9,5

Weer vandaag3°-3°

2 reviews over Vakantiehuis Groepsaccomodatie Pean - De Berch in het Nederlands

Super fijn vakantiehuis direct aan het meer

Groep 1985, 7-12-2017

Al meer dan 8 jaar komen wij hier met veel plezier met onze vriendengroep. Deze prachtige groepsaccommodatie is echt een aanrader voor gezinnen en vriendengroepen. Het huis heeft 11 slaapkamers, een goed ingerichte keuken en alles is zeer schoon. De kinderen hebben heel veel speelruimte om het gebouw heen. Maar het mooiste is toch wel dat het huis direct aan het meer ligt midden in de natuur! Zeilen omhoog en varen maar.

Super locatie aan prachtig meer

M Mulder, 6-10-2011

We hebben een heerlijk familieweekend gehad in begin oktober. Het weer zat mee en zo konden we met de sportieve familieleden zeilen in de valken. Opa, Oma en wat kids volgde ons in de sloep met drank en snoep! Prima en schoon sanitair, grote professionele keuken, kortom een fantastische plek.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccomodatie Pean - De Berch in Akkrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccomodatie Pean - De Berch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccomodatie Pean - De Berch scoort een 9.46 uit 10 op basis van 3 reviews.