Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk

17 Reviews over Wad Oars

• 5jan10-08-2020

diner

Je moet wel erg lang geduld hebben alvorens je het voorgerecht krijgt. Hoofdgerecht niet warm,wij hadden het idee dat het was opgewarmd,behalve de frites. Onder de maat,

• 3Janika09-09-2019

Kwaliteit slecht

Mooie website. Mooi bedrijf Alleen bediening liet lang op zich wachten. Voor 2e drankje was er geen bediening in zicht. Plateservice was er niet terwijl dit wel op site stond. Dus gewoon alacarte...helaas viel de smaak en kwaliteit van het vlees tegen. Wij hebben ons verzadigd met de bijgerechten. Niet weer.

• 8Bjorn08-07-2019

Super

Een persoonlijk en gezellig verblijf. Mooie schone kamers en een heerlijk lekker uitgebreid ontbijt.

• 10Geert Jan31-05-2019

Geweldig hotel

Twee nachten geslapen in dit hotel. Echt geweldig. Erg schoon, uitstekend personeel en een goed restaurant. Eigenaar wist ons veel te vertellen over de omgeving. Waarderingen bij touroperator kloppen wel degelijk. Te weinig waarderingen op Zoover is eigenlijk heel jammer.

• 4Bert Denters19-08-2018

Duur slaaphok

Op website van Wad Oars zagen we een ruime lichte kamer voor bijna €100. We reserveerden die kamer. Bij aankomst werd ons een kleine donkere kamer toegwezen. Eigenlijk een hok. We waren te voet en het was de laatste kamer en besloten te blijven. Bij het afrekenen moesten we dezelfde prijs betalen als de internet voorbeeld kamer. Dat hok kostte ons bijna €100. Belachelijke prijs voor zo’n dorpshotelletje.

• 9Brenda-1021-06-2018

Dik tevreden! Gaan beslist terug!

Een leuke fam.ontvangst. van kamer, lunch, diner, als met zorg gemaakt ontbijt..alles super!!Zo ook de ligging met fietsroute..Top!! Bij terugkomt even relaxen op terras onder het genot van??Geert en Jetske.bedankt voor jullie Gastvrijheid!! Zo ook de kokkin en de lady v.h.ontbijt..Super bedankt!! Dus hier Geen Stress Bezoek Wad Oars in Anjum

• 9Jolanda26-11-2017

Prima hotel

Met vier personen te laat voor de boot naar Schiermonnikoog. Goed ontvangen in dit hotel. Complimenten voor het diner, de schone kamers en het ontbijt. Nieuwe eigenaren doen goed hun best. Ontbijt om zes uur was geen probleem. Rustige omgeving in de wintermaanden.

• 10Gerard24-11-2017

Uitstekend

Nieuwe eigenaar werpt zijn vruchten af. Erg schone kamers, goed ontbijt en diner. Ga zo door!

• 4Liz03-08-2017

Nooit weer

We hadden geboekt via touroperator, maar de reservering was niet doorgekomen. Kamer die we aanvankelijk kregen lag naast de ingang en had alleen een heel klein raam. We vroegen en andere kamer, en dat lukt uiteindelijk. Ruime kamer, maar ook hier was het licht een probleem. raam was niet groot, maar vooral als het donker is was de verlichting onvoldoende om bij te lezen. Er hangt een grote nieuwe TV in de kamer, maar die is niet aangesloten op een kabel o.i.d.
    Overal in hotel staat dat om gasten om 22 uur stil moeten zijn, maar op zaterdagavond werd het restaurant onder onze kamer gewoon gebruikt als dorpscafé: luidruchtig gepraat, muziek, en het stond blauw van de rook die door hele (kleine) hotelletje doordrong. Wat het restaurant betreft: vroeger bleek je hier goed te kunnen eten, maar nu was het een soort afhaalpizzeria geworden waar een paar jonge jongens smakeloze pizza's elkaar flansten. Ontbijt was prima. Bij afrekenen bleek de korting voor de touroperatorreservering vergeten te zijn. Kortom: totaal onprofessioneel.

Geert, Eigenaar, 20-01-2018

Per 1 november 2017 zijn er nieuwe eigenaren en is het een volwaardig en rustig hotel. Ook is er nu een uitstekende kok en zijn de pizza's verdwenen.

Hartelijke groet, Hotel Restaurant Wad Oars

• 10Wilma30-08-2015

Superfijn

De klantvriendelijkheid was helemaal goed, en we hadden een fijne kamer met schone douche en toilet.

Hotel Wad Oars info

• AirconditioningNiet beschikbaar