Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.8Ruimte

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

16 Reviews over Groepsaccommodatie Pean - De Jister

• 9Janneke Bergmans05-06-2022

Heerlijke plek

We waren hier met 80 mensen van onze school, en we hebben een heerlijke week gehad, mede dankzij deze heerlijke plek! Het aanbod is divers, aan waterbezigheden en verschillende speelplekken. We hebben heerlijk gezeild en gezwommen. Het volleybalveld, het megaschaakbord en de vuurkuil is door ons goed gebruikt. De mensen van Paen zijn aardig en behulpzaam, ondanks dat er bij ons de eerste avond al het rookalarm afging vanwege deo (je hoeft het niet meer uit te proberen, het is echt zo :-P).

De vakantiehuisjes zijn prachtig ingericht, en heel comfortabel, met mooi uitzicht. Het slaaphuis vond ik persoonlijk minder gezellig ingericht, maar ik heb er zelf niet geslapen en ik geloof dat de jongere mensen in onze groep er geen probleem mee hadden ;-)

Volgend jaar komen we weer!

Hartelijke groet, Janneke Bergmans Staflid democratische school De Ruimte in Soest

• 9Natuur
  • 9Lieuwe en Suzanne29-01-2022

Geweldig, warm, gezellig, divers, fantastisch!

Wij hebben onze bruiloft gehouden op de fantastische locatie Pean aan het water! De ligging, faciliteiten en sfeer maakt dat dit een locatie is die perfect bij ons paste. Bij Pean werd zo goed voor ons en onze gasten gezorgd en iedereen was heel behulpzaam en dacht altijd met ons mee in het organiseren van de bruiloft, tot in de details. Wij hebben ook een mooi toernooi KUBB gehouden op de dag en je kunt in het weekend ook de zeilboot pakken. Zoveel mogelijk! Wij hebben niet alleen gebruik gemaakt van het terrein en de gebouwen, maar wij en een deel van onze gasten zijn ook verbleven in de prachtige vakantielodges van Pean in het bruiloftsweekend. Ideaal voor familie en vrienden om zo het gehele weekend samen te zijn en het feest te vieren. Ook deze lodges waren prachtig verzorgd. Het was een dag om nooit te vergeten dankzij Natasja, Rienk en alle Pean medewerkers die hebben geholpen om onze bruiloftsdag te realiseren! Kom hier naartoe!

• 10Natuur
  • 9familie Bergsma27-10-2020

Geweldige gastvrije en verzorgde familiedag gehad!

Omringd door gastvrije mensen, water en natuur, wat wil een mens nog meer!

• 9Eva & Thijmen18-07-2020

Super locatie en zeer flexibel en meedenkend team!

Op 20.06.2020 zijn wij op deze geweldige locatie getrouwd! Wat een enorm festival moest worden met 100 personen werd een hele intieme Corona Bruiloft! Na alle opgelegde corona-maatregelen en twijfelen van wel of niet door gaan hebben we samen met Natasja en Rienk gekeken hoe we er toch een mooie dag van konden maken. Dat is gelukt. Een geweldige trouwlocatie aan het water, alle faciliteiten tot onze beschikking en alles toch Corona-proof ingericht! De enorme flexibiliteit van het Team van Pean én de bijzonder mooie locatie aan het water maakte het voor ons een bijzondere en vooral enorm mooie dag! Voor deze dag al besloten om het volgende jaar hier ons 1-jarige jubileum te vieren... maar daar kijken we nu nog meer naar uit!!

• 10Robert van der Wal14-07-2020

Super locatie voor een team event!

Op vrijdagmiddag 3 juli een teamevent georganiseerd voor 40 man. Betrof bemanning, bestuur en partners van het Heerenveenster skûtsje, de Gerben van Manen. s'Middags een mooie wedstrijd gezeild met polyvalken. Op initiatief van Rienk de Jonge werd het wedstrijdzeilen gecombineerd met een mooie route over zowel smal als ruim water. Het waaide hard, maar iedereen was enthousiast over de prima schepen. Bij aankomst werden wij ontvangen met een borrel en aansluitend een BBQ. Goed verzorgd!! De kans is groot dat we dit volgend jaar weer doen.

• 9RKBS De Opstap02-07-2020

Toplocatie voor een kamp met basisschoolkids!

De accommodatie is ruim opgezet en rustig gelegen. De verschillende gebouwen op het terrein beschikken over prima slaapruimtes met stapelbedden, keurig sanitair en mooie groepsruimtes. Tijdens ons schoolkamp hebben de leerlingen zeilles gekregen van een grote groep jonge, enthousiaste instructeurs. Ook het avondprogramma was goed verzorgd. Het keukenpersoneel zorgde elke dag voor een gedekte tafel, een heerlijk ontbijt en een gezond diner. Heel fijn!

• 10ECL Haarlem07-05-2019

Een top (kamp)locatie!

Met drie brugklassen hebben we voor het vijfde jaar op rij een super leuk brugklaskamp gehad! Een schoon/netjes verblijf, lekker eten en er was veel te doen. We hebben gekanood, gezeild, gefietst en een bezoekje aan de boer gebracht. Ook de nieuw aangeschafte super steppen vielen erg in de smaak bij onze leerlingen. Volgend jaar komen we graag weer terug!

• 8Fossielvrij NL10-12-2018

Super locatie, zeer gastvrij en heerlijk eten!

Pean is een hele fijne locatie om me een groep te verbijven. Lekker rustig aan het water in de Friese weilanden. De accommodatie is prima verzorgd met een gezellige bar en prima slaapplekken. De eigenaren zijn zeer gastvrij, flexibel en denken graag met je mee. Het door hen verzorgde diner is heerlijk. Ook een vegetarisch en veganistisch menu behoren tot de mogelijkheden.

• 9Het GeluidBuro25-09-2018

Geweldig, ongedwongen en zeer gastvrij!

Alleen maar positief! Buitengewoon gastvrij, denken graag met je mee, ongedwongen sfeer, positieve vibe tussen de medewerkers onderling en het eten was ruimschoots boven verwachting. Een echte aanrader als je met een groep lekker wil zeilen, overnachten, dansen en eten!

• 9Sijgje & Jan Egbert25-06-2018

Dikke vette pluim voor de locatie en de mensen

We hebben hier een gecombineerd jubileum en verjaardags feestje gehouden. Pean verzorgde de BBQ, praamzeilen bediening, hapjes, drankjes. Het was super voor elkaar. De gasten voelden zich erg op hun gemak. Niet te formeel. Heel flexibel en toch correct. Je moet even een stukje van de gebaande wegen, dat geeft nog een stukje extra charme. Leuke zaaltjes en veel buitenruimte, geschikt voor allerhande activiteiten.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Pean - De Jister info

• CafeBeschikbaar (1)