Vakantiehuis

5 reviews over Vakantiehuis Boshuis Bos en Wei in het Nederlands

Mooi vakantiehuis

Reynolds
3-8-2015

Genoten in het boshuis. Prachtig uitzicht op de grote tuin met veel bos, vogeltjes gekeken en een afkoelende douche onder de buitendouche. Mooie mountainbikeroutes in de omgeving en veel evenementen in de zomer. Het grote zwembad vlakbij het huis is top.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne plek

fam.Jansma
8-2-2015

Heerlijk genoten van een week vakantie in dit prachtige boshuis. Wat een ruimte en luxe voor weinig geld. De prijs kwaliteitsverhouding is prima! Veel gefietst en gewandeld in een mooie omgeving. Veel eetgelegenheden in de directe omgeving.

Gereisd Met partner in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer mooie en ontspannen plek

Veenstra
2-7-2014

Prachtig en luxe ingericht vakantiehuis. Toplocatie, zowel rust als genoeg activiteiten in Appelscha en omgeving. Zwembad, midgetgolfbaan en golfbaan op loopafstand van het huis. Hele ruime tuin met trampoline, rekstok en buitendouche. Heerlijk genieten in het bos!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2014

Fantastisch vakantiehuis

Vries
30-5-2014

Het boshuis ligt op een prachtige locatie, middenin de natuur en toch dichtbij het centrum en het bosbad van Appelscha. De woning is erg ruim en luxe ingericht en beschikt daarnaast over een erg grote tuin met twee terrassen. In de tuin is een schommel en een trampoline voor de kids. We hebben meteen voor nog een verblijf geboekt. Zeker een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2014

Geweldige accomodatie

WJW
22-5-2014

Het Boshuis staat op een geweldige locatie, oprit aflopen straat oversteken en loopt in een prachtig bos gebied. Rond het huis is erg veel ruimte, zeer luxe ingericht en het ontbreekt je echt aan niets. Mensen die van de natuur houden zitten hier echt fantastisch.

Gereisd Met partner in Tue Apr 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Boshuis Bos en Wei in Appelscha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Boshuis Bos en Wei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.