Vakantiepark Hogeboom Recreatiepark Tusken de Marren

Vakantiepark Hogeboom Recreatiepark Tusken de Marren
8,6

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Hogeboom Recreatiepark Tusken de Marren voor je op een rij gezet:

141 reviews over Vakantiepark Hogeboom Recreatiepark Tusken de Marren in het Nederlands

Helaas nooit weer.

Simon
22-8-2018
  • Onderkomen7

Keurig huisje, mooi ingericht en schoon. Leuk uitgangspunt voor sloepvaren.

Bedden zijn voorzien van anti lek molton. Wel hygiënisch, maar ook erg oncomfortabel .

Het park is direct tegen een grote veehouderij aangebouwd. Dit heeft tot gevolg dat er een voortdurende zeer zware mestlucht in het huisje hangt. Kennelijk is augustus, gier-maand. De stank was niet te harden.

Dus ondanks de pluspunten, komen wij hier nooit meer terug.

zeer zeer goed

Van Lieshout
14-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Prachtig park gelegen in het centrum van Friesland

Fantstisch!

Nel Hulzebosch
16-7-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Het is een bijzonder park. Met verschillende soorten huizen. We hebben dit jaar voor de derde keer in hetzelfde huis vakantie gevierd. Geweldig. Je hieft niet perse ergens naar toe, want er is constant wat te zien op het water. Een eigen vlonder waar je heerlijk kunt vissen. Een dag een sloep gehuurd, dat was ook heerlijk, wat meer van de omgeving vanaf het water gezien. Het dorp Akkrum is een gezellig dorp. Voldoende op er de gewone boodschappen te doen. Het was echt een heerlijke vakantie.

• Onderkomen6

Goed huis, 49 een Knilles, leuk ingericht, missen rweede toilet. Mooie ligging aan het water. Levendig uizicht op het bootverkeer. Helaas storende straatwerkzaamheden in tuin van de buren vanaf 's morgens 6.30 uur, gedurende onze gehele midweek. Onvoldoende parktoezicht/leiding.

Geweldige plek

Dineke
2-7-2018
  • Onderkomen10

Prachtig huis, nr 43, heel smaakvol ingericht. Ligging geweldig, altijd zon, maar ook schaduaplekjes.

Erg mooi

Helga koekebakker
30-6-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Prachtig huisje. Mooi schoon en prachtig gelegen aan het water. Lekker rustig park

Genieten!

V/d Veer
25-6-2018
  • Onderkomen10

Akkrum is een leuk pitoresk dorpje, met alle winkels die je nodig hebt. Horeca viel een beetje tegen. Maar het zou kunnen dat openingstijden aangepast waren wegens de jaarlijkse "merke". Centraal gelegen. Zowel via de weg, als via de waterwegen. Tusken de Marren vonden wij een geweldige plek om te verblijven. Een prachtig huis aan het water, van alle gemakken voorzien. Uiteraard met aanlegsteiger! Want als je voor waterpret komt, ben je hier aan het goede adres. Beheerd (st)er. Uiterst gastvrij met lekkere Friesche lekkernij. We komen hier graag nog eens terug.

Super

Wagenaar
19-3-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Zeer net en schoon huis. Lekker aan het water ondanks het koud was

Fantastisch park en locatie

Hofstede
16-2-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

In augustus 2017 met ons jonge gezin hier een huisje gehuurd. We hadden huisje 46. Deze is met huisje 45 een van de mooist in de nieuwste fase op de zon gelegen woningen op een ruime kavel met als kanttekening dat huis 45 vrijwel alle uren van de dag zon ziet en is voorzien van een degelijk hekwerk in tegenstelling tot ons huisje. Hek is wel erg aan te raden met jonge kinderen. Weet alleen niet of deze verhuurd wordt.

Het park is fantastisch. Wij hadden een boot gehuurd en deze kon bij het huis liggen. . Verder veel in het dorpje Akkrum geweest waar veel leuke restaurantjes en cafeetjes zitten. In combinatie met mooi weer een topweek gehad. Wij komen zeker terug. Ook de service is op zeer hoog niveau. Het park is niet goedkoop maar hierdoor komt er wel een bepaalde doelgroep. Hele park was ook verhuurd of de eigenaren waren er. Iedereen respecteert elkaar.

Vuurwerkvrij park op mooie plek aan water

Corine
6-1-2018
  • Onderkomen10

Het huisje (nr 49) was nieuw en zeer sfeervol, modern, ingericht en lag aan het water met vrij uitzicht op de plezierboothaven aan de overkant. Het is een vuurwerkvrij park en er werd in de nabije omgeving ook niet veel afgestoken. Het enige was dat er carbidschieten aan de overkant was op 31 december. Wij vonden dat niet zo erg maar voor huisdieren is dat misschien minder. Het huisje heeft geen toilet boven en de verwarming in de douche biedt niet genoeg warmte.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogeboom Recreatiepark Tusken de Marren in Akkrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogeboom Recreatiepark Tusken de Marren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.