9,8

2 reviews over Camping Natuurkampeerterrein De Stiente in het Nederlands

Fantastische camping, midden in de natuur

Frank
4-8-2018

Wij verbleven 3 nachten op De Stiente en het was geweldig. Zoveel plaats als je wil, totale rust en te midden van de prachtige natuur. Deze camping is echt een aanrader. Niets gemerkt van abnormaal veel insecten. En genoten van de nachtelijke rust; overdag hoor je de auto's op een afstand, 's avonds wordt het stil. In de ruime omgeving is er zoveel te doen! Wij gaan zeker nog eens terug. Daar bovenop hadden wij het geluk dat boswachter Harry op de camping verbleef, en dat was helemaal top. Super onthaal en altijd klaar om vragen te beantwoorden of probleempjes op te lossen. Super ervaring. Wij hopen dat je gauw weer helemaal op post bent, Harry!

Gereisd Met partner in juli 2018

mooie ruime staanplaatsen in het bos

Albert en Agnes
20-6-2011

Dit is een mooie groene, rustige camping in het bos met ruime staanplaatsen (sommige met elektriciteit). De hond mag echter niet mee. Het sanitair is recent opgeknapt, het is eenvoudig maar comfortabel (warm douchen zonder muntjes). Voor de jongere kinderen zijn er wat speeltuigen en een kampvuurplaats. Ook kan een setje natuurgidsjes, een loepje e.d. geleend worden: het hangt bij de ingang en daar breng je het na gebruik gewoon weer terug. Hier vind je ook folders van de omgeving. De beheerder is bijzonder vriendelijk en enthousiast. De omgeving leent zich voor allerlei uitjes. Naast de deur ligt het fameuze Waterloopbos met de overblijfselen van modellen van zeehavens e.d. van 50 jaar geleden. Hier kun je ook een geweldige geocaching-puzzelroute lopen. Wat verder weg liggen Urk en Schokland. En op het oude land het stadje Vollenhove, en de watergebieden De Wieden en verderop De Weerribben. 's Nachts is de sterrenhemel indrukwekkend mooi.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2010

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Natuurkampeerterrein De Stiente

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Natuurkampeerterrein De Stiente in Kraggenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Natuurkampeerterrein De Stiente zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.