Vakantiepark Het Urkerbos ****

49 reviews over Vakantiepark Het Urkerbos in het Nederlands

Gezellig sfeervol

De boer, 8-1-2018
  • Onderkomen9

Echt een heel leuk vakantiepark.. ziet er goed en verzorgt uit.. vriendelijke eigenaren en leuke mensen om je heen

Nette groepsaccomodatie

R,van Loon, 19-6-2017
  • Onderkomen7

Camping met 2 gezichten.

1: De vaste bewoners in de chalets en andersoortige vaste of seizoensplaatsen

2: De passant

De groepsaccommodatie voldoet voor een groep van 22 personen. Jammer is dat het veld bij deze accommodatie door andere kampeerders gebruikt wordt als wandelroute waardoor privacy niet erg groot is.

De accommodatie is erg gehorig en voor 24 personen is er weinig aan relaxzetels zoals banken. De accommodatie is wel goed schoon gemaakt opgeleverd.

De receptie is bemand door fijn personeel. Er wordt meegedacht en vooraf aan de reservering, net als in de voorbereiding worden de vragen adequaat beantwoord.

Het zwembad was wel koud.

Een echt vakantiepark

Mieke, 14-5-2017
  • Onderkomen8

Een leuke, gezellige camping met leuk personeel, veel verschillende activiteiten voor verschillende leeftijden.

Het restaurant is na de verbouwing nog gezelliger en het eten is prima. Bij mooi weer, de zon schijnt er vaker lijkt het wel, is ook het terras een aangename plek om te zijn.

Glamping

Esther, 16-9-2016
  • Onderkomen8

Mijn eerste kennismaking met glamping was heel goed! De tent was heel comfortabel met magnetron en koelkast en andere benodigdheden. Voor de tent konden we lekker zitten. De camping zelf was ook prima en goede service! En een mooie ligging tegenover het bos waar we lekker met de honden konden wandelen. Zeker een plekje om te onthouden!

Zo als een camping moet zijn

Arie, 5-9-2016
  • Onderkomen10

Goed ontvangs zeer vriendelijk personeel, camping plaats zeer mooi , de ligging zeer mooi, ook voor kinderen een camping waar je eigen goed kan vermaken. Ook een heel mooi zwembad en speeltuin, goed onderhouden.

Dicht bij Urk, mooi wandelgebied, en mooi fietsje in de omgeving.

fantastisch

Vonk, 22-8-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Vakantiepark ’t Urkerbos is een prachtig park. Zowel de camping als het chaletpark wordt goed onderhouden. Zelf staan wij op de camping, prachtige ruime veldjes!

Onze kleinkinderen hebben het hier ontzettend naar hun zin, in de vakanties worden er altijd leuke activiteiten gehouden onder begeleiding van een proffessioneel team. Het zwembad is een uitkomst bij warme zomerdagen! Wij genieten heel erg op ’t Urkerbos en kunnen goed overweg met de plaatselijke bevolking. Het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam.

Leuk om te weten; de receptie houdt hun Facebookpagina goed bij, ze delen leuke foto’s en schrijven opmerkelijke artikelen. Zelf zijn wij deze zomer kampeerder van de week geweest, waarbij wij zijn geïnterviewd. Dit interview is op Facebook geplaatst met een leuke foto erbij! Neem dus eens een kijkje voor een sfeerimpressie van het park.

Kortom, vakantiepark ’t Urkerbos is een oase van rust, gezelligheid en gemoedelijkheid. Zeker een aanrader! Wij hebben het naar ons zin.

Super

Gonnie, 15-8-2016
  • Onderkomen9

Geweldige camping veel nieuwe plaatsen eigenaar doet het zeer hoed, erge vriendelijke receptioniste... Leuk animatie team kinderen worden heel erg veel vermaakt ... Komen zeker terug

Fantastische Camping

Lieke, 14-8-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Het eerste jaar hier op de camping en een hele goede vakantie gehad. Super vriendelijk animatie team die de kinderen de hele dag bezig houden. Leuk afwisselend week programma. Personeel is altijd even vriendelijk. Kortom een goede aanrader voor iedereen. Volgend jaar gaan we er zeker weer naar toe.

Fantastisch jamping

Patty, 14-8-2016
  • Onderkomen9

Het eerste jaar hier op de camping dat een fantastische camping voor kinderen die worden perfect bezig gehouden die zien we de hele dag niet en wat een gezelligheid hier iedereen is vriendelijk.

Goede camping met aardige mensen.

Iede, 14-8-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Camping in het bos met zwembad, manege en speeltuin met springkussen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Het Urkerbos in Urk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Het Urkerbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Het Urkerbos scoort een 8.84 uit 10 op basis van 50 reviews.