Camping Erkemederstrand

Camping Erkemederstrand

330 reviews over Camping Erkemederstrand in het Nederlands

Never ever again!

Britta, 29-4-2018

Sanitair was niet schoon, onwijze rioollucht. Personeel ziet je liever gaan, drinken wordt met moeite opgenomen in restaurant en op tafel neergegooid, mede door onderbezetting. Restaurant heeft alleen tosti’s, bitterballen of appeltaart op de kaart en dan moet je wel voor 17.30uur bestellen want dan gaan ze dicht. Receptie/winkeltijden kloppen niet met website. En als je privé een klacht indient bij de nieuwe eigenaar, antwoorden ze gewoon niet. Slechte informatievoorziening, dure camping prijzen (korting kan alleen binnendijkse plaatsen en €10,- extra als je zelf plek uitzoekt) en restaurant + snackbar die eind April met 28 graden niet open zijn na 17.30uur. Kortom: nieuwe eigenaar, maar zeker geen verbetering!

Gemiddelde camping.

Robin, 11-3-2018

Echte familiecamping. Enthousiaste camping medewerkers. Restaurant doet gezellig aan maar heeft het aanbod van een snackbar die om de hoek zit. Het restaurant personeel komt ervaring tekort.

Wat een tegenvaller!

SD, 29-1-2018

Na een lekkere wandeling de intentie om iets te nuttigen bij Het Juttertje.

Dat viel tegen. In het eerste zitgedeelte stonk het naar kunstmest. Dan maar een "etage"hoger. Wil je iets lekkers te eten is er alleen tosti en appelgebak. Niks van een borrelhapje o.i.d.. Jammer, een gemiste kans voor alle gasten. Service was wel goed.

hondenstrand prachtig, restaurant verschrikkelijk

fam. Blom, 25-9-2017

Al vele jaren komen we op deze camping. Het hondenstrand is prachtig, de kampeervelden en sanitair netjes, alleen het restaurant is nu een flinke afknapper. We konden er altijd heel goed eten, heel vriendelijk personeel. Nu is het een Drama!!!! Het terras is Vies, de kaart is een heel slecht aftreksel van een snackbar, het personeel bestaat uit een paar pubers die Niet werken en niet worden aangestuurd. Gisteren ruim 30 minuten gewacht op een kop koffie (uiteindelijk weggegaan)....Eerder in juni dit jaar hebben we een poging gedaan om hier te eten....slappe koude patat en dunne stokjes saté (kwamen zo uit een zakje). Daarna ging de muziek zo hard aan dat we van ellende het eten hebben laten staan en weg zijn gegaan. De honden die altijd welkom waren, werden gewoon bang van de muziek! Jammer, heel jammer......het was altijd een gezellig vol terras waar je heerlijk kon eten en verblijven. Ik begrijp heel goed dat zelf koken past bij kamperen.......toch is het ook heel fijn om even lekker te kunnen aanschuiven of een dagje weg op het strand te kunnen afsluiten met een lekker hapje en drankje. Helaas dat kan niet meer........

Helemaal goed deze camping!

Helen de Priester, 22-9-2017

Na alle negativiteit op deze site over de camping zagen we er een beetje tegenop om naar deze camping te gaan. Toch zijn we gegaan en ik moet gewoon zeggen: er is helemaal niets mis met deze camping!! Prachtige plek, honden zeer welkom. Schoon sanitair. Schitterend uitzicht aan het strand en vriendelijk personeel. Al dat negatieve gezeur over de nieuwe eigenaar en dat het restaurant veranderd is in een snackbar, wat een bullshit! Als ik boodschappen doe bij Albert Heijn hoef ik ook niet met de directeur te spreken. Ik koop een dienst of product en dat was het! Dus ik hoef hier echt de beheerder of eigenaar niet te spreken hoor. Dat restaurant zal wel niet rendabel zijn geweest met kampeerders die toch het meest zelf koken. Gek hè, dat het dan een snackbar wordt.... ach je kunt overal wel over zeuren. Wij hebben geen klachten en komen zeker nog eens terug!

Nooit meer wat een slechte camping

Jeannette, 10-9-2017

Je wordt behandeld als oudvuil , voor 2 weken geboekt 451 euro betaald na 4 dagen konden wij naar huis, omdat onze hele voortent onderwater stond, ze konden ons niet helpen zeiden ze bij de receptie. Toen ik vroeg of wij de resterende bedrag terug konden kregen zeiden ze dat ze niet verantwoordelijk waren voor wateroverlast. We zijn naar huis gegaan omdat we met 3 honden zaten die in de voortent lagen, hebben al onze spullen ingepakt, en naar huis gegaan. toen wij de dag erna teruggingen om te kijken wat de schade was, was het niet te harde van de lucht en was de waterstand in de voortent nog erger Toen konden we ineens van een medewerker hout krijgen Ja toen was het kwaad al geschied, we moesten de caravan helaas laten staan, we konden de natte tent en vloer niet meenemen.Vandaag de caravan gelukkig op kunnen halen. Ik heb al een klacht ingediend bij de geschillencommissie en wacht het even af anders haal ik sbs 6 erbij. Er komen zoveel klachten over deze camping en die mensen zullen hun verhaal ook wel graag willen doen

jammer ,erkemederstrand is niet meer hetzelfde

Marian, 27-8-2017

voor de honden is het nog wel leuk op hondenstrand(tegen betaling)voor de rest zoek ik andere campings op.

Nette camping aan het water

John van Wijk, 25-8-2017

We zijn na een rondreis door Frankrijk even een paar dagen geland met onze camper in Zeewolde. We zijn buitendijks op een normale plek gaan staan. Alles prima, uitzicht, electra, water, afvoer, vriendelijke medewerkers en mooi veld. Catering past prima bij type camping. Alle faciliteiten netjes en schoon. Verbeterpuntje: openingstijden, nachttoezicht (is er niet) en bezetting balie in de piek.

Nog even iets over de negatieve recensies: de camping heeft een nieuwe eigenaar en de cultuur van de camping is aan het veranderen. Niet iedereen voelt zich hier wel bij. De vraag is dan of je zo tekeer moet gaan op deze plek. Voor ons een prima camping en we komen terug.

Als je niet van honden houdt moet je hier niet zijn. Anders gouden plek.

Mooie camping

Mel, 24-8-2017

Mooi gelegen camping. Rustige omgeving. Animatie vorige jaren beter. Sanitair op camper camping goed onderhouden alleen de hygiëne is erg slecht. Stront zit nu al 2 weken aan de voorkant van de wc en wordt niet schoongemaakt. Personeel kan wat vriendelijker.

FM van Dijk, 23-8-2017

Hetzelfde als vorig jaar, een geweldige camping voor ons en de hond. Alles is aanwezig. Hondenpoepzakjes en bakken, zwemgelegenheid voor de hond en onszelf. Schoon sanitair en toiletten.. Kortom een mooie camping.

Het enigste minpuntje ewas de Jutter. Daar konden we niet als voorheen, een mosselpannetje of lekker biefstkje halen, dit was meer overgeaan naar FRITUUR. Misschien dat de nieuwe eigenaar dit weer verandert. Maar dit verandert niets omtrent de camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Erkemederstrand in Zeewolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Erkemederstrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Erkemederstrand scoort een 8.04 uit 10 op basis van 337 reviews.