Pension Herberg Het Volle Leven

6 reviews over Pension Herberg Het Volle Leven in het Nederlands

Magische plek echt fantastisch

Amber,
12-3-2017

Helemaal ontspannen in het bos en met het heerlijke eten.

Het eten wordt als een schilderijtje opgediend, smaakt helemaal "vol"treffelijk en de hoeveelheden prima!

zeer tevreden

drenth
24-9-2010

het is genieten en een geweldige plek om uit te rusten en te genieten van de mooie omgeving ,en een mooie wandeling maken, en mijn huisdier is er ook welkom.

super.

Het Volle Leven.....met volle teugen genieten.

Martin Camphuijsen
15-9-2010

De rustige sfeer, de schitterende omgeving, de gastvrijheid en de fantastische met zorg opgediende maaltijden. Kortom een superverblijf!

uit de kunst!

L.Laman
14-9-2010

bijzonder rustig; het eten was uit de kunst; zeer royale kamer; goede prijs-kwaliteitverhouding

fantastische locatie

L&L Jansen
3-7-2010

Herberg het Volle Leven in Appelscha is:

GEWELDIG,wat een een rust,en mooie omgeving.

Gelijk vanuit de herberg wandel en fietsroutes.

En dan GENIETEN VAN DE VEGETARISCHE KEUKEN, wat voor ons ook een nieuwe ervaring was!!!!!!

Je voelt je er onmiddelijk thuis!!!

Wij hebben GENOTEN!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Herberg Het Volle Leven in Appelscha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Herberg Het Volle Leven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.