Bed and Breakfast Boarnshiem

BedAndBreakfast
8,4

8 reviews over Bed and Breakfast Boarnshiem in het Nederlands

Gastvrijheid in het Friese landschap! We hadden veel kinderen in de groep en konden zich geweldig uitleven op de boerderij (kijken bij de koeien e.d.) en racen op de skelters. Er is een ruime gemeenschappelijke ruimte en complete keuken met professioneel materieel (o.a. snelle vaatwasser). Er was zelfs voor mooi weer gezorgd in het najaar (wat wil je nog meer ;-). De eigenaren hebben 1 attentiepunt direct opgepakt en serieus verholpen. Hulde!! Want gastvrijheid en betrokkenheid laat zich pas echt zien als je een vraag hebt. Top opgelost en onderstreept het warme welkom. Aanrader!!

Geweldige plek om te genieten

Stephan
9-6-2016

Makkelijk te vinden en bij aankomst een rondleiding gehad in de boerderij, ruime kamers en gezamenlijke ruimte. Een keuken en bar van alle gemakken voorzien. En dan het terras, groen voor zover het oog reikt. Wat een fijne locatie om gezellig te eten met zijn allen. Het kampeerveld in de buurt geeft voldoende ruimte om leuke dingen te doen met de kinderen.

De eigenaar is prettig om mee te communiceren, geeft tips waar gevraagd en is gemakkelijk te benaderen.

De locatie is makkelijk te vinden en we voelde ons gelijk in het boerenland!

Even spieken bij de koeien en lekker spelen op het kampeerterrein.

De kamers waren ruim en douche/wc gelegenheden keurig verzorgt. De bar is goed gebruikt en het terras met een waanzinnig uitzicht over het Friese landschap.

heerlijk vertoeven

sjak
15-4-2014

We hebben met 13 familieleden gebruik gemaakt van de accomodatie ... ontzettend vriendelijke ontvangst, met uitleg hoe een en ander werkt. genoeg slaapplekken, hele ruime woonkamer met bar , genoeg zitplaatsen , tv, boeken /spelletjes kast.

De keuken van alle gemakken voorzien, je hoeft niets mee te nemen ( behalve je eten ) ook thee-en keukendoeken + aanrechtdweiltjes zijn aanwezig

buiten is genoeg ruimte en speelmogelijkheid voor kinderen.. waaronder schommel/wip/trampoline

honden toegestaan, zonder daar extra voor te betalen

mogelijkheid tot het huren van BBQ +geheel verzorgde vlees -en salade schotels/stokbrood/sausjes

Idd is er geur en geluid van naastgelegen stal met koeien ... maar dat hoort bij logeren/kamperen bij de boer . Persoonlijk geen last van ondervonden

Door vervelende omstandigheden genoodzaakt een dag langer te blijven. Geen probleem voor de zeer gastvrije Roelie en haar man !! Onze complimenten .

Aanrader voor iedereen die met een groep iets wil gaan doen .!

Prima groepsaccomodatie

mieke
9-4-2013

Wij zijn met een sportploeg van 20 dames hier 2 nachten verbleven. Erg goed. Een zeer gezellige huiskamer met bar. Een goede keuken met alles erop en eraan. En prima slaapkamers. Fijne ontvangst en erg leuk om op de boerderij te verblijven. Zeker een aanrader.

leuk

destoned
26-9-2010

mooi hotel met zeer goeie accomodatie en dingen, erg mooi en geen rare dingen enzo........

Redelijke locatie

Frank
16-3-2010

Slaapkamers en gemeenschappelijke ruimte goed voor elkaar. Sommige kamers liggen wel direct naast de stal. Dus als de koeien op stal staan zul je hier last van hebben geur / geluid e.d.

De bar die erin zit is een absolute topper en ook het muzieksysteem is geweldig. Keurig te woord gestaan en nergens problemen mee gehad!

leuke accommodatie

Huisje
13-12-2009

Zag er allemaal gezellig uit: kinderen hebben zich prima vermaakt met alle spelletjes die er lagen. 's Avonds gezellig bij de open haard gezeten. Kamers liggen helaas naast de koeienstal. De hele nacht is er lawaai van de kettingen; iedereen 2 nachten slecht geslapen dus. Er hangt een constante geur van koeienvoer. Niet echt fijn als je de slaapkamers inkomt. Bij thuiskomst alles gewassen omdat alles naar "pasvoer" ruikt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Boarnshiem in Aldeboarn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Boarnshiem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.