Hotel Appelscha

Hotel Appelscha

57 reviews over Hotel Appelscha in het Nederlands

Heerlijk genoten en gaan dit vaker doen.

G.v.d.Outenaar
10-8-2018

Prima uitgangspositie om er met de fiets of auto op uit te trekken.

Erg aardig en vriendelijk personeel. De kamer die wij hadden was niet erg ruim maar alles was zeer netjes en super schoon.

Er wordt alles aan gedaan om het je naar de zin te maken.

Het eten is super goed terwijl wij een aangepast menu aangeboden kregen ivm goedkope aanbieding waar wij voor gekozen hadden. Het diner was kwalitatief van een hoog niveau. Het diner kon op verzoek met het mooie weer op het zeer ruime en gezellige terras opgediend worden. Erg gezellig.

Kortom ; dit gaan wij zeker vaker doen,heerlijk er een paar dagen tussenuit voor een heel schappelijke prijs.

Prima hotel en rustige ligging.

Mooie schone kamers, prima bedden en kussens. Apart toilet en doucheruimte.

Zeer vriendelijk personeel, diner is een streling voor de tong.

Dit hotel verdient een dikke pluim

Je moet je fiets mee nemen mooi omgeving om te fietsen

HotelSpecials.nl

Dat het een echte aanrader is en billeke prijzen hanteerd.

Niet erg gastvrij

Melvin
24-10-2017

Het hotel en de kamers zijn heel schoon, het diner is lekker, prachtige omgeving.

Helaas zijn dit wel de enige positieve punten in onze beleving.

Het personeel is niet bepaald gastvrij ( op een enkele na ) en reageerde soms geïrriteerd op een vraag.

Bij aankomst kon er geen begroeting/glimlach vanaf en kregen we even snel te horen waar het ontbijt en diner was.

Het diner is letterlijk wat de pot schaft, de enige keuze voor het hoofdgerecht was vis of vlees.

Dit is op zich prima, maar vertel dan vooraf wel wat de gerechten zijn omdat niet iedereen alles lust.

De gerechten werden met sneltreinvaart op tafel gegooid ( soms letterlijk ) , maar het eten is wel lekker en voldoende.

Gezellig nazitten is niet echt mogelijk omdat je in de centrale hal zit en deze om 23:00 op slot gaat.

Er is geen drankkaart aanwezig en er kunnen geen borrelhapjes besteld worden.

Het ontbijt is heel simpel maar voldoende.

Ook bij het uitchecken was het personeel weer kortaf en werd er niet even gevraagd of alles naar wens was.

Gastvriendelijk hotel ! In een mooie omgeving.

Joan en Wilma
21-10-2017

Goed hotel. We kregen (op verzoek) een rustige kamer. Personeel was zeer vriendelijk en het eten (4-gangen diner) was heerlijk! Ook een uitgebreid ontbijt. We waren 36 jaar getrouwd. Het personeel had dit gehoord en hadden voor ons een versierde tafel gedekt en kregen tot slot nog een zeer uitgebreid toetje als verrassing. Samen met een prachtige omgeving heeft dit hotel ons een fijn verblijf gegeven.

heerlijk najaarsweer

harenad
17-10-2017

Hotel ligt gunstig voor fiets en wandelingen in de omgeving.

Half pension is ons goed bevallen. Kamer en bed zagen er goed uit. Badkamer met gordijn is het enige min puntje.

Ontvangst goed.

omgeving mooi hotel redelijk

Dieneke
25-9-2017

kamer prima, badkamer klein gedateerd

ontvangst was onvriendelijk

heel mooi

Gonny Ponje
18-3-2017

hotel prima verzorging en de omgeving geweldig

leuke omgeving mooi verblijf

hans
9-1-2017

ontzettend mooie omgeving met appelscha als bruisend middelpunt!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Appelscha in Appelscha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Appelscha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Appelscha scoort een 8.01 uit 10 op basis van 57 reviews.