Laagste prijsgarantie

Van der Valk Emmeloord

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Van der Valk Emmeloord voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 185 reviews
+91

7.5GoedScore uit 185 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

185 Reviews over Van der Valk Emmeloord

• 8Hendrike22-01-2023

Gezellig en goede kwaliteit

We hebben een zeer fijn weekend gehad. Fijne medewerkers en heerlijk eten. Een gezellige sfeer. Compliment aan al het personeel. We komen zeker terug!

• 8L. van Egmond15-07-2022

Ik had mijn slippers vergeten en die zijn netjes opgestuurd klasse

• 7Hugo15-05-2022

Typisch Van der Valk hotel

Het hotel ligt aan de noordzijde van Emmeloord met ervoor liggend een jachthaven. Zoals we al vaker bij Van der Valk hebben verbleven is de ambiance in ieder hotel net iets anders dan de hotels die we eerder hebben bezocht. Deze keer hebben we bij het inchecken bijgeboekt naar comfort kamer van 32 m2 met een kingsize 2-persoons bed. Verder hadden we een zitje met 2 fauteuils, bureaumeubel met koelkastje, koffie/thee faciliteit en Flatscreen KTV. Verder, een klerenkast met gratis grote kluis en kofferplek, een losse föhn, strijkijzer en een tafelventilator. De grote badkamer was voorzien van een bad, toilet, inloop douche en een ongelukkig gevormde wastafel. Een dissonant was dat de verlichting van de badkamer erg matig was, geen make-up spiegel en er zijn geen mengkranen, dus erg moeilijk om de juiste watertemperatuur regelen. Veder, de vloerbedekking kon schoner zijn, gratis parkeren en de Wifi niet snel genoeg qua streaming. We hebben

• 9Neeltje10-10-2021

Gezellig hotel met grote kamers.

Gezellig hotel met heel vriendelijk en attent personeel gelegen in een mooie rustige omgeving! Ruime kamers met heerlijke grote bedden.

• 5Menno Frank Reijnders26-07-2021

Verouderd

Zeer verouderd vd Valk hotel. Geen airco op de kamar waardoor het erg warm is. Vergeleken met een aantal fantastisch nieuwe vd Valk hotels waar ik recent verbleven heb, is dit hotel echt niet meer van deze tijd. Geen aanrader!!

• 8M.Hayen25-09-2020

Veilig en vertrouwd

Agelopen week weer genoten van het herfstarrangement in ons favoriete v.d Valk hotel. Hulde hoe er met de coronamaatregelen wordt omgegaan, we hebben ons geen moment onveilig gevoeld. De bediening is vriendelijk en attent Het Nespresso apparaat op de kamer is een aanwinst. Is er dan helemaal niets te klagen? Nou de stoetjes van het zitje op de kamer zitten beroerd; je komt er bijna niet meer uit. Kan "een oudere Valk" daar niet eens naar kijken. Maar verder niets dan lof.

• 8M.Hayen25-09-2020

Veilig en vertrouwd

Afgelopen week weer eens heerlijk genoten van het herfstarrangement. Hulde hoe er omgegaan wordt met de coronamaatregelen. We hebben ons geen moment onveilig gevoeld. Nog steeds vriendelijke en attente bediening. Het Nespresso apparaat op de kamer is een aanwinst. Helemaal niets te klagen Dan? Nou, de twee stoetjes op de kamer van het zithoekje zitten wel heel erg slecht, je komt er haast niet meer uit. Kan hier door "een oudere Valk" eens naar gekeken worden...Maar verder niets dan lof.

• 6M14-08-2020

Verouderd

Regelmatig boeken we een arrangement bij van de Valk valk hotel Emmeloord is toch wel het minste wat we ooit hebben gelogeerd. Gedateerd geen mengkranen , stond je onder de douche en buurman gebruikte water kreeg je zelf een koude douche, niet erg met deze extreme hitte maar geen airco wel als goedmakertje een Kleine ventilator maar kamers waren broeierig warm met nare lucht, dag en nacht. Echt aan een opknapbeurt toe het hotel, gelukkig maakte ligging en omgeving veel goed Ontbijt en diner prima. Veel jeugdig personeel wat vriendelijk was

• 9Aad21-07-2020

Goed voor elkaar, klassiek maar fijn.

Prima hotel voor 1 of 2 overnachtingen. Aardig personeel, 2 gezellige terrassen. Prima kamer met balkon. Eten was prima voor elkaar ook de Corona regels worden hier door het personeel goed uitgevoerd en aangegeven alleen nu sommige gasten nog , die doen net of er niets aan de hand is, jammer. Alleen de algemene toiletten kunnen nog tussen door een extra beurtje krijgen. Een aanrader

• 4Paul15-09-2019

Nooit meer

Erg ouwbollig in vergelijking met de andere van der Valk hotels waar wij verbleven. Glasgordijnen vuil, en vol met vlekken en gaatjes. De druiven van de vorige logees lagen nog onder het bed. Bad beschadigd in de bovenrand. Fauteuils vol met beschadigingen. Afstandsbediening tv mist klepje. Kortom een zware tegenvaller.

Hotel Van der Valk Emmeloord info

• AirconditioningNiet beschikbaar