NederlandFlevolandZeewoldeCampings ZeewoldeCamping NCC-clubterrein De Distel

8.3FantastischScore uit 8 reviews
+99/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 8 reviews
  • 8.4Staat v/h sanitair

Meer camping infoTonen op kaart

8 Reviews over NCC-clubterrein De Distel

• 9Hans van Dijkhuizen18-05-2018

Fantastisch mooie zonnige plaatsen

Alles is prima in orde,mooie omgeving geweldig vriendelijke beheerders en mooie ruime plaatsen met stroom en waterpunt in de buurt en net sanitair we waren hier vorig jaar ook met Hemelvaart er is ook altijd wel plaats en komen zeker nog wel een keer weer.

• 9Olaf01-06-2016

Leuke camping

Wij stonden met een grote groep op het evenementen veld. We hebben tijdens ons korte verblijf genoten van de camping. De eigenaren / beheerders zijn erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Ook voor de kinderen is het er goed vertoeven. Ze mogen van de aanwezige fietsen en skelters gebruikmaken. Helaas werd ons verblijf verstoord door familie omstandigheden maar we komen zeker een keer terug. Piet bedankt voor de goede service.

• 8fr_woning08-07-2014

Twee tournooien .

• 575 - We werden verwend op De Distel , op de dag een Jeu de boule tournnooi en zaterdag laat in de avond het voetbal tournooi , Nederland-tegen Chili tot in de late uurtjes . Tijdens de twee goals van Nederland was de zaal te klein . Wederom een prachtig weekend op ons Clubterrein De Distel .
    • 7Staat v/h sanitair
  • 10mevrouw Bakker-Bos05-08-2013

Mooie camping

Rustig gelegen aan het Veluwemeer en in een bosrijke omgeving. Alleen te bezoeken voor leden van de NCC.

• 10Staat v/h sanitair
  • 7fr_woning08-07-2013

Activiteiten weekend op De Distel .

• 504 - Ondanks de warmte , deed ieder enthousiast mee , met het Jeu de boules tournooi . Er werd op het grote veld gespeeld . In de pauzes was er koffie en thee en iets er bij . Zondag in de namiddag aten we gezamenlijk ( ieder voor zich) , de grootste loempia uit het dorp Zeewolde .
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Henk van Koningsveld04-09-2012

De Distel daar moet je trots op zijn

Wij waren in het verleden een trouwe bezoeker van het terreinn De Distel in Zeewolde. Toen der tijd kon en mag niets,daarom hebben we toen besloten om afscheid te nemen van de NCC. In 2011 hebben we ons weer lid laten maken door de heer Piet Verkade,wij hebben daar geen spijt van gehad,deze man met vrouw werken dag en nacht om De Distel aantrekkelijk te houden.

• 7J.nieberg20-07-2011

Goede Camping

Leuke Camping ,omgeving mooi Goede fietspaden omgeving Zeewolde

• 8Staat v/h sanitair
  • 8fr_woning20-06-2011

Is een mooi en gezellig clubterrein .

Het NCC-clubterein De Distel is in 1981 van de toen nog bestaande R.IJ.P ( Rijksdienst IJsselmeer Polders ) gehuurd . In een latere periode is het aangekocht . Het clubterrein word druk bezocht en ontvangt o.a Merkenclubs en buitenlandse zusterclubs . Laatst was er nog een Volvo oldtimerclub op bezoek . Er worden ook thema wekends gehouden , zoals Jeu de Boule . Instructie het z.g " Klomprijden " , het achteruitrijden , inparkeren , afleggen van een parcour . Op het grote sportveld liggen de jeu de boulebanen en is er mogelijkheid voor andere balspelen . Er is een jeugdhonk van de JKC . Een speeltuin voor de kleintjes . Skelters en fietsjes staan gratis ter beschikking voor de jeugd .

• 8Staat v/h sanitair

Camping NCC-clubterrein De Distel info