Hotel Wad Oars ***

Weer vandaag2°-3°

10 reviews over Hotel Wad Oars in het Nederlands

Prima hotel

Jolanda, 26-11-2017

Met vier personen te laat voor de boot naar Schiermonnikoog. Goed ontvangen in dit hotel. Complimenten voor het diner, de schone kamers en het ontbijt. Nieuwe eigenaren doen goed hun best. Ontbijt om zes uur was geen probleem. Rustige omgeving in de wintermaanden.

Uitstekend

Gerard, 24-11-2017

Nieuwe eigenaar werpt zijn vruchten af. Erg schone kamers, goed ontbijt en diner. Ga zo door!

Nooit weer

Liz, 3-8-2017

We hadden geboekt via touroperator, maar de reservering was niet doorgekomen. Kamer die we aanvankelijk kregen lag naast de ingang en had alleen een heel klein raam. We vroegen en andere kamer, en dat lukt uiteindelijk. Ruime kamer, maar ook hier was het licht een probleem. raam was niet groot, maar vooral als het donker is was de verlichting onvoldoende om bij te lezen. Er hangt een grote nieuwe TV in de kamer, maar die is niet aangesloten op een kabel o.i.d.

Overal in hotel staat dat om gasten om 22 uur stil moeten zijn, maar op zaterdagavond werd het restaurant onder onze kamer gewoon gebruikt als dorpscafé: luidruchtig gepraat, muziek, en het stond blauw van de rook die door hele (kleine) hotelletje doordrong.

Wat het restaurant betreft: vroeger bleek je hier goed te kunnen eten, maar nu was het een soort afhaalpizzeria geworden waar een paar jonge jongens smakeloze pizza's elkaar flansten.

Ontbijt was prima.

Bij afrekenen bleek de korting voor de touroperatorreservering vergeten te zijn.

Kortom: totaal onprofessioneel.

Geert, Chef Kok/Bedrijfsleider, 20-1-2018

Per 1 november 2017 zijn er nieuwe eigenaren en is het een volwaardig en rustig hotel. Ook is er nu een uitstekende kok en zijn de pizza's verdwenen.

Hartelijke groet,

Hotel Restaurant Wad Oars

Superfijn

Wilma, 30-8-2015

De klantvriendelijkheid was helemaal goed, en we hadden een fijne kamer met schone douche en toilet.

Gezellig en toch ook wel knus

Ingrid en Herman van Keimpema, 18-8-2015

Goed hotelletje met goed ontbijt. Minder goed is niet van toepassing. Gewoon goed.

Best gaan

familie visser, 8-8-2015

prima uitvalbasis voor auto en fietstochten. mooie kamers met ruime bad kamer eten was goed met heerlijk rijk gevulde pizza's en een uitgebreid ontbijt met heerlijke bonen koffie gezellig teras waar het dorpelingen gezellig een borreltje komt halen niet te beroerd voor een praatje blijft gezellig wij hebben ons prima vermaakt familie visser

Wad oars is Geen aanrader! Geeft geen juiste info

Remco Bodewes, 13-6-2015

Kom hier niet voor de rust, maar alleen als je geen problemen hebt met hard lawaai van de bar onder tot ruim na middernacht.

ik had gebeld op voorhand na een negatieve recentie over geluidsoverlast, speciaal even gecheckt. Dame van Wad Oars zei dat er "slechts een enkel geluid van de bar in het restaurant kon zijn", maar geen feest. Waarheid is totaal anders...2 nachten vol geluidsoverlast van waarschijnlijk lokale inwoners uit de buurt die dit als dorpskroeg gebruiken.

Kamers zijn prima, mooi ingericht maar dus geen aanrader.

Geert, Eigenaar, 21-1-2018

Per 1 november 2017 zijn er nieuwe eigenaren. De geluidsoverlast is er niet meer. Het is nu een volwaardig hotel/restaurant.

Met vriendelijke groet,

Hotel Restaurant Wad Oars

leuke plek maar nooit weer

Marsje, 26-6-2014

Van te voren gebeld en er was nog 1 kamer vrij van de 4 kamers.Na lange fietstocht aangekomen.

Hotel ziet er leuk en modern uit. Kamers zijn smaakvol ingericht

het is een klein dorpje

De eigenaar was vriendelijk, fietsen mochten in klein schuurtje staan, was verder geen ander optie hiervoor.

het is redelijk aan de prijs voor een kleine kamer.

Het restaurantgedeelte is leuk en diner smaakt goed. Eigenaar bediende zelf en kon het goed aan.

Rond 23:30 ging de muziek steeds harder. We sliepen er precies boven. Dit heeft tot 02:30 geduurd. Er ligt een boekje op de hotelkamer dat het na 22:00 uur rustig moet zijn, denk aan de andere hotelgasten, helaas was dit omgedraaid niet het geval...!!

Als wij van te voren hadden geweten dat er tot in de kleine uurtje werd gefeest hadden we hier niet blijven slapen.

Bij het ontbijt werden welkom geheten door een vriendelijke vrouw. Vroeg hoe we geslapen hadden. Ze vond het erg vervelend en zou het de eigenaar doorgeven.

Heerlijk geslapen!

De Jong, 29-4-2014

Een nachtje geslapen in Wad Oars. Klein hotel met prachtig ingerichte kamers, mooi ingericht met prima bedden. Tissues in de badkamer zouden een goede aanvulling zijn, tip...

Het eten was eenvoudig, maar goed. Verwacht geen culinaire hoogstandjes.

Een prima uitvalsbasis voor oa het Lauwersmeergebied, Schiermonnikoog en andere bezienswaardigheden in het noorden van Friesland.

Uitstekende service, gastvrijheid: aanrader!

Fam. de Jonge, 18-8-2011

Wad Oars is een heerlijk Hotel restauarnt, waar je je meteen thuisvoelt. De mensen zijn gastvrij, het eten is zeer goed, de ambiance klopt en de kamers zijn comforatbel met eigen badkamer. Voor de prijs van 50 euro p.p. heb je een 2 persoonskamer inclusief een riant uitgebreid ontbijt.

De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien, er hangt een fijne sfeer heel relaxed!

Alles is lekker schoon en fris. De inrichting is eenvoudig en zeer smaakvol, mooie kleuren je krijgt zo'n knisperend linnengevoel.

Restaurant en lounge zijn sfeervol en er is een open keuken, waar je gewoon mee mag kijken. Er is een mooie lunchkaart in in 3 taal-versies en menukaart in 4 (ook Fries!)

Het eten is werkelijk fantastisch, streekproducten, pure smaken en ieder bord is een plaatje! Veel gasten die in de omgeving vakantiehuizen huren komen hier ook speciaal voor het diner.

Het is echt een aanrader, wij komen er heel snel weer voor een langere periode.

Daar wordt je echt verwend gewoon super!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wad Oars in Anjum / Oostmahorn , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wad Oars zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wad Oars scoort een 7.42 uit 10 op basis van 11 reviews.