Camping Erkemederstrand

344 reviews over Camping Erkemederstrand in het Nederlands

Nooit meer!

Yvie
28-7-2018

Vorig jaar ook geweest toen geen last van los lopende honden. Dit jaar niks anders dan loslopende op de camping waar aanlijn plicht is. Sanitair is vies word maar 1x per dag nog maar schoongemaakt. Het eten van de jutter was ook veel beter vorig jaar als dit jaar. Personeel is onvriendelijk en als je een klacht geeft over de los lopers dan doen ze er niks aan onze honden zijn al aangevallen. Wij komen niet meer weer zo slecht geworden sinds de nieuwe eigenaar het over heeft genomen. Ik raad het af zoek een andere camping

Heerlijk

J. Vd m
24-7-2018

De camping zelf is echt super. Het hondestrand ook heerlijk. Sanitair was schoon en fris. Personeel verder aardig behalve bij het restaurant/ snackbar. Wat een onbeschofte jeugd werkt daar. Je glas drinken wordt gewoon tussen de bloembakken door van de tafel gehaald schrok ervan. Eten wordt werkelijk op tafel gekwakt. Ze zijn echt niet vriendelijk. Maar dat is voor ons geen reden om niet weer te komen.bij de jutter komen we niet weer maar de camping is super

Mooie camping op prachtige locatie

Douwe63
22-7-2018

Hier dit jaar twee keer aantal dagen gestaan op een plek aan het water. Camping ligt op een unieke locatie, met zoveel strandjes aan het water. Sanitair wordt goed schoon gehouden. Personeel receptie vriendelijk en behulpzaam. In de vakantie een super uitgebreid programma voor kinderen, maar ook voor wat oudere jeugd. Jammer dat veel mensen het niet nodig vinden zich aan de campingregels te houden. Bv geen honden in het water bij de strandjes waar de kinderen zwemmen.

ANWB camping

Dit is een echte hondencamping. Bijna iedereen is daar met 1 of meer honden. Wij waren met een camper (6 mtr) en hadden voldoende plek. Op het camperveld sta je wat dichter op elkaar. Sanitair is goed, alleen moet je wel apart betalen voor de douche (€ 0,12 per minuut). Op het camperveld betaal je € 0,50 per douchebeurt. Daar betaal je ook apart voor stroom. Het hondenstrand is fantastisch, ruim en schoon. Door de verschillende soorten van accomodaties (safaritenten, chalets, stacaravans etc) komt het geheel wat rommelig over. Voor ons niet storend. Personeel op de receptie is vriendelijk, wat beperkte kampwinkel. Iets verder op ligt de jachthaven met een restaurant waar je ook kunt afhalen.

Jutter breekt camping af

Edwin
4-7-2018

Ongelofelijk dat een restaurant ( de jutter) de camping zo naar beneden kan halen , ik ben er nu een paar dagen naar ik geef aan wat ik meemaak

* iets besteld maar krijg iets anders

* bes tel een ijsje maar miiet hem nog krijgen

* bestel een drankje. Tot drie keer toe vergeten

* bestel saté saus maar was nog niet warm gemaakt

* verkopen pizza,s maar nu even niet

Een aantal suggesties . Neem meer ervaren personeel aan, pas je kaart aan en wees meer publueksvriendelijk

Is de eigenaar zo blind voor al die negatieve reacties. De jutter maakt een geweldige camping kapot . Ik ga ondanks dat de camping erg goed is hier niet meer boeken. De irritaties over de jutter overheersen en niet alleen bij mij.

Goed, komen vast een keer weer

S
1-7-2018

1 nacht geweest om te proberen met gezin en pup, goed bevallen.

Op de dijk kunnen de honden los lopen en op het hondenstrand. Eerste gedeelte vh hondenstrand is door de daggasten erg druk en wat chaotisch met teveel honden, maar hondenstrand is 1,5 km lang beetje verder lopen en dan is het een stuk rustiger.

Losloopweide op het terrein werd geregeld gebruikt.

Sanitair was schoon

Terrein netjes. Restaurant is niks bijzonders, maar prijs kwaliteit was ok.

Van losloopweide naar receptie is wel een stukje lopen

Broodjes kunnen vanaf 8:30 afgehaald.

Nog steeds voldonde.

Henky
31-5-2018

Ik lees hier dat de camping in het algemeen afgebrand wordt op het restaurant de jutter. Nu ben ik het er mee eens dat deze dit jaar geen succes is, maar dat is een extra deel van de camping.

Ook lees ik hier dat mensen afgaan op roddels, jammer want wacht gewoon hoe het zo bevalt. Mij bevalt het nog steeds. Sanitair is schoon. Camping is schoon. En de plek waar wij staan bevalt prima. Sommige plekke zijn wel wat nat door de bodemstructuur. Ga daarom van te voren even controleren voor je n plek neemt. voorkomt problemen.

Never ever again!

Britta
29-4-2018

Sanitair was niet schoon, onwijze rioollucht. Personeel ziet je liever gaan, drinken wordt met moeite opgenomen in restaurant en op tafel neergegooid, mede door onderbezetting. Restaurant heeft alleen tosti’s, bitterballen of appeltaart op de kaart en dan moet je wel voor 17.30uur bestellen want dan gaan ze dicht. Receptie/winkeltijden kloppen niet met website. En als je privé een klacht indient bij de nieuwe eigenaar, antwoorden ze gewoon niet. Slechte informatievoorziening, dure camping prijzen (korting kan alleen binnendijkse plaatsen en €10,- extra als je zelf plek uitzoekt) en restaurant + snackbar die eind April met 28 graden niet open zijn na 17.30uur. Kortom: nieuwe eigenaar, maar zeker geen verbetering!

Toller Stellplatz!

Bögel
3-4-2018

Waren zum zweiten Mal hier, diesmal auf dem Womo Stellplatz. Wieder mal sehr netter Empfang durch die Mitarbeiter!!! Platzgröße ausreichend und sehr gepflegt. Für Hunde auch hier suuuuuper!

Einziges Manko für uns, das Sanitärgebäude ist zu klein, Damen und Herrentoitette gemeinsam. Duschen jeweils nur eine Damen und Herren. Außerdem ohne Heizung. Aber das ist Jammern auf hohem Niveau:)

Gemiddelde camping.

Robin
11-3-2018

Echte familiecamping. Enthousiaste camping medewerkers. Restaurant doet gezellig aan maar heeft het aanbod van een snackbar die om de hoek zit. Het restaurant personeel komt ervaring tekort.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Erkemederstrand in Zeewolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Erkemederstrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Erkemederstrand scoort een 7.99 uit 10 op basis van 344 reviews.