8,7

Weer vandaag3°-3°

52 reviews over Camping Jachthaven Drijfveer & Tusken de Marren in het Nederlands

sfeervolle jachthaven en camping

Esther Weeber, 11-10-2017

Prachtige ligging van de jachthaven met een erg gezellige sfeer. Er wordt veel georganiseerd. En met de leenfiets ben je zo in het centrum van Akkrum

Aanrader!

Fam. Postma, 11-10-2017

Superleuke plek met een relaxte sfeer. Prachtig gelegen aan open vaarwater waar vandaan je met je (huur)boot de Friese meren en de leuke stadjes en dorpen kunt bezoeken.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Bij het restaurant de Koken kun je lekker eten en heerlijk loungen met een drankje op het terras.

Super gezellige sfeer

Sanne Roesink, 11-10-2017

Gezellige, gemoedelijke sfeer. Heel aardig personeel, altijd bereid om je te helpen. Restaurantje de Koken is ook een erg goede toevoeging. Hier kan je simpel, maar heel lekker ontbijten/lunchen/borrelen/avondeten.

Gastvrij en goede faciliteiten

Rob, 28-9-2017

Gastvrije ontvangst. Niet moeilijk doen, gewoon gratis douchen en de vaat doen. WIFI op iPad wel, op eifoons niet (?) Dorp vlakbij. Suggestie: verharding naast aanlegplaatsen. Gras was keurig gemaaid, maar dat konden we op de boot ook zien....

Fantastische locatie, bootjes en meer!!

Chantal&Joram, 3-9-2017

We kwamen aan en wilden graag 1 nachtje met onze tent overnachten.

We mochten zelf een mooi plekje uitzoeken aan het water, er was elektriciteit en een prachtig uitzicht! Toen onze tent stond hebben we heerlijk gegeten bij het havenrestaurant De Koken. Ontzettend vriendelijk personeel en voldoende keus voor lekkere maaltijden. De volgende dag hebben wij gevaren met een sloep. Wederom geweldig, we kregen een waterkaart mee en er werd door de eigenaar uitgelegd waar we allemaal naar toe konden, deze tips waren meer dan welkom aangezien wij er voor het eerst waren! Deze jachthaven is echt een aanrader voor jong en oud een fijne, sfeervolle relaxte en gemoedelijke plek! We komen graag weer!

Zeilweekend

Frank, 2-9-2017

Goede boten. Aardige mensen

Heerlijk ontspannen verblijf met zicht op de boten

Fam. Perfors, 30-8-2017

Dat het dicht aan drukbevaren water ligt.

Fijne haven, goede kwaliteit verhuur boten

Vivianne, 29-8-2017

Als je een boot zoekt om te huren in Friesland op een goede locatie is Drijfveer de plek waar je moet zijn. Vriendelijke medewerkers, nette en rustige haven en de boten zijn goed verzorgd. Bijkomend voordeel is dat de haven op loopafstand van het NS station ligt, dus zelf wanneer je niet over een auto beschikt is het een goede optie. Wij komen zeker gauw weer terug!

Mooie locatie, zeer vriendelijke mensen

Fam. de Boer, 27-8-2017

Schitterende locatie aan het water. Hele vriendelijke mensen. Camping ligt op loopafstand van het pittoreske dorpje Akkrum waar verschillende leuke restaurantjes zijn. In de omgeving is genoeg te doen. Wij hebben een super vakantie gehad!

Vriendelijk

Leo van oosten, 27-8-2017

Een perfecte verhuurlocatie voor boten. Ook dicht bij de trein, dus ook zinder auto makkelijk te bereiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Jachthaven Drijfveer & Tusken de Marren in Akkrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Jachthaven Drijfveer & Tusken de Marren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Jachthaven Drijfveer & Tusken de Marren scoort een 8.74 uit 10 op basis van 54 reviews.