Hotel Goerres

54 reviews over Hotel Goerres in het Nederlands

Super!

Hogeweide
28-12-2017

Een kleinschalig hotel, maar dit drukt zeker de pret niet. Het ontbijt is super en de kamers zijn erg schoon!! Ook het personeel is erg vriendelijk.

Je kunt je hier erg goed vertoeven!

Super mooi

Sis
8-10-2017

Mooi hotel, lekker onbijt en leuk uitzicht

10 nachten, half pension, 3 persoonskamer.

Familie Slaats uit Bergen op Zoom.
20-8-2017

Het verblijf in dit kleinschalige hotel heeft onze vakantie compleet gemaakt. Heerlijk ontbijt, het avondeten elke avond een zeer smakelijke verrassing, mooie kamer aan het water, prima service, vriendelijk personeel, onze eigen fietsen en aanhangwagen mochten gestald worden op een veilige plaats.

Kortom kunnen wij dit hotel van harte aanbevelen aan iedereen.

Het was fantastisch !!

We hebben een aantal aanbieders voor Goerres voor je op een rij gezet:

Gewoon een mooie plek in een goede accomodatie.

Wim Jansen
12-8-2017

Hotel en restaurant prima. Vriendelijke bediening en een uitstekende keuken. Het plaatsje zelf is redelijk "rustig", maar verder een prima uitvalsbasis voor fiets, wandel of boot.

Fantastisch hotel met vriendelijke wedewerkers

Pim Perquin
5-8-2017

Zowel de kamer als het eten - op basis van half pension - was uitstekend. We hebben hier zes dagen gelogeerd en elke dag was een feestje. Beslist een aanrader, zowel hotel als restaurant.

schoon hotel , vriendelijk Personeel..

G&A
22-6-2017

Vriendelijk personeel

Heerlijk ontbijt Super goed verzorgd

Gezellig ingericht vooral in het restaurant en de serre

Schoon hotel zowel op de kamer , badkamer als beneden .

Ruime Kamer nr 6

Gezellig terras .

Minder fijn was geluid trein vooral 's nachts.

Geen fijne Matrassen voelde de veren .

Erg druk vanwege een jaarlijkse bijeenkomst in de Serre één avond.

Gastvrij op superlocatie

Petra
5-6-2017

Gezellig en mooi hotel aan het water. Vriendelijk ontvangst, heerlijk ontbijt, mooie schone ruime kamer met uitzicht over het water en mogelijkheid om ons sloepje aan te leggen. Heerlijk terras aan het water en mooi restaurant. Top locatie.

Oude reviews (archief)

Gezellig en uit stoked zeker een aanrader

A Dorregeest
14-9-2016

Uitstekende maaltyden met prima menukaart en vriendelyk personeel

goed hotel

Danny
21-8-2016

goed hotel , mooie kamers en zeer netjes .vriendelijk personeel en goede keuken

Prima adres

Fam. E. Houweling van Hooff, Hoeven, NBr.
25-5-2016

N.a.v.alle positieve reacties,besloten wij een verblijf van 10 dagen bij hotel Goerres te boeken.We verrasten hiermee wel de eigenaar. Gesteund door fantastisch weer is ons verblijf uitstekend bevallen.De service liet niets te wensen over. Akkrum is zeer gunstig gelegen als uitvalsbasis. Een bezoek brachten wij onder meer aan de Weerribben, en een 5 tal musea t.w. het Fries museum in Leeuwarden, de Belvedére in Heerenveen, de Fundatie in Zwolle, het Groninger Museum en het nieuwe museum in Assen. Vormen allen een aanrader, los uiteraard van de schoonheid van de Friese meren. Een topper was het solar boot evenement die aan het terras van het hotel voorbij vaart op de Reuzedei. Met plezier kijken wij op ons verblijf terug en kunnen het ieder dan ook van harte aanraden.

We hebben een aantal aanbieders voor Goerres voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Goerres in Akkrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Goerres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Goerres scoort een 8.79 uit 10 op basis van 54 reviews.