Hotel Van der Valk Emmeloord

Hotel Van der Valk Emmeloord
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Emmeloord voor je op een rij gezet:

Laatste review

Goed maar verouderd

Rens van der Meulen,
18-11-2018

Ietwat verouderd van der Valk hotel. Service en hygiene dik in orde. Ontbijt wat sumier vergeleken met de andere van der Valk hotels waar wij hebben verbleven.

Kenmerken

174 reviews over Hotel Van der Valk Emmeloord in het Nederlands

Goed maar verouderd

Rens van der Meulen,
18-11-2018

Goed hotel- mag wel een make over hebben

Véronique Wendt,
2-9-2018

Bedden liggen super, personeel is erg vriendelijk. Hotel mag wel een make over hebben aangezien de kamers nog al ouderwets zijn en de badkamers erg oud. Verder prima service.

Goed, maar jammer van de beperkte menukeuze.

M.Hayen,
19-8-2018

Wij gaan al een aantal jaren naar dit hotel. We nemen dan ook altijd een arrangement omdat de prijs/kwaliteit verhouding erg goed is. Jammer vonden wij dat er deze keer een te beperkte keuze was bij het hoofdmenu. Andere keren was de keuze uitgebreider. Hopelijk verandert dit snel. Voor de rest goed hotel, aardig en attent personeel en prima kamers en ja een airco zou inderdaad erg fijn zijn.

Duur, warm, wel schoon

Wendy,
18-8-2018

Warme benauwde kamers!

Wel schoon!

Lamp in de badkamer was stuk en de douchestraal was echt niks plus temperatuur werd steeds warmer van het water.

Ruime kamer, maar ontzettend veel geld.

Geweldig

Ben Janse,
13-8-2018

Hotel was super, maar fietsen is daar niet gezellig. Alleen maar open vlakte , nu was het ook heel droog en dor plus behoorlijk warm. Wel mooie route naar Urk en Lemmer maar zo eentonig. Hotel is na onze laatste keer verbeterd, de bedden slapen heerlijk, volgende keer maar aan de achterkant een kamer vragen. Deur kan niet open omdat je langs de openbare weg en parkeer plaatst zit, ga je buiten zitten dan zit je in de stank van uitlaat gassen. Kamer bloedheet, geen airco, maar er stond een ventilator Wij waren hier vijf nachten en toch zeggen wij ja hoor wij willen terug, dan aan de achterkant. De kamer geven wij een 9, maar vanwege de warmte en geen airco word het eigenlijk een 6

Fijn.

Jeanine,
8-8-2018

Goed: Het eten, de bediening, vriendelijk en behulpzaam personeel, het bed, de WiFi, prijs/kwaliteit.

Niet goed: zoals bij vele rescensies... de hitte op de kamers... zeker tijdens de hittegolf die er was toen wij er waren, voor oudere mensen of mensen met een zwakke gezondheid is het onmenselijk om ze daar te laten slapen. Maar dan zou ik niet boeken tijdens de zomermaanden, of laat mensen kiezen, kamer mét of zonder airco. Dan laat je als hotel toch een in aantal kamers airco aanleggen?

Ook fijn als er in het restaurant airco is, het bedienend personeel loopt badend in het zweet rond, respect voor hun!

prima voor op doorreis

Els,
11-6-2018

Prima ontbijt.

Ruime schone kamer, maar bloedheet! Niet te doen.

Prima hotel. Kamer/douche kan wel een upgrade gebr

Johannes Poldervaart,
21-5-2018

Personeel was heel erg vriendelijk, Eten goed en genoeg keus. Bed was erg goed en sliep lekker. Nadelen waren de douche die overstroomde. Probleem werd wel direct verholpen maar doordat de vloerbedekking nat werd stonk het wel daarna. En geen airco in de kamer kan bij warme dagen wel een gemis zijn.

teleurstelling

jan vermeir,
23-4-2018

hadden een zondagdeal,dus de prijs valt reuze mee.Ook het diner en ontbijt was voor de prijs ok.Maar de kamer is echt afgeleefd en het was lang geleden dat het tapijt een stofzuiger zag.Volgende keer terug één van de zovele betere Vandervalk hotels.Ik betaal dan graag dat kleine beetje méér,voor een super verblijf!

Prima hotel met lekker uitgebreid ontbijt.

fred,
24-2-2018

Grote kamer met ook grote badkamer en een super ontbijt.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Emmeloord in Emmeloord, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Emmeloord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.