Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping Het Bosbad voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

34 Reviews over Het Bosbad

• 9Jacqueline de Jong01-05-2022

Vriendelijke ontvangst ,super plek

Is een mooie plek in het groen sanitair is niet hypermodern maar brand schoon was weer een heerlijk weekend tot volgend jaar

• 9Remunj01-08-2020

fantastisch

Rust. Schoon vriendelijk.. Leuke kleine camping naast een groot zwembad waar wij geen gebruik van gemaakt hebben door de Hollandse zomer. brrr. Camping knus. zeer schoon. plaatsen erg leuk en de kids hadden zo aanspraak. mooi gelegen. minpuntje is betalen voor wifi. in 2020 toch niet meer echt nodig.

• 8Jacqueline Vrolijk08-08-2019

Aanrader!

Prachtige kleine camping met goede sfeer, grote plaatsen in het groen, naast een mooi zwembad, op loopafstand van winkelcentrum Emmeloord met supermarkten, restaurants en leuke terrasjes. Wij waren verrast door de mooie bosrijke omgeving waarin je prachtige fiets- en wandeltochten kunt maken. Een aanrader voor mensen met kinderen, fietsers en wandelaars.

• 10R + A14-04-2019

Elk jaar zijn we present op onze (vaste) staplaats

De gezelligste camping van de Noord Oost Polder met 2 kanjers van campingeigenaren......echt een aanrader ;-) Kortom....mijn / onze 2-de grote (camping)familie :-D

• 10Eetgelegenheden
  • 9Ans van den meerakker02-02-2019

Gezellig heid. 1 grote familie

• 9Trudy Treur02-02-2019

Fantastisch!

Dit is een kleine rustige mooie camping vlakbij het centrum van Emmeloord op loopafstand. Het zwembad met open luchtbad ligt er naast en de kinderboerderij met speelgelegenheid om de hoek. Wij hebben een vaste plaats en het bevalt ons geweldig. Het sanitair is recent vernieuwd en het hete water is gratis. De prijs/kwaliteitverhouding is fantastisch! Er is een grote zwemplas in de Wellerwaard met een gezellig restaurant! In de omtrek is er van alles te doen! Dekantine hanteert vanaf 2019 vaste openingstijden voor een lekkere snack en/of drankje! Klaverjassen en Bingo in het weekend o.a. korom een aanrader!

• 9Trudy Treur02-02-2019

Top camping!

Dit is een fijne rustige gemoedelijke camping geleid door de eigenaren Zieta en Henk. Een mooie prijs/kwaliteitverhouding. Centrum Emmeloord op loopafstand en het zwembad met buitenbad bevind zich naast de camping evenals de kinderboerderij met speelgelegenheid. Er is heel veel te doen in de omtrek..denk aan Urk en de Orchideeën hoeve o.a. De kantine heeft vaste openingstijden en je kan er gezellig een hapje en drankje doen. Veel sanitair is vernieuwd en het warme water is gratis. Kortom een aanrader! Je kan er heerlijk wandelen ook als je een hond hebt! Bingo op vrijdagavond en Klaverjassen op de zaterdagavond. Ook wordt er door het evenementen team het 1 en ander georganiseerd. Wellerwaard met recreatieplas met fijn restaurant is ook een pre! Kom ook genieten zou ik zeggen!

• 9Theo en Jolanda01-02-2019

Prima camping

Wij ervaren deze camping als rustig, gezellig. Ruime plaatsen waarbij je privacy niet in gedrang komt. In het seizoen wordt er regelmatig wat georganiseerd door de eigenaar. Voor ons een prima plekje in de Noordoostpolder.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Tine Verkuijl01-02-2019

Fantastisch 2019 zijn we er weer.

Prachtige camping. Kleinschalig maar bij het zwembad en de kinderboerderij. Midden in het bos. Zeer aardige eigenaren die flink investeren in hun camping en allerlei leuke activiteiten organiseren.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Willem T01-02-2019

Fantastisch om daar te staan.

Gezellige camping niet al te groot maar zeer gezellig.Beheerder doet veel om alles goed en netjes te houden.Dit jaar worden de douches helemaal verbouwt en onlangs zijn de toiletten helemaal verbouwt.Gezellige kantine waar veel georganiseerd wordt.Kindvriendelijk.Honden toegestaan.Ook zijn er plaatsen om de camper neer te zetten.Kortom een goede camping.

• 9Eetgelegenheden

Camping Het Bosbad info