Géén boekingskosten
NederlandFrieslandAkkrumCampings AkkrumCamping Jachthaven Drijfveer & Tusken de Marren

Camping Jachthaven Drijfveer & Tusken de Marren

Meer camping info

80 Reviews over Jachthaven Drijfveer & Tusken de Marren

• 9ZVC-vlet 495 (Vletisj)30-04-2020

Vriendelijk, schoon en ontspannen

Op een mooie dag in juli 2019, onder een blauwe hemel, maar helaas zonder een pufje wind, reisden wij (4 tieners) in onze lelievlet - de 495 ''Vletisj'' - naar Akkrum. De opdracht was om daar een slaapplaats te vinden, en na een windstille en benauwde reis van zo'n 6 uur, begon het vlak voor de aankomst hard te waaien en te regenen. Doorweekt kwamen we aan in de haven. Voordat onze zoektocht zou beginnen, moesten we ons aanmelden bij de havenmeester. We werden vriendelijk ontvangen op het havenkantoor en we vertelden hen over onze reis en opdracht. Ze probeerden ons te helpen om in het dorp een logeeradres te vinden, maar het mocht niet baten. Omdat we alleen matjes en slaapzakken hadden, mochten we overnachten in de groepstent en onze boot in de haven leggen. De tent was comfortabel, de buren vriendelijk en de douches schoon. 's Avonds lekker in het dorp gegeten en de volgende ochtend ontbijt gehaald. Al met al een ontspannen hike!

• 8Staat v/h sanitair
  • 9GAM Luijpen03-10-2019

We komen heel graag weer terug.

De vakantie lodge ( Eneva 31) is klimaatneutraal. Goed schoon bij aankomst. Mooi aan het water gelegen met een eigen steiger. Dicht bij het pittoresqe dorpje Akkrum. Zoals de naam al zegt ligt dit rustige recreatiepark - tussen de Friese meren.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Willy van Duijn03-10-2019

Huis nr. 48 fantastisch

Mooi vakantiehuis met 17 meter walkant met plankier. Vlak naast druk vaarwater Meinesloot Akkrum. Veilig zwemmen. Ruime tuin rondom hek met poorten met kindersluiting. Vier slaapkamers 2 douches en 2 wc en een bad. Grote veranda met fraai uitzicht. Heerlijk genoten. Boothuur aan de overkant. Kinderspeelplaats op het park. Restaurant 10 minuten lopen. Supermarkt 15 minuten lopen. 2 eigen parkeerplaatsen

• 9M. Termijen03-10-2019

Absolute aanrader voor mensen die van water houden

We wilden graag aan direct vaarwater zitten in het centrum van Friesland. Akkrum is dat bij uitstek. Leuk gezellig dorp met voldoende horeca gelegenheden. Alle huisjes liggen direct aan het water en hebben een eigen stijger om een boot aan af te meren. Keurig nette huizen met allerlei voorzieningen. Park is lekker ruim opgezet. Huizen zijn ruim van opzet en hebben grote tuinen. Personeel is heel aardig en zeer bereidwillig.

• 9Duijn03-10-2019

fantastisch

Het is een complete woning aan het water met 17 meter brede steiger aan eigen water. Je kunt er goed zwemmen zonder gevaar voor schepen. Het uitzicht op de Meinesloot is geweldig. Echt genieten voor een watersportliefhebber! De tuin is helemaal omgeven door een hek met poorten met kindersloten, zodat de kinderen zonder permanent toezicht in de ruime tuin kunnen spelen. Dieren zijn niet toegestaan. Een prima restaurant is op tien minuten loopafstand!

• 9MRoeper03-10-2019

Heerlijk rust aan het water .

• 10Youetta03-10-2019

in één woord GEWELDIG

Heerlijk park met veel rust. Het waterchalet welke ik geboekt had, nummertje 13, heeft een airco voor de warme dagen entijdens een koude dag, jawel kan ook wel eens gebeuren, heb ik gebruikt gemaakt van de sauna welke in dit chalet (gratis) beschikbaar is. Eten bij Kromme Knilles in het dorp óf aan het water bij de Picknickers, nét buiten Terherne bij het Sneekermeer.

• 10Eetgelegenheden
  • 10Jaap03-10-2019

heerlijk.

Als je rust en ruimte zoekt is het hier heerlijk. Het chalet dat wij gehuurd hadden (nummer 13 ;)) heeft zowel Airco als een SAUNA. het was écht genieten.

• 10Staat v/h sanitair
  • 7Days17-08-2019

Fantastische vakantie gehad

Wij hadden een nette mooie chalet . Dorp is op loop afstand.

• 1Eetgelegenheden
  • 9Fam. van Leussen31-07-2019

Genoten!

Zeer vriendelijk ontvangst, prettige vriendelijke en hardwerkende eigenaren. Wij genoten op een prachtige plek aan het water. De kinderen genoten van de ruimte, vissen en zwemmen. Het plaatsje Akkrum voorziet in alle dagelijkse benodigdheden. Fijn gekampeerd in een hele fijne en gemoedelijke sfeer.

Camping Jachthaven Drijfveer & Tusken de Marren info

Camping-informatie