heerst een weldadige rust op het park. Er wonen ook gezinnen die niet met vakantiezijn, waarom is me niet duidelijk. Vakantiehuizen zijn erg verschillend van elkaar. Er zijn goed ingerichtte maar ook verwaarloosde bungalows. Ga dus eerst kijken waar je boekt. De bungalows zijn van individuele families die ze verhuren.

• 6Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 3H Visser01-06-2017

voor de tweede keer maar nooit weer in huisje 8E.

Wij zijn hier voor de tweede keer geweest maar nu nooit meer. Het gaat in dit geval om huisje 8E. Verhuurder houdt zich niet aan zijn afspraken. Wij hebben in dit huis gezetten van eind oktober 2016 tot eind februari 2017 daar mijn vrouw ernstig ziek was en moest opgenomen worden in het ziekenhuis in Groningen. In het begin heeft mijn vrouw hem laten weten dat ze rookt en dat was geen probleem ( hij kon het begrijpen) maar toen het seizoen weer begon in 2017 moesten we ineens 260,- meer gaan betalen voor het huis in de maand. Dit hebben we niet gedaan en zijn ergens anders naar toe gegaan. Maar verhuurdeer ik krijg nog steeds € 100,- borg van u Dus pas op als u huisje nummer 8E gaat huren. Plus er staat een oude zooi aan meubels de bank zat door. En hij komt om de haverklap controleren.

• 1Activiteiten
    • 3Onderkomen
  • 8ekke09-05-2016

mooie natuur, heerlijk rustig en centraal gelegen

net huisje en van alle gemakken voorzien, mooie omgeving. door de centrale ligging kun je diverse steden bezoeken en `s avonds heerlijk genieten van de rust. Fietsen of wandelen in de bossen behoord ook tot de mogelijkheden.

• 9H.W. Visser07-10-2014

fantastische plek goed verzorgd

Dit vakantiehuis is prima ingericht en ligt prachtig in een moi omgeving.De eigenaar heeft er veel moeite gedaan om het de huurder naar de zin te maken.Voor 6 personen is dit een prima huis met goede bedden.En veel rust.

• 8de la Sankrije30-03-2010

Een parkje zonder zwembadlawaai en fiteszakjes.

Een goeie stek als je van rust houdt. We troffen er alleen wat rijpere vakantiegangers aan. Net als wij met fietsen. Goeie plek aan het bos. Eindeloze fietsroutes.

• 9Blankenstein j.18-11-2009

Mooi, rustige ligging aan bos

Een klein bungalowparkje. De bungalows zijn ieder van een verschillende familie. Er zijn geen fasciliteiten, dus echt een plek voor rustzoekers en diegenen die willen fietsen en van de natuur willen genieten.

• 8Ian van Asperen25-05-2009

mooi aan het bos en de weilanden

Zeer klein en rustig parkje. Geen fasciliteiten. Voor kinderen is er niets te doen. Daar ben je voor aangewezen op Appelscha. Heel goede uitgangsplek voor fiets en wandeltochten.

• 8Ian van Asperen02-05-2007

De Paasdagen doorgebracht. Fantastisch omgeving. Mooi klein parkje. Er is verschil in onderhoud van de bungalows. Die van de familie de Heus is perfect ingericht en onderhouden.

• 8Jannetje Does14-03-2007

Heel mooie plek. We zijn net terug van een weekje er tussenuit. Rustig parkje. Geen vertier voor kinderen. Als je relaxen wil is dit prima. Voor vermaak moet je in de omgeving zijn.

• 9Jaap blankenstein05-01-2007

We hebben hier een leuke vakantie gehad. Mooie fietstochten gemaakt. Echt een stek als je geen gedoe wilt en rust zoekt. Het is geen commercieel park. De eigenaren verhuren zelf. Er zijn geen fasciliteiten. Dus je moet boodschappen doen in Appelscha of Oosterwolde. Als je eenmaal in het bos wandelt kom je bijna niemand meer tegen als je van de kleine paden gebruik maakt. Bungalows zijn ruim met rondom tuin. Aan te bevelen.

Vakantiepark Hippisch Bungalowpark De Kloosterhof info

• CafeNiet beschikbaar