Bed and Breakfast Bij Het Bos

Weer vandaag22°

1 review over Bed and Breakfast Bij Het Bos in het Nederlands

Lia stuijt
18-6-2018

Prachtig mooi huis, goede bedden, veel ruimte, we waren met 13 personen. Mooi park en omgeving

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Bij Het Bos in Zeewolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Bij Het Bos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.