Hotel Van der Valk Emmeloord

Hotel Van der Valk Emmeloord
7,7

14 tips over Hotel Van der Valk Emmeloord

kooikerstraat, 28-6-2015
boek een kamer met weids uitzicht op de begane grond.(zie foto)
Hilma, 16-4-2015
Bloembollevelden( wij waren helaas te vroeg)
Toine, 16-7-2014

Baarssen visrestaurant in Urk.

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Emmeloord voor je op een rij gezet:

Lidy, 12-7-2014
Bezoek het natuurreservaat "SCHOKLAND" een héle ervaring als je van natuur hudt, flora en fauna. Verder is Urk zeker een bezoek waard.
A.vd.Weerd, 6-6-2014
je kan vanuit het hotel leuke fietstochten maken er is veel te zien in de omgeving
H Weezepoel-Roose, 28-12-2013
In nabijheid van hotel zijn diverse leuke steden/stadjes/allemaal op een redelijke afstand(tot 3/4 uur)

Mariska, 28-7-2013
Prima hotel om te verblijven, maar vraag even na of er die ochtend niet toevallig een brunch is.
Joan, 11-7-2013
Giethoorn en Lemmer zijn leuke plaatsjes om te bezoeken.
Steffiexandra, 25-5-2013
Er mag gratis gebruik gemaakt worden van de fitness en sauna ruimte op de begane grond.
paulenmarij, 3-8-2012
Bezoekje aan Schokland, Urk en Kampen, is de moeite waard.