Vakantiepark Center Parcs De Eemhof

Zwemmen

Joke van eck, 2-1-2019
Kunnen wij ook met 4volwassenenkomen zwemmen en wat is daar de prijs van
0 reacties

Op maandag later uit het huisje

Troost, 28-10-2018
Mag je op maandag later uit het huisje.
1 reactie

Welke Waterfront 4 pers. kiezen?

S., 11-1-2018

Ik wil graag boeken met voorkeursligging.

Kan iemand mij adviseren welke waterfront VIP 4 pers. rustig ligt, met mooi balkon en privacy? Zouden jullie juist voor een begane grond kiezen of juist niet. Liefst niet te dicht bij bijvoorbeeld slagboom, wandelpad etc.

1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs De Eemhof voor je op een rij gezet:

Ontbijt Eemhof

Ella, 11-9-2017
Tot hoe laat kun je gaan ontbijten?

Handdoeken pakket

Hans, 2-8-2017
Wij gaan een week naar de eemhof.daar bij hebben wij een handdoekenpakket bij genomen.nu is de vraag uit hoeveel handdoeken bestaat dit pakket.

kosten activiteiten

Lana , 16-5-2017
weet iemand hoeveel activiteiten kosten die niet zijn inbegrepen bij je verblijf? zoals golfen, zeilen, klimmen etc. of dat ik dit ergens kan vinden?
0 reacties

kan je je bagage met de auto brengen

corien, 14-3-2017
Kan je je bagage uitladen direct bij de deur van je cottage? Of moet je met al je spullen "zeulen" over het park?

Vissen

Vissen 22, 3-3-2017
Wat zijn de mogelijkheden en prijzen voor vissen bij de Eemhof?

Massage

Marieke, 31-10-2016
Hi! Iemand enig idee of je een massage kan boeken bij de Eemhof? Bij het heijderbos hebben ze dat wel! Lijkt me heerlijk

Huisje

Thea, 9-10-2016
Heeft de Eemhof Zeewolde een 12 persoons huisje, en zo ja mag dan ook de hond mee