Vakantiehuis Groepsaccommodatie de Vuurtoren

2 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie de Vuurtoren in het Nederlands

Goed toeven

Popkoor Splash!
28-1-2015

Voor een oefenweekend uit met ons koor waren we te gast bij “De Vuurtoren”, en het was in 1 woord fantastisch.De groepsruimtes zien er keurig en erg gezellig uit, prima slaapkamers, fijne douches.

De maaltijden, van ontbijt tot avondeten werden verzorgd door Jan onze gastheer, heerlijk we voelden ons op en top gast,wat een verwennerij. Vanhet kennismakingstelefoontje tot de laatste afscheidshanddruk was het zeer prettig zaken doen.

Wij komen hier zeker terug!!!

Leuke groepsaccommodatie

beertjehol
17-6-2012

Afgelopen weekend een heel leuk vriendenweekend gehad in Marknesse (23 volwassenen, 17 kinderen). Super gezellig. En wat een gastvrije mensen. Bijna alles kon en mocht. Op groot scherm voetbal gekeken, lekkere bbq werd voor ons verzorgd en helaas was het weer te slecht om een vuurkorf aan te steken, maar zelfs dat had gekund en het hout wordt voor je geleverd, gehakt en wel. Ja, echt een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie de Vuurtoren in Marknesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie de Vuurtoren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.