Vakantiehuis

7 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Appelhof in het Nederlands

Heel leuk weekend gehad

Ellen
16-6-2017

Super leuk vriendenweekend gehad. Leuke omgeving, leuk huis met veel ruimte er omheen voor de kinderen om te spelen. Achter het restaurant zit nog een leuke speeltuin waar de kinderen zich prima kunnen vermaken. Leuke omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Prima verblijf!

Swart
8-4-2017

We zijn gastvrij ontvangen bij de Appelhof. Wij verbleven hier met een groep van 25 personen. De slaapkamers en het sanitair waren netjes en de groepsruimte was gezellig. We hebben leuke activiteiten kunnen ondernemen in de omgeving!

Het enige nadeel, wat de eigenaren zelf ook aangaven, was de zeer kleine keuken. De eigenaren waren echter erg gastvrij en boden de faciliteiten van het pannenkoekenrestaurant aan, mocht het echt niet lukken.

Gereisd Met vrienden in maart 2017

Heel geschikt voor grotere groepen

Machiel
29-4-2016

Wij waren maar met de helft van wat het huis kan hebben, en dat maakte dat vooral de "woonkamer" riant groot was. Dat is heel fijn als je allerlei activiteiten met je groep hebt bedacht. Om het huis heen is overigens ook van alles te organiseren. Wij hadden boogschieten en een hot tub geregeld. Het enige waar je op moet letten is dat het fornuis klein is als je van plan bent om zelf te koken voor een grote groep, maar als je je gerecht makkelijk houdt is het nog steeds prima te doen. Kortom: flexibele en ruime locatie, en de verhuurder was ook zeer behulpzaam.

Gereisd Met vrienden in april 2016

Leuke locatie!

Hardloopvereniging Dolichos
20-3-2016

Sfeervolle groepsaccommadatie in een mooie omgeving. Het is geschikt voor 40 personen, maar dan is het wel erg vol. Wij waren met 31 volwassenen en dan is het prima!

Gereisd Met vrienden in maart 2016

Goed en schoon verblijf in het bos

Simob
20-3-2016

Het huis is best gezellig ingericht. En voldeed bij een groep van 31 personen prima. De bedden hebben een redelijk goed matras, naast beddengoed is het aan te raden ook een kussen mee te nemen. De drie heren douches en de dames douches zijn functioneel ingericht en schoon. Raar was dat er slechts voor zo'n 34 man en eettafel plek was. Bij 40 mensen zullen er wat mensen op het bankstel moeten zitten om te eten. Buiten zijn prima paden in het bos om hard te lopen.

De catering was met het Chinese buffet een prima hap. Makkelijk om hier gebruik van te maken.

Gereisd Met vrienden in maart 2016

Aanrader !

Brenda
27-11-2011

Met onze familie in november geweest , netjes en leuke accommodatie voor onze familie. De kindneren hebben zich prima vermaakt. De afgenomen catering was perfect en erg smaakvol

Gereisd Met jonge kinderen in november 2011

prima!

k lasschuit
8-2-2009

prima accomodatie netjes en goed sanitair de catering is top!! fam. lasschuit-vandepas

Gereisd Met vrienden in februari 2009

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Appelhof in Kraggenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Appelhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.