Camping Het Bosbad

18 reviews over Camping Het Bosbad in het Nederlands

Nooit meer

Bos
24-9-2017

De campingeigenaren zijn niet vriendelijk en denken niet mee. We hadden slecht weer, waterafvoer op het kampeerveld is niet goed geregeld met als gevolg dikke plassen op het veld. Werd ook niks aan gedaan om dit te verhelpen. Ook 20 cent vragen voor warm water voor de afwas is niet van deze tijd.Dekfolie bij huisvuil kon absoluut niet, na 20 jaar kamperen dit nog nooit meegemaakt!!. Overal werd op gelet, alleen niet op jongelui die met blikjes bier op de camping liepen niet.....Wil je een leuke vakantie ipv een opvoedcursus dan zou ik hier niet naar toe gaan.

Zieta Reijmers, eigenaar camping, Eigenaar, 27-9-2017
Wat jammer dat u niets van uw onvrede heeft laten merken tijdens uw verblijf. Wij hadden graag de kans gehad het u meer naar de zin te maken. Uw grof vuil (beslist veel meer dan alleen een dekzeil) hoort inderdaad niet in de container voor huishoudelijk afval, maar we hadden het met alle plezier voor u naar de stort gebracht. Tijdens uw verblijf (overigens geen gezellige vakantie maar een overbrugging tijdens een drukke verhuisperiode) is er extreem veel regen gevallen waardoor de velden verzadigd waren met water. Er draait wel degelijk een pomp in het veld waaraan u stond, maar deze kon deze uitzonderlijk grote hoeveelheid water niet aan. Wij moesten de onsympathieke en uitzonderlijke maatregel nemen om auto's een paar dagen te weren van de grasvelden en plaatsten een afzetting. U negeerde deze, parkeerde uw auto op uw plaats en reed het terrein daar helemaal kapot. Wij waarderen uw review op Zoover maar hadden uwt commentaar ook graag tijdens uw verblijf gehad. Misschien, als u ooit weer op een camping staat waar u ontevreden bent over de dienstverlening, geeft u de leiding dan wél de kans u tevreden te stellen.

Prima camping.

marcel
15-6-2015

We hadden een plekje aan de speeltuin, ideaal. Het was rustig op de camping. Zodoende niet op de camping gegeten maar de mogelijkheid was er wel. Super aardige eigenaars.

Alleen, betalen voor warm water voor het afwassen vind ik wel erg ver gaan, ook de douchemuntjes vind ik niet meer van deze tijd. Neem dan een voorbeeld aan het buitenland. Is altijd bij de prijs in.

Verder prima staanplekken, lekker rustige camping vlakbij het centrum en een zwembad.

Superleuke Camping

Aaltje
16-8-2014

We hadden begin April geboekt voor 2 weken, en binnen een mum van tijd hadden we de bevestiging van een kampeerplaats.

We zijn van tevoren even wezen kijken en werden als gastvriendelijk ontvangen door de Campingbeheerders Henk en Zieta en al de mensen die op dat moment op de Camping waren die waren ook heel erg gezellig, altijd een vriendelijk woord, en een goedendag :-).

We hebben een supertijd gehad op de Camping, zo leuk zelfs dat we volgend seizoen een jaarplaats hebben gereserveerd.

Henk, Zieta en alle mensen die op de Camping staan/stonden bedankt voor de gezelligheid in en rondom de Camping en tot volgend jaar, ik zal er in ieder geval zeker weer zijn :-)

mooie en gemoedelijke camping

vaartjes
14-7-2014

mooie en rustige camping. Ruime plaatsen en er is een gemoedelijke sfeer. Verder is de ligging perfect. Je zit echt in de natuur ,maar alles is bereikbaar binnen 5 min. fietsen.

We hebben het hier naar onze zin gehad.

Heerlijk plekje

kampeerders3
14-7-2014

Fijne kleine camping dicht bij het centrum en om de hoek vele sportieve mogelijkheden. Buitenzwembad op 3 minuten loopafstand. Gezellige gasten en vriendelijke eigenaars die altijd een handje willen helpen daar waar mogelijk is

goed en slecht

kampeerders3
13-7-2013

Leuke kleine camping, gunstige ligging om uitstapjes en/of fietstochten te maken. Wij zijn maar een paar dagen geweest maar van "rustige camping" is geen sprake. Van 's ochtends tot 's avonds een paar blaffende honden die meer het formaat van een paar runderen hadden. Daar keken wij tegenaan. Je kunt er een hapje eten bestellen, of meenemen maar ziet er niet echt uitnodigend uit om de eenvoudige reden dat er of niemand is of de deur is dicht, het oogt allemaal een beetje saai

Zieta Meijer, Eigenaar, 27-10-2013

Wij stellen het op prijs dat u de moeite heeft genomen uw mening te geven. Wij betreuren het dat u ons niet tijdens uw verblijf heeft verteld dat u last van grote honden had. Wij hadden beslist een oplossing geboden.

Jammer dat u de (snack)bar soms dicht aantrof. Wanneer het rustig is op de camping, of buiten borrel/snacktijd, is de bar inderdaad wel eens dicht. Daar staan veel vrolijke, drukke geopende momenten tegenover.

Waar voor je geld

Jan Willem de Boer
26-7-2012

Deze camping is ideaal gelegen; op loopafstand van het centrum van Emmeloord, direct naast een groot zwembad en tegen de natuur aan. Er zijn veel voorzieningen op de camping, zoals speeltuintje en een leuk terras, maar het is toch lekker rustig. Het sanitair wordt goed schoongehouden.

Mooi verzorgde, rustige camping.

Lisette Lucassen
18-6-2012

Afgelopen weekend hebben wij genoten op camping het Bosbad in Emmeloord. Het is een mooie rustige camping, goed onderhouden sanitair en erg aardige eigenaren. Wij waren wat vroeg voor de animatie activiteiten maar tijdens het hoogseizoen kun je dansen, kaarten en mee doen met verschillende workshops, erg leuk. Wij hebben lekker gezwommen in het zwembad naast de camping en zijn naar het centrum van Emmeloord (gelopen), Leuke omgeving! Geen uitgebreid restaurant maar prima pizza's!

Rustig en kleine camping

Dorien
29-5-2012

Lang weekend gekampeerd met vrienden. Het was geweldig mooi weer, we stonden aan een speeltuintje met ietwat verouderder toestellen maar dat maakt de kinderen niet uit, die hebben zich uitstekend vermaakt.

Dagje Urk geweest, dagje zwembad ernaast geweest. We hebben daar gegeten, patat/pizza, was prima.

Vriendelijke mensen. Wel een camping met veel vaste caravanplekken, en vaste families die daar samen heen gaan.

Kindvriendelijk zeker. Personeel erg vriendelijk, plekken groot zat en netjes.

Minpunt: jammer dat je geen warm water kan krijgen zonder te betalen. Voor 6 minuten douchen betaal je 60 cent. Nouja als je daar geld voor wilt vragen... prima. Maar voor afwassen moet je ook 20 cent betalen als je warm water wilt. Wassen met warm water wil bij de wasbakken niet dus moet je bij de douche of afwas-plek zijn. Dat vond ik toch wel een minpunt..

Zieta Meijer, Eigenaar, 27-10-2013
Hartelijk dank dat u de moeite hebt genomen onze camping te beoordelen. Wij begrijpen dat onze gasten graag (gratis) warm water bij de wasbakken willen hebben en sinds het seizoen 2013 is dat ook het geval.

Gezellig, gastvrij

Linda
13-5-2012

Op camping Het Bosbad anderhalve week gekampeerd tijdens het Tulpenfestival . De ligging van de camping is perfect, midden in het groen en toch dichtbij het centrum voor onder ander een lekker vers broodje. De omgeving is verrassend veelzijdig, er valt veel te ontdekken, we hebben nog lang niet alles gezien. Wij hebben de Noordoostpolder als een goed bewaard geheim ervaren. Ook het Tulpenfestival was geweldig, schitterende tulpenvelden, daarom heen werden vele activiteiten georganiseerd.

De camping eigenaren zijn zeer gastvrij en doen hun best om het de gasten naar de zin te maken. Ook voor een drankje, ijsje of frietje kun je terecht in de bar met terras.

Het sanitair is netjes en wordt goed schoongehouden wat wij belangrijk vinden. Kortom een fijne ontspannen gezellige sfeer en dus reden te meer voor ons om deze camping zeker nog eens te bezoeken!

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Bosbad in Emmeloord, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Bosbad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Het Bosbad scoort een 7.58 uit 10 op basis van 18 reviews.