Hotel Van der Valk Emmeloord

Hotel Van der Valk Emmeloord
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Emmeloord voor je op een rij gezet:

171 reviews over Hotel Van der Valk Emmeloord in het Nederlands

Duur, warm, wel schoon

Wendy
18-8-2018

Warme benauwde kamers!

Wel schoon!

Lamp in de badkamer was stuk en de douchestraal was echt niks plus temperatuur werd steeds warmer van het water.

Ruime kamer, maar ontzettend veel geld.

Geweldig

Ben Janse
13-8-2018

Hotel was super, maar fietsen is daar niet gezellig. Alleen maar open vlakte , nu was het ook heel droog en dor plus behoorlijk warm. Wel mooie route naar Urk en Lemmer maar zo eentonig. Hotel is na onze laatste keer verbeterd, de bedden slapen heerlijk, volgende keer maar aan de achterkant een kamer vragen. Deur kan niet open omdat je langs de openbare weg en parkeer plaatst zit, ga je buiten zitten dan zit je in de stank van uitlaat gassen. Kamer bloedheet, geen airco, maar er stond een ventilator Wij waren hier vijf nachten en toch zeggen wij ja hoor wij willen terug, dan aan de achterkant. De kamer geven wij een 9, maar vanwege de warmte en geen airco word het eigenlijk een 6

Fijn.

Jeanine
8-8-2018

Goed: Het eten, de bediening, vriendelijk en behulpzaam personeel, het bed, de WiFi, prijs/kwaliteit.

Niet goed: zoals bij vele rescensies... de hitte op de kamers... zeker tijdens de hittegolf die er was toen wij er waren, voor oudere mensen of mensen met een zwakke gezondheid is het onmenselijk om ze daar te laten slapen. Maar dan zou ik niet boeken tijdens de zomermaanden, of laat mensen kiezen, kamer mét of zonder airco. Dan laat je als hotel toch een in aantal kamers airco aanleggen?

Ook fijn als er in het restaurant airco is, het bedienend personeel loopt badend in het zweet rond, respect voor hun!

prima voor op doorreis

Els
11-6-2018

Prima ontbijt.

Ruime schone kamer, maar bloedheet! Niet te doen.

Prima hotel. Kamer/douche kan wel een upgrade gebr

Johannes Poldervaart
21-5-2018

Personeel was heel erg vriendelijk, Eten goed en genoeg keus. Bed was erg goed en sliep lekker. Nadelen waren de douche die overstroomde. Probleem werd wel direct verholpen maar doordat de vloerbedekking nat werd stonk het wel daarna. En geen airco in de kamer kan bij warme dagen wel een gemis zijn.

teleurstelling

jan vermeir
23-4-2018

hadden een zondagdeal,dus de prijs valt reuze mee.Ook het diner en ontbijt was voor de prijs ok.Maar de kamer is echt afgeleefd en het was lang geleden dat het tapijt een stofzuiger zag.Volgende keer terug één van de zovele betere Vandervalk hotels.Ik betaal dan graag dat kleine beetje méér,voor een super verblijf!

Grote kamer met ook grote badkamer en een super ontbijt.

Prima hotel

Tess
8-8-2017

Prima hotel, ruime kamers enige minpuntje is dat de kamers erg warm zijn. Verder is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt vonden wij ook goed te doen.

Rustig, net, hotel

jeannet
20-7-2017

Een nachtje geslapen. Gezellig lobby. Hier iets gedronken. Kamers zijn ruim en netjes en van alle gemakken voorzien. Kamer was wel erg warm en er is geen airco. We sliepen beneden dan is een deur open zetten ook geen optie.

Ruime badkamer met bad en douche en dubbele wastafel. Alles was erg schoon.

Mooie bar met gezellig personeel.

Ontbijt zaal is ruim maar gezellig. Ontbijt was voor ieder wat wils.

Voor 1 of 2 nachten oké.

Voortaan een andere Van Der Valk

Jd Harkema
18-6-2017

We konden nog niet inchecken om14.15.. even wachten dus. Misschien een drankje aanbieden?

Bij binnenkomst zagen we gelijk dat het niet de luxe is wat een gewent zijn van andere hotels van Van der valk.

Badkamer aan vernieuwing toe... erg verouderd.

Matrassen zijn doorgezakt, geen airco daardoor is de kamer erg benauwd.

Ligging van het hotel is wel prima.

Wij hadden een comfort kamer.

Voortaan gaan wij naar een ander hotel.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Emmeloord in Emmeloord, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Emmeloord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Emmeloord scoort een 7.81 uit 10 op basis van 171 reviews.