Bataviastad

7.3Goed

• 5Carmen29-10-2017

Te prijzig!

Totaal geen Outlet prijzen, alles was nog prijzig! Wel nette mooie winkels en goedkoop parkeren! Voor ons geen tweede keer omdat outlet op zijn minst 50 tot 70 procent korting hoort te zijn, en dat heb ik helaas niet gezien!

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Sam15-04-2017

Super leuk!

Erg leuke en mooie kledingwinkels! Niets aan op te merken.

Gereisd met partner in april 2017

• 8Anneke16-02-2016

Bataviastad, leuk om eens geweest te zijn

Bataviastad is een groot outlet centrum. Mooii ruim opgezet. Oudhollandse bouwstijl. Overzichtelijk. De grote merken zijn aanwezig. Kleding, Sport, Woonwinkels. Leuk om een keer geweest te zijn

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 4K.O21-12-2015

Valt erg tegen!

Wij gaan er niet snel weer heen, het is niet echt goedkoop, zeer rommelige winkels, weinig winkels die mooie dameskleding verkopen. De meeste dames kleding daar is achterhaalt!
    Mijn dochter van 16 jaar kon er al helemaal niet slagen. Parkeergeld is netjes € 3,00 per dag.

december 2015

• 7Natasja29-11-2015

Niet alle outlet is supervoordelig.

Leuke opzet van de boetiekjes ! Echt bedoeld voor de dure merken, soms blijft het dan nog duur en soms heb je een koopje !

november 2015

• 7jessikavdhff04-10-2015

voor de liefhebber van merk kleding een aanrader

hoeveelheid winkels valt tegen best duur parkeertarief 3 euro is dus netjes genoeg eetgelegenheid saai om met kleine kindjes heen te gaan

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9Wendy06-09-2015

Heerlijk!

Ontzettend leuk als je houd van shoppen! Leuke winkels en leuke prijzen. Gezellige sfeer. Wij hebben er een ontzettende leuke dag gehad.

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 9Cindy09-03-2014

Heerlijk dagje gehad

Een prachtig winkelcentrum, goede service, leuke kleding, heel veel keuze, lekkere terrasjes. Kortom een heerlijk dagje weg.

Gereisd met partner in februari 2014

• 7Geert Koster05-02-2014

Leuk voor een paar uurtjes.

Als je van shoppen en m.n. kleding houdt, kun je je hier prima uitleven.

Gereisd met partner in februari 2014

• 7Antoinesuzanne04-11-2013

Leuk dagje winkelen

Leuk dagje winkelen op afgeprijsde merk kleding. Lang niet overal een outlet idee. In elke stad zie je deze kleding voor deze prijzen in de aanbieding. Maar zeker een leuk dagje winkelen , met enkele plekken voor een hapje eten.

Gereisd met partner in november 2013

10 van de 23 reviews gezien