Camping Buytenplaets Suydersee

18 reviews over Camping Buytenplaets Suydersee in het Nederlands

Super leuke ervaring!

Sabine
28-7-2018

Samen met mijn zoon (10jr)vannacht blijven slapen in een rioolbuis( 1 van de bijzondere accomodaties op deze camping). Wat een leuke ervaring, prima bedjes en meer dan genoeg ruimte met zn 2tjes om te slapen. Schoon sanitair en een Heerlijke douche. Overal is aan gedacht, toiletpapier, afwasmiddel, afwasborstels en zelfs een fohn tot onze beschikking. Daarnaast voor kinderen genoeg te doen, leuke dierenweide en speeltoestellen. Wat een rust en gezelligheid, wij komen zeker nog eens terug, o.a. de boomhut staat nog op ons verlanglijstje :-)

Heerlijke camping op onverwachte plek

Jeroen Boxsem
26-7-2018

Een mooie en rustige camping vol met hele bijzondere overnachtingsmogelijkheden. Vriendelijke en prettige ontvangst. Eigenaren doen niet moeilijk over een uurtje eerder of later! Eigenaar doet aan bushcraft en bied zijn diensten ook aan. Wij stonden hier met 7 meiden van 12 jaar ivm afsluiting groep 8. Hebben gekampeerd met onze eigen tent naast de vuur- en BBQ-plaats. De camping heeft voor iedereen wat het zoekt. Plekken hebben stroom en er zijn centrale waterpunten. Toilet gebouw is mooi schoon er is toiletpapier aanwezig. Camping is voorzien van leuke (kleine) kinderboerderij en speeltuin (trampolines, glijbaan, schommel en fietsen). Eigenaren hebben hier heel veel tijd en energie in gestoken, en dan zie je er ook aan af. Dit is denk ik ook een van de "min"punten, alles wat er gebeurt gaat ze ook direct aan het hart, dus dat kan bij sommigen misschien wat "control-freakerig" overkomen. Maar wij vonden dat geen bewaaar! Top-plek!!

Supergoede ervaring!

Els
2-7-2018

Verrassende camping, veel overnachtingsmogelijkheden, ontzettend aardig, gastvrij en hardwerkend eigenaarsechtpaar. Hebben echt iets geweldigs neergezet. Geen negatieve punten. Positief voor Lelystad, dat nog altijd negatieve reacties oproept, vooral bij mensen die er nooit zijn geweest. Kom kijken en beleef het! Vlakbij de Bataviawerf en Bataviastad, Aviodrome, Walibi, Dolfinarium, natuurpark en iets verder stichting AAP en de "Kemphaan". En de Oostvaardersplassen, maar of je daar nou blij mee moet zijn....

Geen negatieve reacties gehoord.

Fam van Gennep
1-6-2018

Wij waren hier met 19 campers op onze midweek "de nieuwe wildernis" van de NKC

Buytenplaets Suydersee is als camping net zo verrassend en verfrissend als de y in Buiten en de ae in plaats. Wat een unieke plek in Lelystad (of all places). Ze hebben allemaal leuke aantrekkelijke en vooral diverse slaapplekken. Zo kan je slapen in daarvoor ingerichte rioolbuizen, een zeecontainer, een Pipowagen of in een van de twee boomhutten (gedaan! TOF!). Dan is er ook nog ruimte voor tentjes, campers en caravans zonder dat het er druk wordt. Gezellig het kampvuurtje bij de tent of een bbq doen, ook dat kan er. Voor met kinderen, maar ook voor ‘met zonder’ … Sorry, maar ik heb alleen maar positieve dingen te zeggen.

Een welkom gevoel middenin het groen

Rita
21-5-2018

Met mijn zus heb ik een nacht in de family (toepasselijk!) boomhut gelogeerd. Ontzettend gezellig ingericht met veel aandacht voor detail. Steeds als je iets nodig had, dan bleek het er te zijn (douchemuntje, lucifers, pannenset, spelletjes, extra dekens, hout&aanmaakblokjes, noem maar op). Je voelt je helemaal welkom en vrij om je gang te gaan.

Ik kom zeker nog eens terug, het kampeerveld is ook ontzettend mooi met veel ruimte, overdekte keukenfaciliteiten, vuurplekken, kinderfietsjes etc.

Mooie plek!

Loesje
24-7-2017

Drie nachtjes in trekkers hut voor vier personen gelogeerd omdat we het weekeind in Swifterbant zouden doorbrengen Wat een gezellig plekje! Praktisch, maar zeker ook knus!

Heel schoon, Genoeg stoelen om buiten te zitten plus een vuur korf.

We waren verrast door de koffie en thee klaar stond om te gebruiken, theelichtjes, hout wat je zo mocht pakken voor eventueel vuurtje in het korf, en welkomspakketje met daarin zak chips, blikjes cola, flesje water en klein wijntje!!

Zeer vriendelijke camping eigenaar! Sanitair ook heel schoon!

Leuk voor kinderen!

Aanrader!

Prima plek voor een aantal dagen kamperen

Ben Hund
17-4-2017

Mooie plek op gras, in de zon. Goed sanitair, aardige campingbaas.

Camping in het groen met royale plaatsen. Leuke aankleding van entree en uitgebreid dierenverblijf met schapen, alpaca's, konijnen, kippen en hamsters, zeer geschikt voor kinderen.

Bijzondere verblijfsmogelijkheden in boomhutten en rioolpijpen.

Loop en fietsafstand van centrum Lelystad met al zijn bijzonderheden.

Vriendelijke en welwillende eigenaar die nog steeds aan verbeteringen werkt.

Super

Gerdien
28-8-2016

Wij zijn hier geweest voor de serviceplaats voor campers. Na een praatje met de beheerder mochten we gratis ons water lozen. De kids hadden ondertussen de trampolines en dierenweide gevonden dus die vermaakten zich ook goed. Het sanitair is nieuw en schoon, en de plaatsen erg ruim. Ook zagen we verschillende vuurkorven staan, gezellig.Je krijgt echt het gevoel dat je midden in het bos zit. Super dus!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Buytenplaets Suydersee in Lelystad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Buytenplaets Suydersee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.