Vakantiepark de Schans (Oostmahorn )

Vakantiepark
Vakantiepark de Schans (Oostmahorn )
6,5

• Onderkomen7,0
  • Activiteiten5,5

Laatste review

elk jaar weerDat het een rustige mooi gesitueerde

h.ter haar,
17-11-2015
  • Activiteiten4

Dat het mooi gesitueerde bungalows zijn.Mogelijk wat gedateerd, maar dat zijn we zelf ook.

7 reviews over Vakantiepark de Schans (Oostmahorn ) in het Nederlands

elk jaar weerDat het een rustige mooi gesitueerde

h.ter haar
17-11-2015

Dit nooit meer

Yvonne Werkhoven
27-9-2013

Huisje gereserveerd op vakantiepark De Schans, Lauwersmeergebied a.d.h.v. beschrijving en foto's op internet. De huurovereenkomst hadden we reeds ontvangen. Vlak voor vertrek werd telefonisch meegedeeld dat het huisje niet beschikbaar was. Als reden werd gegeven dat de eigenaar van het vakantiepark, zelf het huisje nodig had. Beloofd werd dat er een vervangende, gelijkwaardige vakantiehuis in de plaats zou komen. Echter bij aankomst troffen we een verwaarloosd, slecht onderhouden huis aan (o.a. beschadigd servies, smerige vriezer, kapotte lampen, spinrag op de muren, vuile ramen, terras met achterstallig onderhoud). Sanitair en keuken waren wel schoongemaakt.

We hebben sterk het idee dat de foto's op internet als lokkertje gebruikt worden om huisjes van mindere kwaliteit te verhuren. Als we de juiste informatie hadden gehad, hadden we dit huis niet gehuurd. We huren nu vijf jaar achtereen vakantiehuizen in dit gebied, maar dit is de eerst keer dat we ons bekocht voelen.

rustig park maar gedateerde huisjes

André
3-8-2011
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5

Huisje was leuk van opzet maar de inventaris was aan vervanging toe, rommelige tv/ decoder, overal losse snoeren op de radio was alleen maar ruis, mierennest in het halletje, wat ook niet handig is, is dat je 's morgens eerst de boiler aan moet zetten in de meterkas aan de achterzijde van het huisje, anders heb je geen warm water. we wilden nog even stofzuigen voor we weggingen maar de stofzuiger zat zo vol dat dit onmogelijk was.

dag eerder vertrokken want je moest voor 10 uur 's ochtends het huisje verlaten

super met al dat water

Arnold
15-7-2011
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

Voor waterliefhebbers is dit een fantastische plaats om op vakantie te gaan!

Te triest voor woorden

Marcel
25-8-2010
  • Onderkomen1
  • Onderkomen1

We hadden een weekje geboekt in huis de scholekster. volgens diverse websites een in 2007 volledig gerenoveerde woning met sfeervolle tuin. bij aankomst bleek de sfeervolle tuin een verwaarloosd grasveld, met verwaarloosde rozenstruiken en een wespennest. de volledig gerenoveerde woning had (eerlijk is eerlijk) een redelijk nieuwe maar hummelig afgewerkte keuken en redelijk nieuwe meubels, maar voor de rest was er niet veel aan gedaan. zeer verouderde slaapkamers, trap, badkamer en toilet. het welkomst van een dozijn of meer vliegen in huis en het vele spinnerag verhoogde de feestvreugde ook niet echt. Na overleg met beheerder en contact met eigenaar (dien maar schriftelijke klacht in) zijn we teleurgesteld vertrokken. gelukkig konden we in het weekend nog wel in Landal Esonstad terecht. Daarna maar naar huis gegaan.

mooie plek, voor weinig geld

suzanne kokx
15-5-2009
  • Onderkomen8

het vakantie park "de schans" is een prima park, voor rust en natuur. Het is een rustig park, waar geen activiteiten zijn, maar wel veel ruimte bij de huisjes, aan het water om lekker te vissen en vlakbij de haven om een bootje te huren. Wij waren erg verrast over de accomodatie, gezellig, compleet en schoon. Wij waren in het gezelschap van kinderen en een oma, maar alle leeftijden hebben erg genoten. Ik zou zeggen "doen"

2006
  • Onderkomen8

Prettig huisje met een schitterend uitzicht. Genoeg ruimte overal, bedden zijn goed. Netjes en schoon. Prettig verblijf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark de Schans (Oostmahorn ) in Anjum / Oostmahorn , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark de Schans (Oostmahorn ) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.