Vakantiehuis

7 reviews over Vakantiehuis Groepsaccomodatie Pean - De Berch in het Nederlands

Prima en goed

Paul Haver
27-5-2019

Van 20 t/m 23 mei verbleven wij met 20 viscera van de Edese Politie Hengelsport Vereniging in de accommodatie Bergh van de zeilschook Pean. We hebben hier genoten van de gastvrijheid. Wat is het lekker als je je na een dag vissen s'avonds voor het diner laat verwennen door de catering van de zeilschool. Prima gegeten voor een prima prijs. Voor ons was het de deride Kerr hier. Geweldige visvangsten en een gone verblijf. Tot een volgende keer, groet Paul Haver

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Mooie accommodatie!

Marco van Klaveren
7-3-2019

Gedurende het weekend met een groep van 33 personen verbleven in accommodatie 'Berch' van Zeilschool Pean. Wij waren op 'trainingskamp' met de voetbalvereniging en hebben niet gezeild. De accommodatie is ons daarentegen zeer goed bevallen. De faciliteiten zijn prima en de omgeving is prachtig. Het eten was prima geregeld en de beheerders zijn erg prettig in het contact.

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Fantastisch, Gastvrij, rustig.

Arno
10-9-2018

Wat een geweldige gastvrijheid! Dit team stond altijd voor ons klaar en was écht bereid een stapje extra te zetten voor ons! Wij hebben een geweldige tijd gehad. Pean doet veel meer dan alleen de accomodatie verhuren. Er worden diverse mooie schepen verhuurd en ze kunnen goed helpen met het verzorgen van maaltijden. Ik kijk terug op een mooie tijd! Bedankt! :)

Gereisd Zakelijk in september 2018

Unieke ervaring!

Annette
30-4-2018

De leerlingen hebben twee prachtige dagen gehad op deze mooie locatie. Het spelen bij het water, op de trampoline, het klimmen in de grote boom en slingeren aan de touwen, bij het kampvuur en uiteraard het zeilen. Iedereen heeft zich uitstekend vermaakt!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2018

Genieten aan het water

Beaufort
15-4-2018

Wat een heerlijke accomodatie voor een vriendinnengroep! Het huis is perfect ingericht voor een grote groep, op een prachtige locatie aan het meer. We hebben een fantastisch weekend gehad! We hebben lekker gegeten (goede keuken!), mooi gezeild (het leuke dorpje Grou ligt om de hoek) en genoten van het weer en de locatie. Wij komen snel terug!

Gereisd Met vrienden in april 2018

Super fijn vakantiehuis direct aan het meer

Groep 1985
7-12-2017

Al meer dan 8 jaar komen wij hier met veel plezier met onze vriendengroep. Deze prachtige groepsaccommodatie is echt een aanrader voor gezinnen en vriendengroepen. Het huis heeft 11 slaapkamers, een goed ingerichte keuken en alles is zeer schoon. De kinderen hebben heel veel speelruimte om het gebouw heen. Maar het mooiste is toch wel dat het huis direct aan het meer ligt midden in de natuur! Zeilen omhoog en varen maar.

Gereisd Met vrienden in september 2017

Super locatie aan prachtig meer

M Mulder
6-10-2011

We hebben een heerlijk familieweekend gehad in begin oktober. Het weer zat mee en zo konden we met de sportieve familieleden zeilen in de valken. Opa, Oma en wat kids volgde ons in de sloep met drank en snoep! Prima en schoon sanitair, grote professionele keuken, kortom een fantastische plek.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2011

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccomodatie Pean - De Berch in Akkrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccomodatie Pean - De Berch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Groepsaccomodatie Pean - De Berch