Vakantiehuis Groepsaccomodatie Pean - De Berch

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

12 reviews over Vakantiehuis Groepsaccomodatie Pean - De Berch

• 10Thomas Gribnau25-06-2020

Top weekend met vrienden en kids

Super weekend gehad bij Pean, met vriendengroep van 12 volwassenen en 10 kids. Veel tijd op en aan het water doorgebracht: kids kregen zeilles in Picos en Optimisten, en de ouders konden varen in een Valk of motorboot... of gewoon een drankje drinken op de eigen steiger.... Schitterende locatie in het groen, aan vaarroute en boodschap (incl vers brood en bbq) kunnen allemaal worden bezorgd. Vriendelijke staf en schone locatie met praktische keuken.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 9Fleur23-03-2020

Heerlijk weekend gezeild!

Wij waren bij Pean met een groep zeilers om het zeilseizoen in te luiden. We hebben een heerlijk weekend gehad, de locatie was heel praktisch ingericht en schoon. De locatie ligt perfect voor zowel leuke zeiltochten met de Valken die we hadden gehuurd, als voor scheuren over de plas met onze eigen zwaardboten.

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 9Tanja29-01-2020

Super service in een oogwenk

Vergadering op rustige plek in januari Voor een vergadering zochten wij nog even snel een locatie waar we terecht konden. De eigenaren van Pean zijn zeer flexibel. De verwarming werd snel opgedraaid voor de avond. De koffie, thee en koek stonden klaar bij aankomst. Drankjes konden we zelf pakken uit de keuken. Vergaderen op zo'n bijzondere locatie kunnen wij zeker aanraden.

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 9Arjen Brouwer21-01-2020

Inspirerende plek voor een heisessie

Een heisessie voor het werk was voor ons de aanleiding om in januari een middag en avond in groepsaccommodatie De Berch door te brengen. De locatie bleek een schot in de roos. Inspirerend, laagdrempelig, comfortabel en alles tip top voor elkaar. 's Middags vergaderd rond de tafel. 's Avonds, na een heerlijk warm avondmaal, lekker in de zithoek gebrainstormd. Alleen het houtkacheltje ontbrak er nog aan. Al met al een zeer warme en hartelijke ontvangst op een uiterst druilerige januaridag.

Zakelijk gereisd in januari 2020

• 2019
    9Dweilorkest de Wallenkraaiers12-10-2019

Pracht locatie a t water

Leuke locatie om een gezellig weekend te verblijven. Er zijn verschillende plekjes om te zitten, het is knus en vooral de serre is heerlijk vertoeven. Ook de kids hebben zich prima vermaakt aan het water en met het slinger touw en schaakspel. Gezellige gastheer en gastvrouw! Een aanrader voor een grote groep.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Paul Haver27-05-2019

Prima en goed

Van 20 t/m 23 mei verbleven wij met 20 viscera van de Edese Politie Hengelsport Vereniging in de accommodatie Bergh van de zeilschook Pean. We hebben hier genoten van de gastvrijheid. Wat is het lekker als je je na een dag vissen s'avonds voor het diner laat verwennen door de catering van de zeilschool. Prima gegeten voor een prima prijs. Voor ons was het de deride Kerr hier. Geweldige visvangsten en een gone verblijf. Tot een volgende keer, groet Paul Haver

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 8Marco van Klaveren07-03-2019

Mooie accommodatie!

Gedurende het weekend met een groep van 33 personen verbleven in accommodatie 'Berch' van Zeilschool Pean. Wij waren op 'trainingskamp' met de voetbalvereniging en hebben niet gezeild. De accommodatie is ons daarentegen zeer goed bevallen. De faciliteiten zijn prima en de omgeving is prachtig. Het eten was prima geregeld en de beheerders zijn erg prettig in het contact.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 2018
    9Arno10-09-2018

Fantastisch, Gastvrij, rustig.

Wat een geweldige gastvrijheid! Dit team stond altijd voor ons klaar en was écht bereid een stapje extra te zetten voor ons! Wij hebben een geweldige tijd gehad. Pean doet veel meer dan alleen de accomodatie verhuren. Er worden diverse mooie schepen verhuurd en ze kunnen goed helpen met het verzorgen van maaltijden. Ik kijk terug op een mooie tijd! Bedankt! :)

Zakelijk gereisd in september 2018

• 9Annette30-04-2018

Unieke ervaring!

De leerlingen hebben twee prachtige dagen gehad op deze mooie locatie. Het spelen bij het water, op de trampoline, het klimmen in de grote boom en slingeren aan de touwen, bij het kampvuur en uiteraard het zeilen. Iedereen heeft zich uitstekend vermaakt!

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• 9Beaufort15-04-2018

Genieten aan het water

Wat een heerlijke accomodatie voor een vriendinnengroep! Het huis is perfect ingericht voor een grote groep, op een prachtige locatie aan het meer. We hebben een fantastisch weekend gehad! We hebben lekker gegeten (goede keuken!), mooi gezeild (het leuke dorpje Grou ligt om de hoek) en genoten van het weer en de locatie. Wij komen snel terug!

Gereisd met vrienden in april 2018

Vakantiehuis Groepsaccomodatie Pean - De Berch info