5,7

Op vakantie met de hond kan goed op Camping Erkemederstrand in Zeewolde. Mede dankzij de vele faciliteiten voor de hond zoals een hondendouche, een uitlaatplaats, een hondenstrand en nog meer. Voor kinderen is er een uitgebreid animatieprogramma. Iets verderop ligt een groot bos waar je leuk met de hond kunt wandelen.

341 reviews over Camping Erkemederstrand in het Nederlands

Nooit meer!

L,
6-4-2019

Nooit meer! Alleen op een veld, de rest is er niet alleen maar Duitsers, weinig aanspraak. En wat een slechte service bij de balie, eigenaar/beheerder snapt er niets van. Auto's rijden hard over het terrein. Hondenstrand ideaal voor onze honden, dat wel. Maar nooit meer!

Gereisd met partner in maart 2019

Supergezellig!

Daan Toben,
24-11-2018

Erg grote camping met eigen strand, restaurant en erg vriendelijk personeel!

Gereisd met vrienden in september 2018

nooit en nooit meer

Rob Frieling,
23-10-2018

wij hadden een camperplaats (18)gehuurd voor 14 dagen, mijn vrouw heeft copd en heeft zuurstof nodig en dat gaat via een zuurstof concentrator, verbruik 295 kw per uur, als je in de automaat 1 euro in werpt dan heb je 3 kw en dat is bij die camping net geen 2 uur en dan moet je weer geld inwerpen, melding van gemaakt wordt totaal niet op gerageerd, op een anders paal ingeplugd naar 13 dagen en toen was het wel oke, maar het teveel betaald geld willen ze niet vergoeden het lag aan ons zeggen ze, dus kijk uit op de camperplaats, boek niet 17 t/m 22, ons zullen ze er nooit meer zien. gr, Rob Frieling

Gereisd met partner in september 2018

We hebben een aantal aanbieders voor Erkemederstrand voor je op een rij gezet:

Camping waar direct verbetering moet komen

vd Heuvel,
15-8-2018

Camping voor de honden helemaal geweldig. maar de camping op zich, bij aankomst gemeld bij receptie, bij de receptie liggen dode vliegen voor het raam, minstens van een hele week, pah, eerste indruk van de camping niet goed, sanitair, lag niet altijd fris en schoon, Vaste plaatsen, die caravans, oud en wat een zooi, wij waren met tour caravan, en die plaatsen gaan wel, we hadden onze hond bij, en voor honden is het ideaal daar, maar de baasjes moeten ook wat hebben, camping winkel belachtelijk restaurant de Jutter, slecht, duurt lang, eten smaakt redelijk, bediening geen worden voor.

ze zullen voor meer camping gevoel moeten zorgen met een gezellig plekje aan het water waar je in de avond lekker wat kunt drinken met gezelligheid.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Nooit meer!

Yvie,
28-7-2018

Vorig jaar ook geweest toen geen last van los lopende honden. Dit jaar niks anders dan loslopende op de camping waar aanlijn plicht is. Sanitair is vies word maar 1x per dag nog maar schoongemaakt. Het eten van de jutter was ook veel beter vorig jaar als dit jaar. Personeel is onvriendelijk en als je een klacht geeft over de los lopers dan doen ze er niks aan onze honden zijn al aangevallen. Wij komen niet meer weer zo slecht geworden sinds de nieuwe eigenaar het over heeft genomen. Ik raad het af zoek een andere camping

Gereisd met vrienden in juli 2018

Heerlijk

J. Vd m,
24-7-2018

De camping zelf is echt super. Het hondestrand ook heerlijk. Sanitair was schoon en fris. Personeel verder aardig behalve bij het restaurant/ snackbar. Wat een onbeschofte jeugd werkt daar. Je glas drinken wordt gewoon tussen de bloembakken door van de tafel gehaald schrok ervan. Eten wordt werkelijk op tafel gekwakt. Ze zijn echt niet vriendelijk. Maar dat is voor ons geen reden om niet weer te komen.bij de jutter komen we niet weer maar de camping is super

Gereisd met partner in mei 2018

Mooie camping op prachtige locatie

Douwe63,
22-7-2018

Hier dit jaar twee keer aantal dagen gestaan op een plek aan het water. Camping ligt op een unieke locatie, met zoveel strandjes aan het water. Sanitair wordt goed schoon gehouden. Personeel receptie vriendelijk en behulpzaam. In de vakantie een super uitgebreid programma voor kinderen, maar ook voor wat oudere jeugd. Jammer dat veel mensen het niet nodig vinden zich aan de campingregels te houden. Bv geen honden in het water bij de strandjes waar de kinderen zwemmen.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dit is een echte hondencamping. Bijna iedereen is daar met 1 of meer honden. Wij waren met een camper (6 mtr) en hadden voldoende plek. Op het camperveld sta je wat dichter op elkaar. Sanitair is goed, alleen moet je wel apart betalen voor de douche (€ 0,12 per minuut). Op het camperveld betaal je € 0,50 per douchebeurt. Daar betaal je ook apart voor stroom. Het hondenstrand is fantastisch, ruim en schoon. Door de verschillende soorten van accomodaties (safaritenten, chalets, stacaravans etc) komt het geheel wat rommelig over. Voor ons niet storend. Personeel op de receptie is vriendelijk, wat beperkte kampwinkel. Iets verder op ligt de jachthaven met een restaurant waar je ook kunt afhalen.

Jutter breekt camping af

Edwin,
4-7-2018

Ongelofelijk dat een restaurant ( de jutter) de camping zo naar beneden kan halen , ik ben er nu een paar dagen naar ik geef aan wat ik meemaak

• iets besteld maar krijg iets anders
  • bes tel een ijsje maar miiet hem nog krijgen
  • bestel een drankje. Tot drie keer toe vergeten
  • bestel saté saus maar was nog niet warm gemaakt
  • verkopen pizza,s maar nu even niet

Een aantal suggesties . Neem meer ervaren personeel aan, pas je kaart aan en wees meer publueksvriendelijk

Is de eigenaar zo blind voor al die negatieve reacties. De jutter maakt een geweldige camping kapot . Ik ga ondanks dat de camping erg goed is hier niet meer boeken. De irritaties over de jutter overheersen en niet alleen bij mij.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed, komen vast een keer weer

S,
1-7-2018

1 nacht geweest om te proberen met gezin en pup, goed bevallen. Op de dijk kunnen de honden los lopen en op het hondenstrand. Eerste gedeelte vh hondenstrand is door de daggasten erg druk en wat chaotisch met teveel honden, maar hondenstrand is 1,5 km lang beetje verder lopen en dan is het een stuk rustiger. Losloopweide op het terrein werd geregeld gebruikt. Sanitair was schoon Terrein netjes. Restaurant is niks bijzonders, maar prijs kwaliteit was ok. Van losloopweide naar receptie is wel een stukje lopen Broodjes kunnen vanaf 8:30 afgehaald.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Erkemederstrand in Zeewolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Erkemederstrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.