Camping Buytenplaets Suydersee

CampingWeer vandaag21°15°
Camping Buytenplaets Suydersee
8,9

15 reviews over Camping Buytenplaets Suydersee in het Nederlands

Geen negatieve reacties gehoord.

Fam van Gennep
1-6-2018

Wij waren hier met 19 campers op onze midweek "de nieuwe wildernis" van de NKC

Buytenplaets Suydersee is als camping net zo verrassend en verfrissend als de y in Buiten en de ae in plaats. Wat een unieke plek in Lelystad (of all places). Ze hebben allemaal leuke aantrekkelijke en vooral diverse slaapplekken. Zo kan je slapen in daarvoor ingerichte rioolbuizen, een zeecontainer, een Pipowagen of in een van de twee boomhutten (gedaan! TOF!). Dan is er ook nog ruimte voor tentjes, campers en caravans zonder dat het er druk wordt. Gezellig het kampvuurtje bij de tent of een bbq doen, ook dat kan er. Voor met kinderen, maar ook voor ‘met zonder’ … Sorry, maar ik heb alleen maar positieve dingen te zeggen.

Een welkom gevoel middenin het groen

Rita
21-5-2018

Met mijn zus heb ik een nacht in de family (toepasselijk!) boomhut gelogeerd. Ontzettend gezellig ingericht met veel aandacht voor detail. Steeds als je iets nodig had, dan bleek het er te zijn (douchemuntje, lucifers, pannenset, spelletjes, extra dekens, hout&aanmaakblokjes, noem maar op). Je voelt je helemaal welkom en vrij om je gang te gaan.

Ik kom zeker nog eens terug, het kampeerveld is ook ontzettend mooi met veel ruimte, overdekte keukenfaciliteiten, vuurplekken, kinderfietsjes etc.

Mooie plek!

Loesje
24-7-2017

Drie nachtjes in trekkers hut voor vier personen gelogeerd omdat we het weekeind in Swifterbant zouden doorbrengen Wat een gezellig plekje! Praktisch, maar zeker ook knus!

Heel schoon, Genoeg stoelen om buiten te zitten plus een vuur korf.

We waren verrast door de koffie en thee klaar stond om te gebruiken, theelichtjes, hout wat je zo mocht pakken voor eventueel vuurtje in het korf, en welkomspakketje met daarin zak chips, blikjes cola, flesje water en klein wijntje!!

Zeer vriendelijke camping eigenaar! Sanitair ook heel schoon!

Leuk voor kinderen!

Aanrader!

Prima plek voor een aantal dagen kamperen

Ben Hund
17-4-2017

Mooie plek op gras, in de zon. Goed sanitair, aardige campingbaas.

Camping in het groen met royale plaatsen. Leuke aankleding van entree en uitgebreid dierenverblijf met schapen, alpaca's, konijnen, kippen en hamsters, zeer geschikt voor kinderen.

Bijzondere verblijfsmogelijkheden in boomhutten en rioolpijpen.

Loop en fietsafstand van centrum Lelystad met al zijn bijzonderheden.

Vriendelijke en welwillende eigenaar die nog steeds aan verbeteringen werkt.

Oude reviews (archief)

Super

Gerdien
28-8-2016

Wij zijn hier geweest voor de serviceplaats voor campers. Na een praatje met de beheerder mochten we gratis ons water lozen. De kids hadden ondertussen de trampolines en dierenweide gevonden dus die vermaakten zich ook goed. Het sanitair is nieuw en schoon, en de plaatsen erg ruim. Ook zagen we verschillende vuurkorven staan, gezellig.Je krijgt echt het gevoel dat je midden in het bos zit. Super dus!

Fantastische rustige plek

Alma Schimmel
19-8-2016

Leuke rustige camping. Ook goed voor camperaars vooral om bataviastad te bezoeken. Sanitair schoon. Gratis gebruik van het overdekt zwembad wat in de buurt zit. Echt super.

Geweldige ervaring in family boomhut.

G. Brouwer
8-8-2016

Afgelopen weekend hebben wij een nachtje doorgebracht in de family boomhut met z'n viertjes. Het was erg leuk. We hebben er sochtends een ontbijtje bijgeboekt en dat was erg lekker.

Unieke ervaring op een mooie locatie

Tessa
30-7-2016

Afgelopen week hebben we een nachtje in de 'boomhut family' doorgebracht. Wat een geweldige ervaring! De volgende ochtend werd er een heerlijk en zeer uitgebreid ontbijtje bezorgd op het balkon.

Zeer vriendelijke campingeigenaren en een mooi, schoon sanitairgebouw.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Buytenplaets Suydersee in Lelystad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Buytenplaets Suydersee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Buytenplaets Suydersee scoort een 8.89 uit 10 op basis van 18 reviews.