Bataviawerf

Interessante schepen en technieken

maart 2013

• 9efvege01-06-2014

Oude glorie

Erg leuk om de werf te bezoeken., waar de 12 provinciën wordt nagemaakt. Veel te zien en daarna de Batavia bekijken. Een geweldige authentieke replica.

Gereisd met partner in mei 2014

• 9Gil23-12-2014

Geweldige ervaring, veel foto's gemaakt.

Oke! Zie bovenstaande tekst, het behoeft geen verdere uitleg.

Gereisd met partner in december 2014

• 8Eric01-11-2013

Erg mooi, knap nagebouwd, leerzaam

Onze kinderen vinden het geweldig. Al meerdere malen geweest. De schepen zijn indrukwekkend, de ambachten en de toelichtingen zijn heel leerzaam, de blik op onze historie fenomenaal. Top!

september 2013

• 10m. Bruinaaars20-07-2015

Oude Ambachten, nieuwe kans

Geweldig te zien, dat men hier het ambacht levend houdt. Historie op en top. Vrijwilligers doen heel erg hun best om alles duidelijk uit te leggen

juli 2015

• 9Chris van Gent14-08-2014

Historie

Veel geleerd en het was intressant

Gereisd met partner in januari 2014

• 10Annebel08-09-2018

Zeker terug.

Ik ben naar batavialand geweest. Zo bijzonder hoe iedereen met elkaar omgaat. Ik wou eerst even zelf op het schip kijken, maar de touniqet deed het niet. Ik liep terug en zei dat het niet lukte. Meteen liep er al iemand mee die de poort even voor mij open deed. De vrijwilligers kunnen ook heel goed vertellen. Het museum is ook heel leuk voor kinderen heb ik gezien. Ik ben net met vrienden geweest, maar kom zeker nog terug met kinderen. Piratendag lijkt me ook leuk.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 8Susanne17-12-2013

Leuk voor kinderen!

Mijn zoon van 3 is helemaal weg van piraten.... Hij vond het geweldig op "zijn" schip. Want hij was natuurlijk verkleed als piraat! Zelf zijn we er al vaker geweest, En er veranderd niet heel veel, wat jammer is omdat je er dan snel bent uitgekeken.

augustus 2013

• 8X05-08-2014

Super

Erg interessant dat je in het nagebouwde VOC schip de Batavia kan rondlopen.

juli 2014

• 9Kusters13-07-2015

Interessant interactief museum

Wij hebben ons erg vermaakt op de Batavia-werf. De kinderen vonden het geweldig dat ze zelf een hartje en een spijker mochten smeden. Zelf een touw mochten maken en op het schip de Batavia overal mochten kijken en overal 'aan mochten komen'.

juli 2015

10 van de 43 reviews gezien