NederlandFlevolandZeewoldeResorts ZeewoldeVakantiepark Harderwold Villa Resort

• 1.9Activiteiten
  • 2Onderkomen

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

17 Reviews over Harderwold Villa Resort

• 1Francis29-06-2021

Geen aanrader

De service is enorm slecht, het personeel is zeer onvriendelijk en ze ontvangen niet graag een groep mensen. Wanneer je om half 10 in de jacuzzi zit komt de (blijkbaar) eigenaar onaangekondigd naast de jacuzzi staan met de vraag of je er om 10 uur uit wil zijn.

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen
  • 2Wim Snoek28-11-2020

Niet wat je ervan mag verwachten

Zit op het park voor wat langere tijd en ben afhankelijk van een goed functionerend internet. Helaas is dit ver onder de maat telkens valt het internet weg of is erg traag. Vooral in de avond. In de nacht gaat het beter omdat dan waarschijnlijk weinig mensen gebruik maken van het internet. Ondanks herhaaldelijk melden is er niks aan gedaan. De receptie reageert niet eens op mail of mondelinge klacht.

• 2Onderkomen
  • 9Anoniem29-10-2018

Geweldig!

Genoten van ons verblijf! Super fijne plek waar we zeker nog een keer terug willen komen. Bedankt!

• 9Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 8Dhr. & mevr. Wolswinkel25-10-2018

Tot een volgende keer!

Een weekje ontspannen! Heerlijk huisje, mooie omgeving, goede service! In 1 woord: genoten! Bedankt hiervoor!

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 9Mart van de Laar23-10-2018

een top villa op een uitzonderlijk mooie locatie

Harderwold Villa Resort bestaat uit Villa van individuele eigenaren die naast prive gebruik hun Villa ook beschikbaar stellen voor verhuur. Alle Villa's zijn uitzonderlijk ruim opgezet. De inrichting varieert sterk afhankelijk van de eigenaar. Elke villa ligt aan het water met toegang tot de polder en het Veluwe meer. Midden in de natuur, watersport en golf en toch op comfortabele afstand van de grote steden, Een prima plek om zowel als eigenaar of als huurder te genieten van Nederland

• 7Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 4Vincent16-10-2018

“Vakantiepark Harderworld Villa Resort” Nooit meer

Afgelopen september hadden we een Villa met jacuzzi gehuurd.

Hier waren we vorig jaar al geweest en het was zo goed bevallen, dat we dit jaar weer geboekt hadden.

Ten opzichte van vorig jaar was het huisje fors duurder geworden. Bovendien was de jacuzzi bevuild en rook deze muf. Er was een lekkage in de woonkamer, een douchekop was kapot, de ventilatie van het toilet maakte enorme herrie.

Dit alles hadden we bij het uitchecken gemeld. De reden waarom we dit niet eerder hadden gedaan was omdat dat de receptie vrijdag om 17:00 uur sluit en op maandag om 08:00 uur weer open gaat. Om dit per mail te melden vonden we te omslachtig en de moeite niet waard.

Een dag later kregen we per e-mail te horen dat we de borg niet terugkregen ivm vervuiling van de jacuzzi. Helaas konden wij niet aantonen dat wij dit zo hadden aangetroffen en na wat correspondentie over en weer, restte ons niks anders dan accepteren dat we dit moesten betalen.

• 4Onderkomen
  • 9Mariet24-08-2018

Fantastisch, gaan we zeker vaker doen.

Prachtige villa op een mooi onderhouden resort. Ruime kamers en erg luxe ingericht. We zijn vanuit onze villa gezellig naar Harderwijk gevaren, zeker een aanrader.

• 9Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 4Marcel23-05-2018

Niet doen!

Het huis en tuin waren heel erg mooi! Ook de locatie van het huis, bij het meer was prima. Wij hadden echter een huisje met jacuzzi gehuurd en bij aankomst was het water al wat gelig van kleur. Blijkbaar is de jacuzzi niet voor ons bezoekje schoongemaakt. Na ons weekend kregen wij te horen dat de jacuzzi gereinigd moest worden, omdat hij helemaal vies was. Dit kostte ons de borg van 300 euro. Ik ga er vanuit dat de jacuzzi elke keer wordt gereinigd als er iemand in is geweest. Blijkbaar dus niet. Over de afhandeling hiervan ben ik zeer ontevreden. Het was onze eigen schuld en daarmee basta! Dus wil je dit huisje boeken, dan mag je nog 300 euro bovenop je huurprijs rekenen, want dat kost blijkbaar het reinigen van de jacuzzi.

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 2Jose17-05-2018

Roompot nooit meer !

Roompot geeft slechte en foutieve informatie over de gehuurde accommodatie. Bij klachten o.a. over de zeer slecht schoonmaak van het gehuurde huis en de onvolledige, vieze en beschadigde huisraad en interieur wordt weinig aandacht besteed. Wij betaalde de hoofdprijs ook voor de schoonmaak maar kregen minimale service bij Roompot Vakanties. Tip: boek een verblijf rechtstreeks op het vakantiepark de kans is groot dat je dan een betere vakantiewoning krijgt toegewezen. Golfresort Harderwold is een mooi park niet geschikt voor jonge gezinnen. Heerlijk rustig en Harderwijk ligt dichtbij. Auto wel noodzakelijk ook ivm boodschappen doen. Voor golfers en rustzoekers een geweldige plek!!

• 1Onderkomen
  • 8Sandra02-05-2017

Niet zo gezellig maar wel mooie gebouwtjes

Het park is prachtig gelegen nabij natuurgebied waar je lekker kan wandelen. Je kan je bootje voor de deur afmeren. Het was eind april nog erg kaal en leeg. Wanneer je van golfen houd en graag op je zelf bent, niet naar zo'n Landal wilt dan is dit best een mooi park. Bij de golf zit een restaurant. Het park heeft naar mijn idee weinig sfeer. Architectuur oogt koel en doordacht.

Vakantiepark Harderwold Villa Resort info

• BBQToegestaan