Tijdelijk €25 aanbetaling

Boscamping Appelscha

We hebben de beste aanbieders voor Camping Boscamping Appelscha voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 39 reviews

8.8FantastischScore uit 39 reviews
  • 8.8Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

39 Reviews over Boscamping Appelscha

• 9Anita Roseboom31-07-2022

Heerlijk weekje op een mooie camping

Wat een mooi plekje in Appelscha. Midden in de natuur. Lekker gewandeld met onze 2 goldens zo vanaf de camping de bossen in. Personeel was super vriendelijk en de camping is goed onderhouden. Voor kids tm een jaar of 10 denk ik een heerlijkheid. Onze camping plek was echt super ruim waardoor we ons schapennet goed konden neerzetten en onze honden een super plek hadden. Zeker een om in ons achterhoofd te houden en nog een keer naar terug te gaan.

• 9Marieke15-05-2022

Heerlijk nachtje weg, omringd door vogels.

De Boscamping is mooi gelegen, rustig en je kunt beginnen met wandelen vanaf de camping

• 10Eetgelegenheden
  • 8lina veentjer02-09-2021

Beetje jammer

Dat waneer er schoolkamp is dit welvermeld moet worden.om 23.00uur zeer luide muziek en veel grschreeuw.das beetje jammer

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Ivo Vereecken24-08-2021

Mooie rustige camping

We hebben genoten op deze mooie camping vanwege een mooie ligging , ruime kampeerplaatsen. Net onderhouden sanitair ( dagelijks goed schoongehouden) en vriendelijk personeel aan de receptie. Broodjes worden bezorgd bij je tent . Het " open " karakter sprak ons goed aan. Goede wifi en douchen zonder muntjes! Prima aanrader !

• 9Djoek6719-07-2021

Mooie camping in een prachtige omgeving

Ik had voor een week een 2 pers. chalet geboekt. Was voor mij alleen precies goed. Netjes, schoon en alles erop en eraan. Prachtig gefietst in de omgeving. Camping is goed, er is aardig en behulpzaam personeel en je kunt bij het restaurant/snackbar vanalles krijgen. Punt van kritiek: bij het handdoekenpakket zat niet het beloofde washandje en bij navraag kreeg ik weliswaar extra handdoeken maar dat was toch niet helemaal handig. En laat de gast de keuze uit een een- of tweepersoons dekbed. In je eentje is zo'n tweepersoons dekbed lastig opmaken...

• 10Francis Janssen22-08-2020

Geweldig voor kinderen.

Een camping voor gezinnen met kinderen! Op elk veld is een speeltoestel en zand. Ruimte plaatsen, schoon en goed sanitair.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Roel Jongman24-06-2020

Prima camping

Camping zals wij het graag zien. Als je het terrein op rijdt maakt het direct al een verzorgde indruk. Camping licht 4.5 km vanaf Appelscha gelegen in bosrijk gebied. De camping is tot in alle details smaakvol ingericht. Mooi sanitair. Aparte wascabines in grote gebouw en kleiner gebouw met hypermoderne douches. Veel speelruimte voor kleine kinderen. Auto's staan op aparte plek. Je kunt er prachtig fietseen en wandelen. We komen hier zeker weer

• 9Lyda Witte01-06-2020

Super camping mooie grote plaatsen

Mooi hemelvaart en pinkster arrangement. Vanaf de camping vele fietsroutes. Bospaviljoen open voor afhaalmaaltijden komen zeker nog een keer terug

• 9Peter de Jong11-05-2020

Heerlijke camping

Heerlijk rustige camping midden in de natuur. Wij hadden een 2 persoons chalet gehuurd. Klein maar fijn, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Alles is goed schoon en netjes. Keuken is zeer compleet, je grijpt niet snel mis. Je loopt letterlijk zo het bos in. In deze tijden met beperkingen is dit een uitkomst er even tussen uit te gaan. Camping is kind vriendelijk met een grote speeltuin. Wij komen zeker nogeen keertje terug.

• 8jan roomer10-08-2018

Heerlijke camping voor alleszins redelijke prijs.

Prima camping voor wat ouderen en gezinnen met kinderen tot plm 10 jaar. Mooi gelegen in het bos op 4,5km van Appelscha. Klantvriendelijke beheerder en gemotiveerd personeel.Ruime plaatsen op kleinschalige veldjes en sanitair prima in orde en schoon.Restaurant is kwalitatief goed en de prijzen conform huidige niveau. Een aanrader voor bovengenoemde doelgroep, zeker gezien de centrale ligging ten opzichte van de diverse attracties op niet al te grote afstanden.(Gevangenismuseum,Veenmuseum,Wildlands,Aekingerzand,Fochtelooerveen,Duinen Zathe)

• 8Eetgelegenheden

Camping Boscamping Appelscha info