Vakantiepark Roompot Harderwold Villa Resort

Niet doen!

Marcel
23-5-2018
  • Onderkomen7

Het huis en tuin waren heel erg mooi! Ook de locatie van het huis, bij het meer was prima. Wij hadden echter een huisje met jacuzzi gehuurd en bij aankomst was het water al wat gelig van kleur. Blijkbaar is de jacuzzi niet voor ons bezoekje schoongemaakt. Na ons weekend kregen wij te horen dat de jacuzzi gereinigd moest worden, omdat hij helemaal vies was. Dit kostte ons de borg van 300 euro. Ik ga er vanuit dat de jacuzzi elke keer wordt gereinigd als er iemand in is geweest. Blijkbaar dus niet. Over de afhandeling hiervan ben ik zeer ontevreden. Het was onze eigen schuld en daarmee basta!

Dus wil je dit huisje boeken, dan mag je nog 300 euro bovenop je huurprijs rekenen, want dat kost blijkbaar het reinigen van de jacuzzi.

Dus nooit meer

Hans
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Eens maar nooit meer. Er wordt al een extreme hoge borg gevraagd, puur om zoveel mogelijk in te houden. Wat dus ook gebeurd is. Vervelende communicatie, mijn zaak gaat naar mijn jurist toe.

Nooit meer.

Gertjan
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Het huisje was prima. Zeer ruim en luxe. Echter een vervelend gevoel overgehouden over de afwikkeling. Vanuit misplaatste arrogantie onterecht borg in houden, slecht bereikbaar voor communicatie. Bij boeken rekening houden dat je ( een deel) de borg niet terug krijgt.

Houden onterecht €300 borg in

Bernard

Was een mooi huis!

Houden echter onterecht de borg van €300,00 in en zie dat wij niet de enigen zijn waar ze dat bij gedaan hebben. Hun manier om schijnbaar geld te verdienen. Reken er dus op dat je de borg niet terug krijgt.

Afrader...

H. Britstra
22-5-2018

Mooi huis, maar zeer slechte nasmaak omdat € 300.- borg is ingehouden voor schoonmaken jacuzzi. Lees nu pas dat meer huurders over onterechte borg inhouding klagen en had dat graag vooraf geweten zodat ik ergens anders kon gaan huren!

Roompot nooit meer !

Jose
    17-5-2018
    • Onderkomen1

Roompot geeft slechte en foutieve informatie over de gehuurde accommodatie.

Bij klachten o.a. over de zeer slecht schoonmaak van het gehuurde huis en de onvolledige, vieze en beschadigde huisraad en interieur wordt weinig aandacht besteed.

Wij betaalde de hoofdprijs ook voor de schoonmaak maar kregen minimale service bij Roompot Vakanties.

Tip: boek een verblijf rechtstreeks op het vakantiepark de kans is groot dat je dan een betere vakantiewoning krijgt toegewezen.

Golfresort Harderwold is een mooi park niet geschikt voor jonge gezinnen. Heerlijk rustig en Harderwijk ligt dichtbij. Auto wel noodzakelijk ook ivm boodschappen doen. Voor golfers en rustzoekers een geweldige plek!!

Niet zo gezellig maar wel mooie gebouwtjes

Sandra
    2-5-2017

Het park is prachtig gelegen nabij natuurgebied waar je lekker kan wandelen. Je kan je bootje voor de deur afmeren. Het was eind april nog erg kaal en leeg. Wanneer je van golfen houd en graag op je zelf bent, niet naar zo'n Landal wilt dan is dit best een mooi park. Bij de golf zit een restaurant. Het park heeft naar mijn idee weinig sfeer. Architectuur oogt koel en doordacht.

Oude reviews (archief)

• Onderkomen9

En prachtige villa aan het water. De golfbaan ligt er direct naast en is aan te raden. Bij de villa geen schuur of overkapping voor de fietsen. De borgsom € 350,00 is erg hoog, je krijgt het geld wel terug, maar toch.... We waren met volwassenen en hebben erg genoten, voor kinderen is er op het park weinig te beleven. Van te voren werden we gewaarschuwd voor bouwactiviteiten, daar hebben we geen hinder van gehad.

Borgteruggave

Rody zuidgeest
      11-7-2016
      • Activiteiten1
      • Onderkomen4

Werden beschudligd van dingen die wij helemaal niet kapot hebben gemaakt.

Iedere dag hebben we zelf schoongemaakt.

350 euro borg foetsie bedankt villaresort harderworld.

Smerige bende !

Gerda
      1-11-2015
      • Activiteiten6
      • Onderkomen2

Huisje 237 ziet er op de foto's mooi uit, maar bij aankomst bleek het slecht te zijn schoongemaakt. Maakte en muffe en onfrisse indruk, was stoffig, stukken toilet en wasbak afgebroken, bedden doorgezakt, ramen smerig, bloedresten op de trapleuning,koelkast verijst, veel stof onder de meubels, zilvervisjes in diverse vertrekken. Hoe durf je dan trouwens schoonmaakkosten te rekenen. Was helemaal niet schoongemaakt. Een van ons heeft een stofallergie en kreeg last van bronchitis ! Eens maar nooit meer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Harderwold Villa Resort in Zeewolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Harderwold Villa Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Harderwold Villa Resort scoort een 3.8 uit 10 op basis van 14 reviews.