Camping De Voorst

Laatste review

Niets aan veranderen

Hans,
21-8-2018

Kinderen kunnen zich probleemloos over de camping bewegen, goede leeftijdsaanduiding, fatsoenlijke plekken

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

62 reviews over Camping De Voorst in het Nederlands

Niets aan veranderen

Hans,
21-8-2018

Wij hebben het heel goed naar ons zin gehad.

Arie en Diny Gorinchem,
4-7-2018

Een rustig mooi park.We hebben in een 4 pers. chalet/caravan gezeten. Knus goed verzorgd. Er warden nieuwe bedden in de huurcaravans gebracht. Ze liggen goed dus het verhaal van slechte bedden is nu achterhaald. Bestek, pannen gasstel zou betere kwaliteit kunnen. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Een mooie ligging. Veel gefiets en met de auto is Kampen en Zwolle ook onder handbereik en wat denk je van de Wieden en Weerribben

Leuke vakantie bij vakantiepark De Voorst

Silvia Strunk,
19-5-2018

Wij hebben in de meivakantie op deze gezellige camping gestaan. Wij hadden een chalet gehuurd, die op een leuke plek op de camping staat. Het vakantiepark heeft leuke velden met speeltoestellen. Tijdens Hemelvaart werden er voor de kinderen leuke activiteiten georganiseerd. De eigenaars zijn erg vriendelijk en willen je met alles helpen. Vlak naast het park ligt het park 'De Wildste tuinen', dit is een mooi park om met kinderen naartoe te gaan. Je kunt daar met kinderen van alles doen maar ook heerlijk om op het terras van het zonnetje te genieten. Wij raden De Voorst dan ook zeker bij anderen aan!

We hebben een aantal aanbieders voor De Voorst voor je op een rij gezet:

fijne camping met gastvrije beheerders

Wilma,
12-8-2017

De camping ligt prachtig in het groen met veel bos en aan de Zwolse vaart, dat verwacht je niet in de Noordoostpolder. Leuke Zuiderzeestadjes als Vollenhove en Blokzijl op fietsafstand en vlakbij de Weerribben.

De camping heeft ruime plaatsen met schaduw. Het sanitair is prima en goed schoon. Een goede mix van seizoensplaatsen en vakantiegasten. De beheerders willen het graag iedereen naar de zin maken. Ze geven veel informatie en maken graag een praatje met de gasten.

Dichtsbijzijnde supermarkt is in Marknesse, op 6 kilometer.

Heerlijke stilte, geen vals licht, perfect!

C Kramer,
24-5-2017

Voor wie rust en stilte wil zonder overdreven luxe is het perfect.

We komen een keer terug.

Willem,
10-4-2017

Het chalet was perfect. Schoon en alles er op en er aan. Grote koelkast, diepvriezer en een kleine tv. Espresso apparaat. Geen magnetron of oven. Twee persoons matras en twee een persoons matrassen. Douche ruim en werkt uitstekend.

We waren heel vroeg in het seizoen. Receptie was niet altijd open maar met een druk op de bel had je snel contact en was de beherder snel aanwezig. Wat een hartelijke ontvangst. Duidelijke werden alle vragen beantwoord. Later kwam de beheerder nog even kijken of alles wel goed was.

Het park ziet er verzorgd uit. Veel speelplaatsen voor kinderen. Leuk om een ommetje te maken op het park. Vriendelijke gasten geven een vertrouwd gevoel.

Mooie camping

JoJe,
10-1-2017

Je kunt er heerlijk ontspannen en genieten van de natuur en omgeving

Super vakantie gehad!

Sebastiaan
25-9-2016

Wat een heerlijke camping met gastvrije beheerders. Ontzettend naar m'n zin gehad samen met de kids. Lekker gezwommen in het zwembad en de bosrijke natuur was top! Even geen televisie en ipads maar gewoon weer lekker in de natuur. Verse broodjes konden we 's ochtends bestellen en er werden onwijs veel activiteiten georganiseerd. Een feestje om hier te zijn! We komen volgend jaar zeker terug.

Volgend jaar zeker weer!!

Kaylee Ruizendaal
30-8-2016

Wat een verzorgde en gezellige familie camping. Het activiteiten programma was zeer gevarieerd met o.a een prachtige lichtjesavond, spokentocht en nog veel meer. Onze kinderen hadden gelijk vriendjes en tijdens de feestavond met live artiest en bbq hebben we leuke mensen ontmoet! Lekker gefietst, gevist en gekanood... Wat een supervakantie!

Top vakantie! Volgend jaar weer!

Marja
16-9-2015

Heerlijk met mijn man en kinderen naar Recreatiepark de Voorst geweest! Prachtige natuuromgeving waar de kinderen lekker konden spelen en wij kwamen heerlijk tot rust! Er was super veel te doen voor de kids, van viswedstrijden tot het animatieteam, echt hartstikke leuk! Goede service daar! Kortom een vakantie om nooit te vergeten, volgend jaar gaan we zeker weer!

We hebben een aantal aanbieders voor De Voorst voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Voorst in Kraggenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Voorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.