Vakantiepark Walibi Village

• Activiteiten8,6
  • Onderkomen8,7

335 reviews over Vakantiepark Walibi Village in het Nederlands

Met oudere kinderen

Super leuk, gezellig en hoop lol

Sacha
7-5-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen9

Bij aankomst konden wij onze bus parkeren en na het inchecken zijn we direct het park in gegaan, eind van de middag de sleutel opgehaald van ons huisje.

Service bij de receptie vriendelijk en behulpzaam.

Mooi,netjes en modern huisje.....prima schoon en opgemaakte bedden die lekker slapen.

Al met al hebben wij genoten en zeker voor herhaling vatbaar!

Fantastisch verblijf gehad. Echt een aanrader!

Jesper Goossens
6-5-2017
  • Onderkomen9

Via veiling voor €30,20 per persoon naar Walibi Village geweest. Prachtig park, hele mooie huisjes & een zeer net ontvangst. Park lag mooi in het groen & is maximaal 5 minuutjes lopen naar het park. Park ligt heel erg dichtbij & de 2e dag kon je een halfuur eerder naar binnen. De tip is om in het vervolg niet maar 1 achtbaan open te gooien, maar meedere achtbanen open te doen.

Walibi is een zeer leuk park. Het was niet druk & we konden overal doorlopen. Medewerkers zeer aardig & goed oplettend. De regels worden goed opgevolgd.

Eten is het vakantiepark is lekker, maar er is niet al te veel keus. Zwembad was klein & daarom hier ook geen gebruik van gemaakt. Het zwembad zag er wel netjes verzorgt uit.

Eetgelegenheden in Walibi waren goed, maar wel wat aan de dure kant. Veel eetgelegenheden & ook heel veel souvenirshops. We hebben 2 hele leuke dagen gehad & we komen vast & zeker nog een terug!

• Onderkomen10

Huisjes zijn prima, dichtbij, personeel heel klantvriendelijk, wifi, Bijna niets op aan te merken, wellicht zou het zwembad dat eenvoudig, uitgebreidt kunnen worden.

Leuk park

Timo
29-10-2016
  • Onderkomen7

Leuk park om een weekendje weg met vrienden te zitten. Entree van het park was inbegrepen. Het huisje was goed ingericht alleen had iets beter schoongemaakt mogen worden.(bijv: stof en bloedvlekjes van doden muggen tegen de muur) alles bij elkaar tot weekend gehad met groep vrienden (8 man).

Tip: Walibi village had wel meer in Halloween sfeer gemogen. In Walibi zelf was daar niks over te klagen.

Voor herhaling vatbaar

Leidi martelli
27-10-2016
  • Onderkomen10

Wij hadden het weekend van 21 oktober een 4 persoons huisje was netjes en goed ingericht. Park is schoon vriendelijk personeel. Enige wat wij jammer vonden was dat het bij huisjes niet was aangekleed in een halloween sfeer dat zou een tip kunnen zijn. Verder tevreden en zeker voor herhaling vatbaar.

Top locatie

Saskia
26-10-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Super netjes, vriendelijk en dichtbij alles. Echt een aanrader!

Teleurstelling......

Met Groep
19-9-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen4

In het Huisje was gerookt....waren met 8 personen kregen maar 2 drankbonnen voor bar....mochten na 16 pas in huisje terwijl alles al klaar was .....werd niets gedaan met onze klacht over huisje waar gerookt was.....hebben te veel geld betaald .....3 keer enquite ingevuld maar walibi heeft hier nooit iets mee gedaan....gemiste kans

Walibi is echt heel leuk

nancy
12-9-2016
  • Onderkomen9

We hebben een 4 persoons huisje geboekt, en het was mooi en praktisch ingericht.

Super leuk weekend gehad, fantastisch!

Phiona Tammen
7-9-2016
  • Onderkomen10

Wij vonden het echt een fantastisch weekend. Ik ben met mijn echtgenote geweest, en kids van 7, 11, 11 en 14 jaar. Om te beginnen was het contact via mail al heel erg vriendelijk en correct. Bij het toekomen vriendelijk ontvangst, niks te klagen. Het huisje was proper, netjes en volledig correct. Ook het park zelf was super. Al de kinderen hebben zich geamuseerd, en de ouders ook want voor ons was het ons huwelijksreis eigenlijk. Enige nadeel: De lockers gaan moeilijk dicht en er is geen toiletpapier in het zwembad. Maar onze kinderen hebben zich er goed in geamuseerd. Als je vragen had kon je onmiddellijk bij het personeel terecht die alles vriendelijk beantwoorden. Ook het ontbijt was zijn geld waard, genoeg keuze en super lekker. Maw: Een aanrader voor iedereen en het volgend seizoen gaan we wss een abonnement kopen! Gaan met die banaan!

• Activiteiten8
  • Onderkomen8

Huis was super. Vind het alleen jammer dat je kunt kiezen voor 4 persoons huis, 7 of 8. We waren met 6 en moest je dus voor 1 persoon extra betalen die nooit mee is geweest. Walibi zou hier meer in tegemoet moeten komen.

Verder is het winkeltje zeer klein en duur. Is niet echt gedacht aan mensen die hier komen slapen. Geen tandenborstels, en dat soort dingen. Dicht bij zijnde supermarkt is 5 KM verderop. Dus handig als je zulke zaken gewoon daar kunt kopen.

Huis was prachtig en de kids (5, 10, 13 en 15) hebben genoten! Goede deal voor de 'inwoners'van de Village om 30 min eerder het park in te mogen. Zwembad valt heel erg tegen. Is klein en geen toezicht. Als je kinderen hebt is het zeker aan te raden om mee te gaan. Op het moment dat hier iets gebeurd is het dus op eigen verantwoordelijkheid. Had dit wel graag anders gezien juist omdat er gezinnen komen met kinderen maar ook groepen (jongeren/jong volwassenen). Dan is het handig als iemand van Walibi er bij is die gezag heeft/uitstraalt.

Zou leuk zijn als er vaker een aanbieding komt met combi village en entree park. Wel een aanrader ondanks de minpunten.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Walibi Village in Biddinghuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Walibi Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.