Camping Buytenplaets Suydersee

Tonen op kaart

26 reviews over Camping Buytenplaets Suydersee

• 2019
    9Joris keune16-09-2019

Een prachtige camping , een aanrader

We verbleven in een zeecontainer met een grote veranda met de mogelijkheid om (gratis ) hout dmv. vuurkorf te verbranden. S'avonds zaten we heerlijk op het terras uit te buiken of een wijntje te drinken. Rondom ons genoten veel mensen van hun vuurkorf. De vlammetjes en rookgeur gaven een gevoel van avontuur. Op de camping is veel groen, rust. Enkele apalca's, konijen etc. trekken bekijks. Het is een camping met een eigen sfeer, mooi gelegen en voor elk wat wils. Voor jong en oud. De gemeenschappelijke sanitaire ruimtes zijn spic en span! De douches zijn heerlijk. De 'campingbaas' is heeel vriendelijk en behulpzaam, een echte gastheer met interesse voor het welzijn van zijn gasten... Deze camping is een aanrader voor mensen die een 'buitengevoel' willen ervaren.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Ingrid09-08-2019

geweldig leuke camping

Hele leuke tijd gehad in een boomhut. Rustige gezellige camping. de kinderen hebben zich prima vermaakt

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Geert Nieuwenhuis06-08-2019

Top!

Super naar ons zin gehad. Wat een leuke camping. Aan alles is gedacht en het is echt opgezet om het iedereen naar de zin te maken. Pas wel op dat de langstaanders niet de overhand krijgen op de camping. Ze zijn wel erg aanwezig. Sanitair mag iets vaker geboend worden maar verder in 1 woord TOP!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10N. Bruil24-07-2019

Super!

Met mijn dochter in de Pipowagen overnacht. Wat een super leuke, rustige camping. Helemaal tot rust gekomen. Vlakbij een winkelcentrum, zwembad en binnenspeeltuin. Van de eigenaar heel veel leuke tips gekregen van de omgeving en alles was tot in de puntjes verzorgd! We gaan zeker weten terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Rene24-04-2019

Wij hebben vooral enorm genoten! :-)

Vanwege een bezoek aan het Agora theater hebben wij een heerlijke nachtje in het Tuinhuisje geboekt. Super accommodatie, alles erop en eraan op een mooie plek. Ontvangst was ook ontspannen, warm en behulpzaam. Zondagochtend heerlijk ontbeten in het huisje, goed verzorgd!

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9Sabine28-07-2018

Super leuke ervaring!

Samen met mijn zoon (10jr)vannacht blijven slapen in een rioolbuis( 1 van de bijzondere accomodaties op deze camping). Wat een leuke ervaring, prima bedjes en meer dan genoeg ruimte met zn 2tjes om te slapen. Schoon sanitair en een Heerlijke douche. Overal is aan gedacht, toiletpapier, afwasmiddel, afwasborstels en zelfs een fohn tot onze beschikking. Daarnaast voor kinderen genoeg te doen, leuke dierenweide en speeltoestellen. Wat een rust en gezelligheid, wij komen zeker nog eens terug, o.a. de boomhut staat nog op ons verlanglijstje :-)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Jeroen Boxsem26-07-2018

Heerlijke camping op onverwachte plek

Een mooie en rustige camping vol met hele bijzondere overnachtingsmogelijkheden. Vriendelijke en prettige ontvangst. Eigenaren doen niet moeilijk over een uurtje eerder of later! Eigenaar doet aan bushcraft en bied zijn diensten ook aan. Wij stonden hier met 7 meiden van 12 jaar ivm afsluiting groep 8. Hebben gekampeerd met onze eigen tent naast de vuur- en BBQ-plaats. De camping heeft voor iedereen wat het zoekt. Plekken hebben stroom en er zijn centrale waterpunten. Toilet gebouw is mooi schoon er is toiletpapier aanwezig. Camping is voorzien van leuke (kleine) kinderboerderij en speeltuin (trampolines, glijbaan, schommel en fietsen). Eigenaren hebben hier heel veel tijd en energie in gestoken, en dan zie je er ook aan af. Dit is denk ik ook een van de "min"punten, alles wat er gebeurt gaat ze ook direct aan het hart, dus dat kan bij sommigen misschien wat "control-freakerig" overkomen. Maar wij vonden dat geen bewaaar! Top-plek!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Els02-07-2018

Supergoede ervaring!

Verrassende camping, veel overnachtingsmogelijkheden, ontzettend aardig, gastvrij en hardwerkend eigenaarsechtpaar. Hebben echt iets geweldigs neergezet. Geen negatieve punten. Positief voor Lelystad, dat nog altijd negatieve reacties oproept, vooral bij mensen die er nooit zijn geweest. Kom kijken en beleef het! Vlakbij de Bataviawerf en Bataviastad, Aviodrome, Walibi, Dolfinarium, natuurpark en iets verder stichting AAP en de "Kemphaan". En de Oostvaardersplassen, maar of je daar nou blij mee moet zijn....

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Fam van Gennep01-06-2018

Geen negatieve reacties gehoord.

Wij waren hier met 19 campers op onze midweek "de nieuwe wildernis" van de NKC

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 8Sanne22-05-2018

Gewoon doen; verrassende plek, aardige eigenaar

Buytenplaets Suydersee is als camping net zo verrassend en verfrissend als de y in Buiten en de ae in plaats. Wat een unieke plek in Lelystad (of all places). Ze hebben allemaal leuke aantrekkelijke en vooral diverse slaapplekken. Zo kan je slapen in daarvoor ingerichte rioolbuizen, een zeecontainer, een Pipowagen of in een van de twee boomhutten (gedaan! TOF!). Dan is er ook nog ruimte voor tentjes, campers en caravans zonder dat het er druk wordt. Gezellig het kampvuurtje bij de tent of een bbq doen, ook dat kan er. Voor met kinderen, maar ook voor ‘met zonder’ … Sorry, maar ik heb alleen maar positieve dingen te zeggen.

Gereisd met partner in mei 2018

0 tips over Camping Buytenplaets Suydersee

3 vragen over Camping Buytenplaets Suydersee

• elly Kleinenberg, 04-06-2019

Tuinhuisje

Heel graga zou ik van u willen weten wat de prijs is voor een maand huur van het tuinhuisje in augustus. Bij voorbaat vriendelijk dank.

• Jan van Schaijk, 02-01-2019

prijzen camping

zou u mij de prijs door kunnen geven van 4 t/m 18 mei 2019 Bij voorbaat dank J. van Schaijk

• M.E. Rietveld, 21-06-2018

prijzen campings

kunt u mij de prijzen sturen van de camping, of ik kijk er over heen of ze staan er niet op. bij voorbaat dank, m.v.g. mevr.Rietveld

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
    • SchaduwplaatsenAanwezig