Kleine hotelsWeer vandaag2°-9°
7,6

36 reviews over Hotel Aan de Vaart in het Nederlands

Dat dit nog bestaat in 2018.......

Jan,
25-12-2018

Dat dit nog bestaat in 2018....... Laat ik positief beginnen. Vriendelijk personeel en voor een 2 sterren hotel redelijk eten.

bij binnenkomst rook het muf. Ook het interieur zou niet misstaan in het openluchtmuseum. Het plafond ziet eruit of er 25 jaar in gerookt is. Deels zijn de plafondplaten eruit omdat het lekt. Op zich is het wel schoon, maar wat een ouwe onverzorgde bende. Kamers zijn hokken met gore vloerbedekking. Gebouw, Tuin en alles er omheen heeft al jaren geen onderhoud gehad. Aan de parkeerplaatszijde kijk je op iets wat op slooppanden lijkt. In de eetzaal stonden 3 teilen om de lekkages op te vangen. Voor ouderen ongemakkelijk rare dorpels en afstapjes. Alstublieft wees verstandig en geef een paar centen meer uit voor een fatsoenlijke accommodatie. Dit kan gewoon niet meer in deze tijd............

Gereisd met vrienden in december 2018

Deze vakantie was meer dan een weekje weg.

P.C. De Bruijne,
8-9-2018

Ik vond eigenlijk alles goed. Ik had daar een heerlijke week. Het personeel was erg gastvrij en vriendelijk. Ideaal was de mogelijkheid om een rollator te lenen. Het eten was meer dan prima. Ook de stilte ‘s nachts was heerlijk. Het slapen op de goede bedden was probleemloos. Het tempo waarin we de excursies deden was gezien onze leeftijden heel fijn. De excursies waren meestal een halve dag. De chauffeur liet ons onderweg volop genieten van de mooie natuur en vertelde interessante dingen.

Gereisd met vrienden in september 2018

Fantastisch verblijf, vriendelijk personeel.

Senioren Vereniging Walcheren, kern Vlissingen,
29-9-2017

Vriendelijke eigenaar, vriendelijk en zorgsaam personeel, supergoede maaltijden, zeer schone kamers en alles is in overleg te regelen.

Gereisd met vrienden in september 2017

We hebben een aantal aanbieders voor Aan de Vaart voor je op een rij gezet:

Heel goed hotel met goed personeel

COR Hoogeveen,
1-9-2017

Fiets ruimtes konden beter maar waren niet slecht, de hulp die je kreeg was wel perfect vond ik.

Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Jan & fred
11-5-2016

Een heerlijk ontbijt een 10 !

Gereisd met vrienden in mei 2016

nooit meer

hejoza
2-5-2016

Hotel aan de vaart Appelscha

mijn er ervaring is dat dit hotel

erg slecht onderhouden is.rond om het gebouw

lijkt wel of de oorlog is geweest.daar wil je geen mensen in doen toch

de midgetgolfbaan lijkt wel of die in geen jaren gebruikt is

wat een troep

De eigenaar is niet klant vriendelijk

ze kunnen wel een mooie foto op de website zetten.

dat het allemaal kan in Appelscha

Gereisd alleenreizend in mei 2015

Mooie uitvalsbasis

Erik
22-4-2015

Met het hotel als uitvalsbasis diverse dagen gefiets, waaronder het mooie drents friese wold. Perfecte ligging. Kamer waar we in zaten waren prima voor ons.

Gereisd met partner in april 2015

Mooi hotel om natuur te verkennen

Robin
18-3-2015

Samen met mijn vrouw gekozen voor hotel aan de vaart om met de fiets het natuurgebied te verkennen. Vriendelijk personeel en lekker eten.

Gereisd met partner in september 2014

het is een mooi hotel,maar gauw aan renovatie toe,veel verotte plekken en de ouwe kamers niet volproppen met de verzamelwoede,maar in de vuilnisbak ermee,verwijderen.en het zwembad eens open doen,en niet met de smoes dat er geen personeel is,dan neem je maar iemand in dienst. veel beloven en weinig geven doet een gek in vreugde leven,dat ideéé heb ik al een tijdje.en de prijs eens met 35% omlaag.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Voort herhaling vatbaar.

P de Lange
2-9-2013

Dit hotel verzorgt een prima verblijf,goed van eten en drinken,doet veel aan vertier en goede excursies,Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.personeel is verzorgt gekleed.Wij gaan er zeker nogmaals heen.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Aan de Vaart voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aan de Vaart in Appelscha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aan de Vaart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.