Chalet Aquila

1 review over Chalet Aquila in het Nederlands

Fantastisch vakantiehuisje.

VAN HERPE Ronny
1-10-2013

Zeer rustig gelegen en optimaal in orde. Buitendouche en fietsen zijn een enorm pluspunt.Gaan volgend jaar zeker terug voor 2 weken.

Gereisd Met partner in Sat Aug 24 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Chalet info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Aquila in Zeewolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Aquila zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.