Hotel De Lange Jammer

17 reviews over Hotel De Lange Jammer in het Nederlands

perfecte prijs kwaliteit

Leon
2-3-2018

Goed hotel, perfecte kamer en zeer goed ontbijt heerlijk gebakken uitsmijter.

Oude reviews (archief)

Nooit weer !

Henry & Sylvia
7-9-2016

Is absoluut geen hotel ! Eerder een B& B Eigenaar is alleen aanwezig als er gasten komen , en gaat dan weer weg

Niets te doen s avonds !

Wij waren er in aug . Erg warme kamer , geen parasols bij zitplaatsen !

Volgende keer gewoon in een echt hotel !

Bed&Breakfast

Monique Kant
22-2-2015

1 nacht verbleven en alles naar wens. Het is geen hotel zoals de verwachting op internet schept, maar meer een Bed&Breakfast. Niks mis mee, keurige kamers in oude arbeiderswoningen, alles aanwezig, netjes schoon, badkamer prima, bed prima (eindelijk eens een overnachting met stevige kussens) , kamer prima, tv en koelkast aanwezig. Het ontbijt keurig verzorgd met alles in ruime mate aanwezig, heel huiselijke sfeer. `s Nachts heel rustig, geen gekke dingen die je wakker houden. Volgens ons werd het hotel geleid door een vriendelijke dame die op nabije afstand woonachtig is. Chapeau! Enigste minpuntje voor ons was het missen van een hotelbar voor later in de avond, in de buurt was alles al gesloten om 22.30 uur. Dat kan ook aan de tijd van het jaar gelegen hebben natuurlijk. Maar we hebben een verzorgde overnachting gehad, daar gaat het om! Groetjes uit Brabant.

Wij blijven komen!

Gil
23-12-2014

Het is onbegrijpelijk dat er personen zijn die voor dit hotel een slechte waardering noteren. Waarschijnlijk is het een zeer verwende figuur met veel geld. Wij komen jaar in jaar uit twee keer per jaar in dit hotel, waarom, omdat die andere hotels, in Lelystad en lelystad- AirPort Niet kunnen tippen aan dit hotel! Dit is een aanrader voor iedereen die in de polder moet overnachten.

Goed Hotel

Timo
24-8-2014

Overnacht in dit hotel, aangezien we op een kartbeurs stonden in Lelystad. Hotel was goed bereikbaar en we werden vriendelijk ontvangen. Kamer was schoon en ontbijt was goed. Zeker voor herhaling vatbaar. Hotel lag aan de haven.

Prima overnachting gehad !!!

Hans en Ine
9-8-2013

Wij hebben in mei 1 nacht doorgebracht in de Lange Jammer en dit is ons zeer goed bevallen. Kamers zijn perfect, ruime douche, ruime kamer, prima internet en ruim. Echter 1 minpuntje de bedden zijn nogal zacht.

Het ontbijt was super en de bediening heel vriendelijk. Kortom een prima verblijf gehad.

Gastvrij

leonie
18-6-2012

Na een bruiloft geslapen in hotel de Lange Jammer. Wat een gastvrijheid! In goed vertrouwen behandeld en dat gebeurt toch niet vaak meer. Kamers waren prima en het ontbijt ruim voldoende. Een pistoletje, eitje, kaas, vleeswaren en zoetigheid. Allemaal niet super de luxe maar wel vers en voldoende. Door de gemoedelijkheid een zeer prettige plek om te overnachten. We mochten al heel vroeg inchecken en het uitchecken was wat aan de late kant doordat we lekker hadden uitgeslapen en uitgebreid ontbijt en nagekletst over de bruiloft. Wat mij betreft kunnen veel luxe hotels hier nog veel van leren.

Prima plek om uit te rusten

J. Kirschner
23-8-2010

Kamers zijn goed en zeer rustig.

Goed functionerend gratis internet.

Voldoende zenderaanbod.

Bedden zijn erg zacht, maar wel fris.

Onbijt is beperkt, vers en dus voldoende.

Vriendelijke bediening en uitermate flexibel bij in- en uitchecken

Gewoon prima!

Paul
7-2-2010

Ik breng hier regelmatig zakenrelaties onder. Gewoon een prima hotel, kamers zeer netjes en vriendelijke en hulpvaardige medewerkers. Ontbijt is simpel doch prima van kwaliteit, altijd een vers gekookt eitje.

nooit meer

fam mouwer
12-1-2010

zeer slecht ontbijt,meeste was er niet meer.bediening praat ik niet meer eens over.waardeloos

We hebben een aantal aanbieders voor De Lange Jammer voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Lange Jammer in Lelystad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Lange Jammer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Lange Jammer scoort een 7.26 uit 10 op basis van 17 reviews.