Tijdelijk €25 aanbetaling

Hajé De Aalscholver

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Hajé De Aalscholver voor je op een rij gezet:

5.2MatigScore uit 20 reviews

5.2MatigScore uit 20 reviews

• Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

20 Reviews over Hajé De Aalscholver

• 5Anoniem08-01-2023

Budget hotel, niet te veel verwachten.

Budget hotel. Meer een pension. Leuk alternatief als hotel-ark en op een leuke plek. Dat maakt het nog wel bijzonder. Maar qua kwaliteit erg budget. Is een studio met verzonken bad. Wel een grappige oplossing. Verwacht niet veel, want anders kom je bedrogen uit. Maar daarvoor ook de prijs.

Als de ventilatie van de buren aanstaat dan slaap je niet. Dan lijkt de ark te gaan varen. Ook als de buren over de steiger lopen hoor je dat wel. Qua gehorigheid zijn de kamers acceptabel.

• 1Joep29-07-2021

Vreselijk!

Absoluut geen 9 waard. Nog geen 2. We hebben bij aankomst direct onze spullen gepakt en zijn naar huis gereden. Eenmaal de spinnenwebben voorbij gelopen kwamen we aan bij de hotelkamers van Hajé de Aalscholver. Wat een verschrikking. De heel goedkoop ogende lange woonboot ligt in brak, ontzettend vies water. Toen we de deur openden en de hordeur achter ons dicht trokken, zaten er twee grote (~4cm) spinnen in het hor. De hordeur viel er vervolgens in zijn geheel uit. Zo kregen we allereerst al het idee dat er heel de avond allerlei ongedierte naar binnen kon lopen. Bovendien waren de muren van de kamer zo dun dat we onszelf heel onveilig voelden. De rest van de kamer zag er totaal niet uit zoals op de foto's. De badkuip lag verlaagd, waardoor je het idee had dat je in dat vieze water lag. Al met al zijn we zo geschrokken van de kwaliteit van deze kamer dat we meteen onze spullen weer hebben gepakt en naar huis zijn gereden.

• 9c.a.g. potters05-07-2021

Het was een goed verblijf

Plus goede ligging, voor fiets heel goed, je kunt vanaf hier achter bij het hotel naast Take Away het bruggetje over, links naar Almere stad en rechts naar Lelystad Batavia. Als je naar Almere rijdt dan aan het einde weg uitkijkpost li. Lastig als je auto afhankelijk bent dan eerst over de grote weg naar de plaats van bestemming. Er hangt nu overal airco, waren ze mee bezig, was klaar toen wij vertrokken. Wij hadden kamer 2 hele mooie kamer, hebben de bever nog gezien, verblijft op het eiland tegenover. in de nacht de deur open gelaten, in de ochtend fluitende vogels en kikkers, wij vonden dit niet erg. Grote weg geen last. wat het eten betreft is het iedere dag dezelfde kaart, wij zijn 5 dagen gebleven, dan is de keuze beperkt wat ons betreft. Normaal zitten we in een hotel met buffet, dus dit was even wennen. Personeel is heel vriendelijk. Goede parkeergelegenheid.

• 9Eva29-09-2019

Een warm bad

Zelden vriendelijker ontvangen dan hier. Wat een gastvrijheid, een warm welkom. Ook voor onze kinderen. Echt elk personeelslid is fijn. Complimenten!

• 7Riboo25-06-2016

Relaxed

Kamer en ontbijt erg goed. Ondanks ligging langs snelweg heerlijk rustig. Diner in restaurant was niet geweldig.

• 9Anneke16-02-2016

Hele leuke lokatie

Het hotel is een soort ark. Een drijvende betonnen bak met daarop de hotelkamers. Erg leuk, mooi uitzicht. Je kunt vanuit die locatie mooi wandelen en fietsen. Dicht bij de Oostvaarders-plassen. Het hotel is centraal gelegen aan de A6. Daar heb je verder geen hinder van. De zon gaat onder aan de kant waar de buiten stoeltjes staan, mooie zonsondergang (hij scheen) De kamers zijn klein maar praktisch en gezellig. De douche is ook het bad, de instap is daardoor diep. Een handgreep was wel handig geweest. wel een grappige oplossing trouwens zo een verzonken bad. Apart toilet, ook fijn. Goede bedden. Schoon.

• 10stephanie05-08-2015

Wie had dit verwacht aan de a6

Een bijzondere 2 dagen gehad bij de waterark. Huisje zag er goed verzorgt uit en alles was schoon. De service is echt super! Je word hartelijk ontvangen en niks is te veel gevraagd. De ligging hebben we een 5 gegeven omdat het minder is dat waneer je van almere afkomt helemaal moet omrijden. Maar de gezeligheid en service maken veel goed! Alleen beetje jammer van de spinnen, maar dat moet je maar voor lief nemen als je de mooie natuur er voor terug krijgt. Al het eten is biologisch en fair trade, je kunt er heerlijk ontbijten, lunchen en dineren voor een niet al te dure prijs! Kortom, wij raden deze bijzondere waterark overnachting zeker aan!

• 8Dimfie09-08-2014

rustig plekje langs de snelweg.

Ben met mijn ouders van 80 jaar hier een nachtje verbleven en we hadden de kamers naast elkaar. Een eigen halletje ertussen. Goede bedden, leuk uitzicht vanuit 1 kamer. De andere kamer had geen uitzicht. Eten was goed en geen last van de snelweg gehad.

• 8X05-08-2014

Verrassend!

Verwachtte hier niet veel van, omdat het langs de snelweg ligt, maar wat een verrassing! Had de waterlodge met balkon en uitzicht op het water. Zag eruit als een Noors huisje en erg mooi van binnen! Jammer alleen dat de wc-bril niet schoon was en er urinespatters tegen de muur zaten, maar als dit in orde was, dan zou het gewoon perfect zijn geweest! Zeer ruime en mooie kamer! In restaurant veel biologisch eten verkrijgbaar, dat ook nog eens erg lekker was. Kinderen kregen meteen een kleurplaat, dus het was super!

• 10Rolschaatsvereniging Olympia27-04-2014

Gastvrij, vriendelijk, zeer betaalbaar

Hotel ligt aan snelweg A6, weinig overlast verkeer. Kamers liggen aan het water op een mooie locatie. Uitzicht was zeer rustgevend (waterkant). Aparte parkeerplaats bij de kamers. Contact verliep zeer vlot via email en/of telefoon. Vriendelijk en zeer gastvrij. Wij waren met een groep van 27 personen en konden in een aparte ruimte dineren en ontbijten. Kamers goed, goed bed, toilet en douche, tv op kamer.

Hotel Hajé De Aalscholver info

• AirconditioningNiet beschikbaar