Kleine hotelsWeer vandaag16°10°

25 reviews over Hotel 't Voorhuys in het Nederlands

Prima hotel

Claudi,
28-3-2019

Gewoon leuk hotel. Kamers worden op dit moment gerenoveerd. We hadden er geen last van en wat we zagen, wordt het hip en trendy. Al maakt het niet zoveel uit, als het bed en eten goed is ;-) . Leuk dat je dicht bij de stad zit. Maar nog leuker, dat 't Voorhuijs zo druk bezocht wordt (restaurant). Geen moment dat er niemand zat.

Gereisd met partner in maart 2019

Fantastisch hotel

Van Drunen Mevr,
21-10-2018

Een lang weekend zijn wij in dit mooie hotel geweest. Na een prettig ontvangst bij de receptie zijn we naar de hotel kamer gegaan. Welke keurig en netjes zijn. Ook het restaurant erg vriendelijk personeel en ook de complimenten aan de keuken. Ook bij het ontbijt zal het je aan nergens ontbreken. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

en mooi hotel mooie kamers prima ontbijt

marian,
6-11-2017

alles was goed mooie kamers prima ontbijt avond eten was super

Gereisd met partner in november 2017

Prima prijs-kwaliteitverhouding

Anoniem,
27-5-2017

Kamer vond ik redelijk. Hotel zelf ziet er mooi uit. Genoeg parkeerruimte voor de deur. Ontbijt was erg smakelijk. Aardig personeel. Prima adres voor het bescheiden bedrag dat een nacht kost.

Gereisd met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

grandioos hotel

R. van Bilderbeek,
2-5-2017

Het is een grandioos hotel met goede en zeer vriendelijk personeel goede menukaart met heerlijk eten. De kamers zijn goed en zeer schoon. Hotel ligt in het centrum van Emmeloord en is goed bereikbaar met auto of openbaar vervoer (bus). Naast het hotel heeft het een theater waar diverse artiesten optreden. Er is een grote winkelstraat bij het hotel. Vanuit het hotel kan je verschillende uitstapjes maken b.v. naar Almere, Urk en de Orchideeën hoeve in Luttelgeest.

Wij komen zeker hier nogmaals logeren.

Gereisd met partner in maart 2017

prachtige plek

Renate
28-2-2016

Heerlijk hotel, wat je verwacht van een hotel kan je hier vinden. Vriendelijk ontvangst- schone en gezellige kamer, alles er op een eraan. Heerlijk ontbijt, maw hier komen wij graag nog een keer terug. Super

Gereisd met partner in februari 2016
Team 't Voorhuys, Eigenaar, 2-3-2016

Beste Renate,

Vriendelijk bedankt voor de genomen moeite en tijd om een beoordeling over uw verblijf te schrijven. Heel erg fijn om te lezen dat wij aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij verwelkomen u graag weer een keer.

Met vriendelijke groet,

Team 't Voorhuys

geweldig Hotel met prima restaurant

Frank
25-5-2015

dit weekend in het hotel geslapen, maar de ontvangst is heel vriendelijk, de kamer is ruim, schoon en voorzien van alles. Beneden is er een heel goed restaurant en is een aanrader. De bediening is heel vriendelijk. Op het plein voor het hotel is het wel rumoerig met jongeren en de kerkklokken zijn aanwezig. Ontbijt is prima verzorgd en maakt het prettige bezoek compleet.

Gereisd met partner in Sat May 23 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Boven verwachting!

Lotte
13-7-2014

Mijn man en ik hadden het heerlijk genieten arrangement. Dit was echt boven verwachting! Bij het vier ganendiner mocht alles van de kaart gekozen worden en ze waren erg flexibel als je iets wilde afwijken. Het eten was ook erg lekker. Voor maar 5 euro extra kon je het ontbijt op je kamer laten bezorgen. Deze was ook erg uitgebreid en lekker! Uit alles merkte je dat het meest belangrijke was dat je genoot, erg goed! De kamers waren prima maar wel wat ouderwets, maar we kregen het idee dat het hele hotel stukje bij beetje werd gemoderniseerd.

Gereisd met partner in juli 2014

Geweldig hotel.

Eros
23-7-2013

Geweldig mooi, ruim hotel met uitstekende en betaalbare keuken. Sfeervol overdag en gezellig Grand Café. De eigenaren en personeel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam met een gezonde portie humor. Wij voelden ons er meteen thuis. Kamers zijn ruim met airco (instelbaar per kamer). Gratis parkeren voor het hotel (plein). Prettige sfeer!

Gereisd met partner in juli 2013

Goede keuze voor een korte periode

Johan
10-5-2013

We verbleven 1 nacht in dit hotel om de tulpenvelden te bezichtigen, wat zeker een aanrader is. De ontvangst is correct verlopen en de kamers zijn proper en verzorgd. Wel eerder klein. We hadden kamer met douche besteld maar er was toch een klein bad. Het ontbijt was in zelf bediening, er was een basis keuze uit warm, wat broodsoorten en een basisaanbod van charcuterie. Deze werd niet gekoeld geserveerd, wat toch wel een vereiste is voor vleeswaren. Aangezien we kamer met ontbijt gekozen hadden, hebben we gekozen om elders de avondmaaltijd te nemen. De menukaart te plaatse was van een culinair hoog niveau en niet echt afgestemd op onze doelgroep nl. families met kinderen. Dit is blijkbaar opgevallen bij de eigenares, die ons zonder enig overleg verplichtte om 5% fooi te betalen bij de afrekening met Visa. Wat 7 euro extra betekende voor de kamers. Dit getuigd van weinig professionalisme en gaf ons een wrang gevoel na vertrek. Gastvrijheid is anders. Eén tip in Nederland: reken cash af.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

• EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 't Voorhuys in Emmeloord, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 't Voorhuys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.