Vakantiepark Hogeboom Recreatiepark Tusken de Marren

Vakantiepark Hogeboom Recreatiepark Tusken de Marren
8,7

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Hogeboom Recreatiepark Tusken de Marren voor je op een rij gezet:

134 reviews over Vakantiepark Hogeboom Recreatiepark Tusken de Marren in het Nederlands

Super

Wagenaar, 19-3-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Zeer net en schoon huis. Lekker aan het water ondanks het koud was

Fantastisch park en locatie

Hofstede, 16-2-2018
  • Onderkomen9

In augustus 2017 met ons jonge gezin hier een huisje gehuurd. We hadden huisje 46. Deze is met huisje 45 een van de mooist in de nieuwste fase op de zon gelegen woningen op een ruime kavel met als kanttekening dat huis 45 vrijwel alle uren van de dag zon ziet en is voorzien van een degelijk hekwerk in tegenstelling tot ons huisje. Hek is wel erg aan te raden met jonge kinderen. Weet alleen niet of deze verhuurd wordt.

Het park is fantastisch. Wij hadden een boot gehuurd en deze kon bij het huis liggen. . Verder veel in het dorpje Akkrum geweest waar veel leuke restaurantjes en cafeetjes zitten. In combinatie met mooi weer een topweek gehad. Wij komen zeker terug. Ook de service is op zeer hoog niveau. Het park is niet goedkoop maar hierdoor komt er wel een bepaalde doelgroep. Hele park was ook verhuurd of de eigenaren waren er. Iedereen respecteert elkaar.

Vuurwerkvrij park op mooie plek aan water

Corine, 6-1-2018
  • Onderkomen10

Het huisje (nr 49) was nieuw en zeer sfeervol, modern, ingericht en lag aan het water met vrij uitzicht op de plezierboothaven aan de overkant. Het is een vuurwerkvrij park en er werd in de nabije omgeving ook niet veel afgestoken. Het enige was dat er carbidschieten aan de overkant was op 31 december. Wij vonden dat niet zo erg maar voor huisdieren is dat misschien minder. Het huisje heeft geen toilet boven en de verwarming in de douche biedt niet genoeg warmte.

Freriks, 9-12-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Een fantastische locatie, mooi ruim vrijstaand huis met uitzicht op open vaarwater. Wat een rust ruimte en gezellig dorp waar alle faciliteiten zijn voor alle boodschappen en om uit eten te gaan. Heerlijk dat je een sloep of zeilboot kan huren bij de jachthaven aan de overkant. Gastvrij onthaal. En binnen een straal van 30 minuten rijden liggen alle leuke dorpen en steden voor musea, theater, bioscoop etc.

Super

Kelly, 14-11-2017
  • Onderkomen10

Heerlijk park met veel ruimte en rust. Zeer mooie huisjes en omgeving.

Heerlijk weekend gehad.

Niet erg geschikt voor kindjes zonder zwemdiploma

Prima Akkrum-week in gastvrij Friesland

Richard, 12-11-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Uitstekende locatie en goed verzorgde chalet met alles erop en eraan.

Mooie uitvallocatie om grote delen van Friesland te bezoeken.

Jammer dat de pontjes niet meer varen in november en dat er veel minder open is dan in het seizoen (wel te verklaren).

Voor herhaling vatbaar!

Heerlijk genoten

Hilda, 9-10-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen10

Heerlijk tot rust gekomen..id geweldig mooie villa aan t water

Wat een uitzicht!

Janny, 2-10-2017
  • Activiteiten8

Het huis (4 personen) was mooi ingericht en voorzien van alles wat

je wenst. de omgeving is schitterend om te fietsen.

het allermooist was het uitzicht ....

De een na de andere mooie boot voer voorbij en tegen de avond werd

aangemeerd. Prachtig....

geweldig goed

henny, 29-8-2017
  • Onderkomen9

alles was naar verwachting alleen het zitje op het terras daar zou ik iets ander neer zetten

Heerlijke vakantie, een aanrader

Jeanet, 27-8-2017
  • Onderkomen9

We hebben een heerlijke vakantie gehad in dit vakantiepark. Ben je op zoek naar een rustig park dan ben je hier op het juiste adres. Het park is een prima uitvalbasis voor allerlei uitstapjes in Friesland en biedt volop mogelijkheden om van hieruit te gaan fietsen.

We zaten in huisje 41. Mooi ingericht en voorzien van alle gemakken. Het ligt aan het open water waardoor mijn partner en zoon veel hebben kunnen vissen. Jammer dat er maar 1 toilet was in een huis wat bedoeld is voor 6 personen. De badkamer heeft meer dan voldoende ruimte over om er een te plaatsen, tevens zou een grotere douche wenselijk zijn.

Wb park, mooi opgezet. Het ligt in het dorp Akkrum waar je alle winkels vindt. Ook zijn daar voldoende mogelijkheden om te gaan eten, vooral eetcafé Kromme Knillis is een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogeboom Recreatiepark Tusken de Marren in Akkrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogeboom Recreatiepark Tusken de Marren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Hogeboom Recreatiepark Tusken de Marren scoort een 8.65 uit 10 op basis van 135 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: