Camping Boscamping Appelscha

Meer campinginfo

30 reviews over Camping Boscamping Appelscha

• 2018
    8jan roomer10-08-2018

Heerlijke camping voor alleszins redelijke prijs.

Prima camping voor wat ouderen en gezinnen met kinderen tot plm 10 jaar. Mooi gelegen in het bos op 4,5km van Appelscha. Klantvriendelijke beheerder en gemotiveerd personeel.Ruime plaatsen op kleinschalige veldjes en sanitair prima in orde en schoon.Restaurant is kwalitatief goed en de prijzen conform huidige niveau. Een aanrader voor bovengenoemde doelgroep, zeker gezien de centrale ligging ten opzichte van de diverse attracties op niet al te grote afstanden.(Gevangenismuseum,Veenmuseum,Wildlands,Aekingerzand,Fochtelooerveen,Duinen Zathe)

• 2017
    9Leintjuh8427-08-2017

Mooie verzorgde in de bossen gelegen camping

De camping ligt midden in de bossen op 5 km van Appelscha. Vanaf de camping zit je zo op het knooppunten fietsnetwerk. De camping is leuk ingedeeld in meerdere kleine en grotere veldjes op elk veldje is een speeltuintje met zandbak. Vooraan de camping is een grote speeltuin met een air trampoline Het sanitair is netjes met vooraan de camping een groot modern verwarmd gebouw en middenop de camping een klein en gedateerd gebouw wat prima is voor een snel bezoek. In het restaurant op de camping kan je prima en lekker eten.

Met vrienden

• 9Sarah08-08-2017

Fijne camping voor jonge kinderen

We hebben 2 weken met onze 2 kinderen onder de 4 jaar gestaan. Voor onze tent een speelplaatsje met zand en glijbaantje, waar onze dochter van 1 ook zelfstandig op kon klimmen en vanaf kon glijden. Ideaal, je hebt er geen omkijken naar. Het was rustig, de helft van het veld stond leeg, maar het weer was dan ook niet fantastisch. Er staan voornamelijk ouders met (jonge) kinderen of oudere mensen. Soms met hun kleinkinderen. Sanitair was schoon, lekkere douches. Mooie grote speeltuin en kinderboerderijtje, waar we voor de afwisseling even heen konden. Oosterwolde heeft een mooi winkelcentrum, ik zou daar heen gaan voor m'n boodschappen. Veel mensen komen hier voor de bossen nemen hun mountainbike mee. We hebben door het slechte weer gezwommen in het molenduinbad in Norg. Ook een goede optie om met kinderen van alle leeftijden heen te gaan. Zeker een aanrader. Het enige wat ik heb gemist is een klein supermarktje.

• 7Swart-Rodenhuis29-07-2017

Leuk voor weekend

Mooie boscamping. Wij hadden een mooie plaats aan de rand van het bos (nr. 11). Afstand tot toiletgebouw goed te doen. Sanitairgebouw is op zich schoon, maar er hangt een beetje onfrisse urinelucht. Er stond een zeeppompje waarmee je je handen kon wassen, maar dit was oud en op en werd niet bijgevuld. Verder prima camping in mooie omgeving. Leuk is het kinderboerderijtje op de camping. En de supergrote speeltuin is geweldig voor de kinderen. Wij hadden een bbq feestje op het terras op de camping met vrienden en een groep kinderen van 5 t/m 10 jaar, iedereen heeft zich prima vermaakt. Het eten was ook prima, net als de kwaliteit van het vlees etc. Wij hebben zelf een weekend met onze tent op deze camping gestaan. Veel langer hoeft van ons ook niet op deze kleinschalige camping. We hebben wel een lekker weekend gehad, ondanks het wisselvallige weer. Jammer dat er niet wordt toegezien op luidruchtige gasten en vooral de bijbehorende honden.

• 7Staat v/h sanitair

• 8Ricardo07-05-2017

Heerlijk in de natuur!

Een mooie camping midden in de bossen. Het dorpje Appelscha ligt op ongeveer 4km afstand. Naast de camping zijn er leuke wandel- en fietsroutes te vinden. Zeker de moeite waard voor een overnachting.

• 8Staat v/h sanitair

• Oude reviews

9judith09-08-2016

Mooie camping

Prachtige camping midden in het groen. Fijn schoon sanitair. Mooie ruime plaatsen. Ideaal voor gezinnen met jonge kinderen (mooie speeltuin) en rustzoekers. Niks te doen voor de oudere jeugd.

Met oudere kinderen

• 10Aly28-07-2016

Mooie kindvriendelijke camping!

De camping heeft ruime plekken voor tent of caravan en deze zijn mooi gelegen rondom de speelplek voor de kleintjes. De kinderboerderij was een topper en niet te vergeten de speeltuin en het restaurant! Is gelegen in een mooie (fiets)omgeving. Het is ons hier prima bevallen!

• 9Grijpstra24-07-2016

Rust, ruimte, natuur..en een groepsaccommodatie

Boscamping Appelscha is een pareltje. Midden in het groen/bos, zeer schoon, prachtig aangelegd met heel schoon sanitair. Voor de jongere kinderen is er een grote speeltuin, ook onder de bomen. Er is maar één maar: de camping heeft ook een groepsaccommodatie. Bij ons werd die één dag na aankomst gevuld met een kamp van tientallen luidruchtige kinderen uit de lagere sociale klasse. Als een zwerm bijen namen zij de speeltuin in beslag, waardoor onze kinderen er eigenlijk niet meer bij konden/durfden. Voor wie daar hinder van vreest te ondervinden: zoek gewoon een plekje aan de andere kant van de camping. Of informeer van tevoren even naar de bezetting van de groepsaccommodatie. Want deze camping verdient wel een bezoekje!

• 9Vonk04-07-2016

Verzorgde en nette camping. Aanrader

We hebben nu twee keer bij Boscamping Appelscha gekampeerd. Het bevalt ons er zo goed, dat we terug komen voor een arrangement van 6 weken. Wij kwamen speciaal voor het minder valide sanitair naar deze camping, dit ziet er keurig uit en je hebt er 2 douche koppen. Het douchen is zonder muntjes. Rustige en bosrijke omgeving, en dichtbij knooppunt routes voor de fiets.

Het enige is de groepsaccommodatie erbij die soms voor wat onrust zorgt of de geiten ;).

• 8Staat v/h sanitair

• 9Familie de Groot30-08-2015

Wij komen er vaker....

We wonen een half uurtje hier vandaan en komen er vaak voor een weekend, ik denk toch al een keer of 10. Gezellig, schoon en midden in de natuur. We lopen met de honden zó het bos in. Tijdens de zomer één nadeel, veel teken in het bos dus zorg voor een goede bescherming en controleer je kinderen na een boswandeling. Je kan er ook heerlijk fietsen. Het restaurant is een aanrader, goede prijs kwaliteitsverhouding. Wat betreft de groepsaccomodaties, als er een groep zit is er wel meer lawaai, maar ons stoort het niet. Zeker 's nachts hebben wij er nog nooit last van gehad. Wij voelen ons hier thuis!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

2 tips over Camping Boscamping Appelscha

• oedzes74, 01-08-2012

Je kunt in de omgeving van de camping heel mooi wandelen en fietsen met verschillende mooie routes. Voor ieder wat wils.

• Sjoukje , 22-10-2014

Je kunt in het restaurant lekkere dingen eten en drinken. Mooi fietsgebied

0 vragen over Camping Boscamping Appelscha

• Aantal campingplaatsen50 tot 200