Vakantiehuis Huisje Lemmer

Weer vandaag6°-1°
Vakantiehuis Huisje Lemmer
8,7

3 reviews over Vakantiehuis Huisje Lemmer in het Nederlands

Mooi vakantiehuis met veel ruimte

Anita
17-7-2011

Een leuk ingericht vakantiehuis in prachtige omgeving. Huisje staat op park bij strand van Lemmer. Een mooi watersportdorp in het zuidelijke puntje van Friesland. Wij hebben genoten van waterrijke gebied. Ook veel bos in omgeving. En natuurgebied Weerribben/Wieden is aanrader.

Het huisje heeft veel ruimte buitenom. Er zijn 2 fietsen aanwezig. Ideaal dus. Leuke inrichting. 2 slaapkamers, waarvan 2 met 2 persoonsbed en 1 met 2 stapelbedden. Verder compleet inventaris. Zelfs spelletjes/boeken/etc.

Wij vonden een week te kort voor dit mooie gebied in leuke huisje.

Echt vakantie!

Fam. van Tiggelen
17-7-2011

In de meivakantie waren wij te gast in dit huisje. Super genoten van alles in en om Lemmer! Inrichting van het huisje zeer compleet, bedden lagen heerlijk! Voor ieder wat wils, boeken en spelletjes volop aanwezig, en voor evt. gezinnen met kleine kinderen is er ook genoeg aan speelmateriaal! (Scheelt weer een hoop bagage...) We hebben ons met het mooie mei-vakantieweer prima vermaakt op het strand, echt op loopafstand! Lemmer is ook gezellig! Kortom: voor herhaling vatbaar, wij hebben het adres in onze agenda gezet voor nóg een keer!

Leuk, gezellig, knus vakantiehuisje in Lemmer

mariska schutte
10-7-2011

Met pinksteren hebben wij in dit leuke huisje gezeten. We hebben het erg naar ons zin gehad. Alles was schoon en voor elkaar. Er was voor de kinderen van alles aanwezig zoals zandbak, kinderstoel, campingbed, speelgoed. De nieuwe boxspringbedden lagen heerlijk comfortabel. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Huisje Lemmer in Creil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Huisje Lemmer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.