Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Boshuis Bos en Wei in het Nederlands

Mooi vakantiehuis

Reynolds
3-8-2015

Genoten in het boshuis. Prachtig uitzicht op de grote tuin met veel bos, vogeltjes gekeken en een afkoelende douche onder de buitendouche. Mooie mountainbikeroutes in de omgeving en veel evenementen in de zomer. Het grote zwembad vlakbij het huis is top.

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Boshuis Bos en Wei in Appelscha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Boshuis Bos en Wei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.