Géén boekingskosten
NederlandFlevolandNageleCampings NageleCamping Groepsaccommodatie Gastvrij Schokland

Groepsaccommodatie Gastvrij Schokland

NederlandFlevolandNagele

9FenomenaalScore uit 5 reviews
  • 9Waardering
  • 9.2Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over Groepsaccommodatie Gastvrij Schokland

• 10Familie PQ04-09-2019

Bijzonder en fantastische groepsaccommodatie!

Prima accommodatie, gezellige inrichting, zeer mooie en grote tuin en goed terras met fantastisch uitzicht op Schokland en roofvogels. Buiten trampoline, ping-pong en volleybalnet. Binnen diverse spelletjes, o.a. sjoelbak veel gebruikt! Keuken ook prima in orde, van alles voldoende aanwezig. Twee vaatwassers en grote koelkast. Gezellige woonkamer met banken, zitjes en verhoogde bar met krukken. Slaapkamers niet groot, maar alles aanwezig en allen privé badkamer, erg luxe. Heerlijk rustig gelegen, een verademing, genoeg te doen in de omgeving, Noordoostpolder biedt veel meer dan je zou verwachten wellicht! Aanrader! Wij waren met een familie van 19 personen.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Sjoerd30-04-2018

Schitterend en compleet

Met 39 personen een geweldig weekend gehad. Groepsverblijf de Pioneer heeft hierin een groot aandeel gehad, het is een mooi, gezellig en goed geoutilleerd groepsverblijf. Een keuken die compleet is, een ruime huiskamer met spelletjes en ook buiten kan je heerlijk uit de voeten; volleybal, voetbal, trampoline, tafeltennis. Kortom een adres om te onthouden om nog eens terug te komen.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9L. Sopa15-06-2015

Fantastisch!

Met 57 personen een geweldig weekend gehouden bij deze prachtige groepsaccomodatie. Schoon,netjes, privacy, in en om het huis genoeg te doen voor jong en oud. Proffesionele keuken, slaapgelegenheden perfect met name de vier slaapkamers met eigen badkamer, gezellige huiskamer, alles was aanwezig. Bedankt Jan en Anneke voor jullie gastvrij(schokland)heid.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Saskia AO14-06-2015

prachtig ruime, complete en schone accommodatie

We hebben hier een weekend met familie doir gebracht. Ee voelden ons welkom en we hebben genoten. Splinternieuwe bedden die heerlijk sliepen. De keuken van alle gemakken voorzien. In de tuin genoeg te doen voor jong en oud. Een aanrader!

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Wendy06-10-2013

groepsaccomodatie de pionier is prachtig!

Wij hebben zijn hier met de gehele familie een weekend geweest. En dit huis is één van onze favorieten. Het huis voldoet aan alles wat je nodig hebt. De keuken is voorzien van alles en is ruim. Er zijn vier 2 pers. kamers met eigen badkamer. De bedden zijn goed. En het is leuk dat er een sjoelbak is een tafelvoetbaltafel is. Voor als het slecht weer is.

• 9Staat v/h sanitair

Camping Groepsaccommodatie Gastvrij Schokland info