Aviodrome

8Fantastisch

• 4Sandra22-10-2019

Onpasselijke domper op zo'n mooie dag.

De kinderen hebben een onvergetelijke dag gehad!. Veel te doen, behulpzaam personeel en een uitdagend programma. Het zou fijn zijn als het sanitair ook zo uitmuntend was. Erg jammer, je kon het van verre ruiken, erg vies en erg onhygienisch, de plavuizen op het herentoilet waren nat van de urine. Een domper op ons dagje uit.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Opa en Oma22-08-2019

Superleuke dag

Superleuke dag gehad met 2 van onze kleinkinderen. (11 en 12 jaar). Wat is er veel te doen. Het boekje met vragen is echt leuk. Tot slot verkleed op de foto met vliegbrevet. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Van de verbouwing hebben we totaal geen last gehad.

augustus 2019

• 7Lub van den Berg15-07-2019

Wachten tot na de verbouwing.

Het wordt nu verbouwd en ik snap niet dat het dan toch open is. Ik raad iedereen daarom aan een paar maanden te wachten totdat de puinzooi is opgeruimd. Ondanks de verbouwing vragen ze toch de volle pot entree. Er is met veel moeite in de US een Constellation vliegwaardig gemaakt en naar Nederland gevlogen en staat nu te verstoffen in het museum. Een enorme kapitaal vernietiging als je het mij vraagt. En dan hebben ze die prachtige Catalina verkocht, onbegrijpelijk.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 2Barneveld14-07-2019

Misleiding via reclamespotjes op sociale media

Wij haden het bezoek uitgesteld omdat ze een nieuwe expo aan het opzetten waren. Blij waren we dan ook dat we hoorden via sociale media en reclamespotjes op tv en radio dat ze je uitnodigen om te komen kijken naar de nieuwe expo. Wij er heen en kregen bij de balie al te horen dat we vrijkaartjes kregen daar het nog niet klaar was en dat we nog een keertje terug mochten komen. Nou dat doe je ook niet zomaar als je een uur moet rijden . Dat was al een domper, maar er zou dachten wij toch al wel een groot gedeelte klaar zijn . Niets van dat , er was eigenlijk nog bar weinig te zijn van de nieuwe expo. Voor ons was dit een flop

juli 2019

• 9Myra19-05-2019

Genieten

Voor de tweede keer zijn we naar het Aviodrome geweest. Er is genoeg te zien en te doen om uren door te brengen.

mei 2019

• 10Eline22-04-2019

Fantastisch! Een echte aanrader, leuk museum!

Vandaag zijn we een dagje naar aviodrome geweest, wat een geweldig museum. Bij binnenkomst werden we al gelijk geïnformeerd door super vriendelijke medewerkers. De kinderen kregen een leuk boekje met opdrachten mee. Dit werkt perfect. Je kunt genoeg testjes enz doen met de kinderen zodat hun aandacht er ook bij blijft. Leuke speeltuinen ook en de attracties (vliegtuigen enz) waren super om te zien. Er loopt genoeg personeel en ze willen je graag wat vertellen! De 4d film was ook super leuk en na afloop kregen de meiden hun stewardessen diploma. Een echte aanrader dus!

april 2019

• 10Fam. Vorstenbosch08-03-2019

Super museum!

Net terug van een dagje Aviodrome. Wij waren aangenaam verrast! Kids van 7 en 4 vonden het geweldig en wijzelf ook! Heel veel oude vliegtuigen te zien, bij sommige mag je zelfs binnenin een kijkje nemen. De 747 van KLM maakte daarbij veel indruk! Machtig mooi om daar zo dichtbij te staan! Diverse speelplekken voor kinderen; speeltuin, proefjes doen, klimmen en klauteren. Museum oogt erg netjes en schoon. Mooi opgezet, zeer interessant, lekker eten. Buiten een replica van het oude Schiphol gebouw, heerlijke nostalgische sfeer hangt er binnen! En een hangar waar allerlei vliegtuigen opgeknapt worden, bijzonder interessant! Wij hebben ons hier een hele dag vermaakt! Oja, niet vergeten te vermelden dat het personeel/de vrijwilligers bijzonder aardig zijn. Aanrader!

maart 2019

• 10Deborah Judith Philipsr04-09-2018

Met mijn gezin op reis zou geweldig zijn!

Wij vonden het erg interessant en zo hebben we toch een beetje kunnen genieten van vliegtuigen

september 2018

• 9P.B.05-03-2018

Leuke dagje vliegtuigen kijken.

Als luchtvaartliefhebber ben ik eind december met mijn zoon (15 jr.) naar het Aviodrome geweest. Zowel binnen als buiten valt er genoeg te bekijken. Het is natuurlijk schitterend dat hier vele mooie historische toestellen worden bewaard. Veel vliegtuigen mogen van binnen bezichtigd worden. In de T2 hangaar wordt er gesleuteld aan historische toestellen. Leuk om hier naar te kijken. De expositie over de Marine Luchtvaart Dienst (MLD) was ook de moeite waard. Leuk dat er ook aandacht voor de ruimtevaart is. Hoogtepunten: Te veel om op te noemen daarom Top 3: 1. Boeing 747 2. Dakota`s T2 Hangaar 3. Fokker S14 Prototype

Verbeterpunten zijn er altijd: Het doet mij als luchtvaartliefhebber pijn om te zien hoe sommige toestellen buiten wegrotten. De Tracker zakt steeds dieper in de modder weg. De Neptune is een paar jaar geleden opnieuw gespoten maar ziet er niet origineel uit. De Meteor ziet er weer goed uit maar ik hoop dat deze kist snel binnen komt te staan.

Door binnen efficiënter met de ruimte om te gaan, veel obstakels kunnen m.i. weggehaald worden, kunnen meer vliegtuigen binnen staan en zal het geheel er minder rommelig uit zien. Door vliegtuigen op onderwerp bij elkaar te zetten ontstaat er ook een duidelijker beeld. T/m de 2e Wereldoorlog is dat ook goed gelukt maar daarna wordt het rommelig.

Verder vind ik een ruimte waarin alle Fokker vliegtuigen bij elkaar zouden staan een meerwaarde hebben.

Desalniettemin heb ik mij weer prima vermaakt.

Alleen gereisd in december 2017

• 4Fam. Ooms05-03-2018

Grote teleurstelling........voorlopig niet meer

Mijn kleinzoon van 10 jaar, ging nu voor de 4e keer in een half jaar naar Aviodrome, eigenlijk alleen voor de vliegsimulator(-en). De straaljager mocht ie in, maar de grote vliegtuigsimulator, dat werd hem op een botte manier geweigerd! Voorgaande (drie!) keren wel, maar nu, wegens zijn lengte niet meer! Jongetjes van 10 jaar krimpen echt niet!

februari 2018

10 van de 190 reviews gezien