Hotel Goerres

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag13°10°
Hotel Goerres
8,8

57 reviews over Hotel Goerres in het Nederlands

Hotel redelijk, beetje gedateerd, aardig personeel, wel erg stil in het hotel. Parkeergelegenheid plm. 75 mtr. van het hotel. Hotel ligt direct aan het water, dat is leuk, mooi terras. Het plaatse Akkrum stelt helaas n iets voor, niets te beleven. Het restaurant heeft een kleine menukaart, na een paar dagen al gauw op uitgekeken. Diners wel heel lekker, alles in roomboter gebakken. Het ontbijt geen topper, maar was wel redelijk.

Alles wat ik wens - zeker voor herhaling vatbaar

Antje Oenema
30-7-2018

Eigenlijk vonden wij alles echt goed aan dit hotel. Het heeft sfeer en persoonlijkheid, iets wat we vaak missen in hotels. Het is geen super de luxe, maar alles wat ik graag heb in een hotel is er. Fijne, fris ingerichte kamer die voldoende ruim is, met goede bedden. Ligging aan het water, super mooi en groot terras (ook aan het water). Heel vriendelijk personeel, goed ontbijtbuffet en bovendien was het eten 's avonds erg lekker. Ik zou hier heel graag terugkomen. Het was erg warm toen wij hier waren, maar als je een kamer aan de waterzijde van het hotel kiest, blijft het fris genoeg.

Uitstekend hotel

Tilly & Bud
4-7-2018

Zeer aangenaam verrast; wij verbleven hier 2 nachten (kamer 2), een bevriend stel zat 1 nacht in kamer 1; perfecte locatie, goede menukaart, zeer vriendelijk en correct personeel en heel goed weer om te zeilen (Valkje aangemeerd aan de steiger voor het hotel op 5 meter van onze kamer :-)). Kortom, voor herhaling vatbaar!

Super!

Hogeweide
28-12-2017

Een kleinschalig hotel, maar dit drukt zeker de pret niet. Het ontbijt is super en de kamers zijn erg schoon!! Ook het personeel is erg vriendelijk.

Je kunt je hier erg goed vertoeven!

Super mooi

Sis
8-10-2017

Mooi hotel, lekker onbijt en leuk uitzicht

10 nachten, half pension, 3 persoonskamer.

Familie Slaats uit Bergen op Zoom.
20-8-2017

Het verblijf in dit kleinschalige hotel heeft onze vakantie compleet gemaakt. Heerlijk ontbijt, het avondeten elke avond een zeer smakelijke verrassing, mooie kamer aan het water, prima service, vriendelijk personeel, onze eigen fietsen en aanhangwagen mochten gestald worden op een veilige plaats.

Kortom kunnen wij dit hotel van harte aanbevelen aan iedereen.

Het was fantastisch !!

Gewoon een mooie plek in een goede accomodatie.

Wim Jansen
12-8-2017

Hotel en restaurant prima. Vriendelijke bediening en een uitstekende keuken. Het plaatsje zelf is redelijk "rustig", maar verder een prima uitvalsbasis voor fiets, wandel of boot.

Fantastisch hotel met vriendelijke wedewerkers

Pim Perquin
5-8-2017

Zowel de kamer als het eten - op basis van half pension - was uitstekend. We hebben hier zes dagen gelogeerd en elke dag was een feestje. Beslist een aanrader, zowel hotel als restaurant.

schoon hotel , vriendelijk Personeel..

G&A
22-6-2017

Vriendelijk personeel

Heerlijk ontbijt Super goed verzorgd

Gezellig ingericht vooral in het restaurant en de serre

Schoon hotel zowel op de kamer , badkamer als beneden .

Ruime Kamer nr 6

Gezellig terras .

Minder fijn was geluid trein vooral 's nachts.

Geen fijne Matrassen voelde de veren .

Erg druk vanwege een jaarlijkse bijeenkomst in de Serre één avond.

Gastvrij op superlocatie

Petra
5-6-2017

Gezellig en mooi hotel aan het water. Vriendelijk ontvangst, heerlijk ontbijt, mooie schone ruime kamer met uitzicht over het water en mogelijkheid om ons sloepje aan te leggen. Heerlijk terras aan het water en mooi restaurant. Top locatie.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Goerres in Akkrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Goerres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.