Hotel Het Galjoen

Kleine hotelsWeer vandaag7°2°
Hotel Het Galjoen
6,6

7 reviews over Hotel Het Galjoen in het Nederlands

Prima hotel maar wel aan de wat prijzige kant.

Willem de Vries,
17-10-2018

Had de budgetkamer welke inderdaad erg klein is. Maar het was er schoon en je hebt alles wat je nodig hebt! De inrichting van het hotel zelf is vrij ouderwets en soms flink versleten. Het ontbijt was prima geregeld, ruime keuze van o.a. brood, vers fruit en verse sap. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Aan de balie/bar bleef het tot in de nacht erg gezellig! Consumpties zijn goed geprijsd.

Toch heb ik voor, iets meer dan, deze prijs in een stuk beter onderhouden 3-sterren hotel overnacht.

Nooit meer

Bob,
22-8-2018

We hebben 2 overnachtingen gedaan en 2 kamers geboekt voor 4 personen in totaal. Het waren hele kleine kamers maar dat terzijde. Door omstandigheden is er van 1 kamer geen gebruik gemaakt. Na overleg zouden we van 2 personen o.a. de toeristenbelasting terug krijgen. Ik heb , toen we weer thuis waren, volgens afspraak een mail gestuurd met de gegevens. Kreeg netjes antwoord dat ze het zouden overmaken. Na een paar weken weer een mail gestuurd dat ik het geld nog steeds niet gekregen heb. Hier kreeg ik geen antwoord op en vervolgens na een tijdje wederom een mail gestuurd. Hier kreeg ik als antwoord op dat het waarschijnlijk door vakantiedrukte verkeerd was gegaan. Plus excuses en ze zouden het overmaken. We zijn nu weer bijna een maand verder en ik heb nog steeds geen geld terug gekregen. Het gaat me helemaal niet om het geld maar als je iets beloofd moet je het ook waarmaken! Erg slecht dit.

fantastische service!

anoniem,
20-1-2018

Vanwege ruzie met mijn vriend heb ik hier een nacht geslapen. Ik ben ontzettent goed opgevangen en geholpen, wat een fantastische service.

Daarbij is het een mooi en centraal gelegen hotel. Kamer was lekker ruim en schoon en ik hoorde geen geluiden van buiten

HotelSpecials.nl

Prima verblijf met goede service

Rodenburg,
3-1-2017

We verbleven 1 nachtje in Het Galjoen, met een jonge baby dus dat was voor ons best spannend.

Hotel Het Galjoen ligt midden in het centrum van Dronten aan een gezellig plein. Het hotel zelf oogt wat ouderwets, maar dat heeft ook wel weer z'n charme. Ik moest even wennen aan de receptie die tegelijkertijd de bar was. We werden zeer vriendelijk geholpen, de - vermoed ik - eigenaar van het hotel was behulpzaam en legde keurig uit hoe alles in onze kamer werkte. We hadden namelijk de luxe kamer met een bubbelbad, douche en sauna. Dat was zalig, zo onze eigen Spa. Alleen de sauna hebben we niet geprobeerd maar het bad en de douche waren heerlijk.

Het ontbijt was goed, in een apart zaaltje, genoeg keuze.

Kortom, prima hotel in het centrum van Dronten, vriendelijke werknemers. Hotel was wat ouderwets en 'bijzonder' ingedeeld. Alles was trouwens keurig schoon.

Leuk gelegen hotel. Dicht bij het centrum.

Kamers zijn net gerenoveerd en dat Is te zien! Netjes gedaan!

Beneden bij de bar nog wat oudere look, maar erg knus en gezellig.

slecht hotel

professor A buijsen
4-12-2015

ontbijt valt tegen voor de prijs, bij ontbijt wel een aardige man. Shelma is ook aardig maar de klusjesman loopt iedereen te intimideren en te vervelen. kamer schoon bij aankomst maar wel klein. café wel gezellig maar je moet voor bepaalde tijd thuis zijn. Het liefst hebben ze dat je in het café drinkt. anders als je ergens anders gaat drinken komt men je controleren. kort om kijk even verder als je naar een hotel in Dronten zoekt.

Prima

Jaimie
1-7-2014

Bij aankomst bij het hotel kwam ik binnen in een kroeg. Het heeft wel een leuk sfeertje, maar het is geen receptie die je verwacht bij een hotel. Nadat ik mijn kamer had besproken ging ik naar boven naar mijn kamer. Ik was hier voor 1 nacht. Het was een prima kamer met twee bedden een tv en een schone douche. Tijdens mijn aanwezigheid ben ik nog naar buiten gaan om de omgeving te bekijken. Je zit direct bij het centrum, dus je hebt alle benodigdheden op 2 min afstand. De volgende ochtend had ik een prima ontbijtje en het personeel was vriendelijk.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Het Galjoen in Dronten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Het Galjoen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.