Vakantiepark Walibi Village

6,9

• Onderkomen7,0
  • Activiteiten7,8

Omschrijving
Bij het gelijknamige pretpark ligt Walibi Village met zwembad. Het park is vooral geschikt voor een bezoek aan het pretpark en is ook hierop gericht. Het zwembad is aan de kleine kant en er zijn weinig voorzieningen voor kleine kinderen. Behalve het pretpark zijn er ook leuke steden als Zwolle, Harderwijk of Apeldoorn in de omgeving.

337 reviews over Vakantiepark Walibi Village in het Nederlands

Top vakantie

Roy,
27-5-2017
  • Onderkomen8
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8
  • Activiteiten7

Ondanks het kleine zwembad, was het een top vakantie!

Geweldig!

wvz,
16-5-2017
  • Activiteiten8

super nette en ruime huisjes ideaal na een dag los gaan en dan de volgende dag gewoon weer!!!!!!!!!!

Super leuk, gezellig en hoop lol

Sacha,
7-5-2017
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

Bij aankomst konden wij onze bus parkeren en na het inchecken zijn we direct het park in gegaan, eind van de middag de sleutel opgehaald van ons huisje.

Service bij de receptie vriendelijk en behulpzaam.

Mooi,netjes en modern huisje.....prima schoon en opgemaakte bedden die lekker slapen.

Al met al hebben wij genoten en zeker voor herhaling vatbaar!

Voordeeluitjes.nl

Fantastisch verblijf gehad. Echt een aanrader!

Jesper Goossens,
6-5-2017
  • Activiteiten10

Via veiling voor €30,20 per persoon naar Walibi Village geweest. Prachtig park, hele mooie huisjes & een zeer net ontvangst. Park lag mooi in het groen & is maximaal 5 minuutjes lopen naar het park. Park ligt heel erg dichtbij & de 2e dag kon je een halfuur eerder naar binnen. De tip is om in het vervolg niet maar 1 achtbaan open te gooien, maar meedere achtbanen open te doen.

Walibi is een zeer leuk park. Het was niet druk & we konden overal doorlopen. Medewerkers zeer aardig & goed oplettend. De regels worden goed opgevolgd.

Eten is het vakantiepark is lekker, maar er is niet al te veel keus. Zwembad was klein & daarom hier ook geen gebruik van gemaakt. Het zwembad zag er wel netjes verzorgt uit.

Eetgelegenheden in Walibi waren goed, maar wel wat aan de dure kant. Veel eetgelegenheden & ook heel veel souvenirshops. We hebben 2 hele leuke dagen gehad & we komen vast & zeker nog een terug!

• Activiteiten10

Huisjes zijn prima, dichtbij, personeel heel klantvriendelijk, wifi, Bijna niets op aan te merken, wellicht zou het zwembad dat eenvoudig, uitgebreidt kunnen worden.

Leuk park

Timo
29-10-2016
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten10

Leuk park om een weekendje weg met vrienden te zitten. Entree van het park was inbegrepen. Het huisje was goed ingericht alleen had iets beter schoongemaakt mogen worden.(bijv: stof en bloedvlekjes van doden muggen tegen de muur) alles bij elkaar tot weekend gehad met groep vrienden (8 man).

Tip: Walibi village had wel meer in Halloween sfeer gemogen. In Walibi zelf was daar niks over te klagen.

Voor herhaling vatbaar

Leidi martelli
27-10-2016
  • Activiteiten10

Wij hadden het weekend van 21 oktober een 4 persoons huisje was netjes en goed ingericht. Park is schoon vriendelijk personeel. Enige wat wij jammer vonden was dat het bij huisjes niet was aangekleed in een halloween sfeer dat zou een tip kunnen zijn. Verder tevreden en zeker voor herhaling vatbaar.

Top locatie

Saskia
26-10-2016
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Super netjes, vriendelijk en dichtbij alles. Echt een aanrader!

Teleurstelling......

Met Groep
19-9-2016
  • Onderkomen4
  • Onderkomen4
  • Activiteiten8

In het Huisje was gerookt....waren met 8 personen kregen maar 2 drankbonnen voor bar....mochten na 16 pas in huisje terwijl alles al klaar was .....werd niets gedaan met onze klacht over huisje waar gerookt was.....hebben te veel geld betaald .....3 keer enquite ingevuld maar walibi heeft hier nooit iets mee gedaan....gemiste kans

Walibi is echt heel leuk

nancy
12-9-2016
  • Activiteiten10

We hebben een 4 persoons huisje geboekt, en het was mooi en praktisch ingericht.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Walibi Village in Biddinghuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Walibi Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.