Hotel Hajé De Aalscholver

Kleine hotelsWeer vandaag15°3°
Hotel Hajé De Aalscholver
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Hajé De Aalscholver voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel Hajé De Aalscholver in het Nederlands

Relaxed

Riboo
25-6-2016

Kamer en ontbijt erg goed. Ondanks ligging langs snelweg heerlijk rustig. Diner in restaurant was niet geweldig.

Hele leuke lokatie

Anneke
16-2-2016

Het hotel is een soort ark. Een drijvende betonnen bak met daarop de hotelkamers. Erg leuk, mooi uitzicht. Je kunt vanuit die locatie mooi wandelen en fietsen. Dicht bij de Oostvaarders-plassen. Het hotel is centraal gelegen aan de A6. Daar heb je verder geen hinder van. De zon gaat onder aan de kant waar de buiten stoeltjes staan, mooie zonsondergang (hij scheen)

De kamers zijn klein maar praktisch en gezellig. De douche is ook het bad, de instap is daardoor diep. Een handgreep was wel handig geweest. wel een grappige oplossing trouwens zo een verzonken bad. Apart toilet, ook fijn. Goede bedden. Schoon.

Wie had dit verwacht aan de a6

stephanie
5-8-2015

Een bijzondere 2 dagen gehad bij de waterark. Huisje zag er goed verzorgt uit en alles was schoon. De service is echt super! Je word hartelijk ontvangen en niks is te veel gevraagd. De ligging hebben we een 5 gegeven omdat het minder is dat waneer je van almere afkomt helemaal moet omrijden. Maar de gezeligheid en service maken veel goed! Alleen beetje jammer van de spinnen, maar dat moet je maar voor lief nemen als je de mooie natuur er voor terug krijgt. Al het eten is biologisch en fair trade, je kunt er heerlijk ontbijten, lunchen en dineren voor een niet al te dure prijs! Kortom, wij raden deze bijzondere waterark overnachting zeker aan!

rustig plekje langs de snelweg.

Dimfie
9-8-2014

Ben met mijn ouders van 80 jaar hier een nachtje verbleven en we hadden de kamers naast elkaar. Een eigen halletje ertussen. Goede bedden, leuk uitzicht vanuit 1 kamer. De andere kamer had geen uitzicht. Eten was goed en geen last van de snelweg gehad.

Verrassend!

X
5-8-2014

Verwachtte hier niet veel van, omdat het langs de snelweg ligt, maar wat een verrassing! Had de waterlodge met balkon en uitzicht op het water. Zag eruit als een Noors huisje en erg mooi van binnen! Jammer alleen dat de wc-bril niet schoon was en er urinespatters tegen de muur zaten, maar als dit in orde was, dan zou het gewoon perfect zijn geweest! Zeer ruime en mooie kamer! In restaurant veel biologisch eten verkrijgbaar, dat ook nog eens erg lekker was. Kinderen kregen meteen een kleurplaat, dus het was super!

Gastvrij, vriendelijk, zeer betaalbaar

Rolschaatsvereniging Olympia
27-4-2014

Hotel ligt aan snelweg A6, weinig overlast verkeer. Kamers liggen aan het water op een mooie locatie. Uitzicht was zeer rustgevend (waterkant). Aparte parkeerplaats bij de kamers.

Contact verliep zeer vlot via email en/of telefoon. Vriendelijk en zeer gastvrij. Wij waren met een groep van 27 personen en konden in een aparte ruimte dineren en ontbijten.

Kamers goed, goed bed, toilet en douche, tv op kamer.

Afgelopen zaterdag kwamen we hier rond 12.30 aan om in te checken. We wilden hier overnachten ivm het evenement defqon in biddinghuizen. We werden zeer vriendelijk geholpen. We mochten gelijk onze spullen naar de kamers brengen, en hij vertelde dat we de volgende dag rustig aan mochten doen. Dat was al een fijne gedachte. We wilden onze reis verder vervolgen per taxi van de firma 'smart taxi lelystad'. Mensen, bel deze firma niet! We hadden wat meningsverschillen over de prijs. Diezelfde meneer van het hotel was weer zo vriendelijk om helemaal naar buiten te komen om met deze beste man te praten omdat hij het ook raar vond, want deze vertegenwoordigen ook het hotel. Geen uitkomst. Dus weggestuurd. Dit vond de meneer van het hotel zo sneu voor ons, dat hij ons allen een gratis drankje aanbood voor de schrik! En als klapper op de vuurpijl, een busje regelde, die ons heen en terug bracht voor een hele mooie prijs! Kan niet anders zeggen dat dit een hoop goed heeft gedaan voor ons weekend!

Leuke plek

W.jansen
25-4-2013

Zeer gastvriendelijk, dat maakte erg veel goed. kamer was niet erg schoon en gehorig, veel last van de buren gehad.

Natuurlijke Ark

T
      4-1-2013

Hotel als een ark, leuke kamer met natuurfoto. Lastig te bereiken, enkel vanaf de snelweg, je moet dus wel de goede kant op rijden en kan ook maar 1 kant op als je weg wilt. Mooie natuurlijke omgeving. Eten is prima in het restaurant.

ontspannend

donkersloot
      4-11-2012

Een verademing tov vele andere grlegenheden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hajé De Aalscholver in Lelystad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hajé De Aalscholver zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.