Vakantiepark Walibi Village

• Activiteiten8,6
  • Onderkomen8,7

333 reviews over Vakantiepark Walibi Village in het Nederlands

• Onderkomen10

Huisjes zijn prima, dichtbij, personeel heel klantvriendelijk, wifi, Bijna niets op aan te merken, wellicht zou het zwembad dat eenvoudig, uitgebreidt kunnen worden.

Oude reviews (archief)

Leuk park

Timo
29-10-2016
  • Onderkomen7

Leuk park om een weekendje weg met vrienden te zitten. Entree van het park was inbegrepen. Het huisje was goed ingericht alleen had iets beter schoongemaakt mogen worden.(bijv: stof en bloedvlekjes van doden muggen tegen de muur) alles bij elkaar tot weekend gehad met groep vrienden (8 man).

Tip: Walibi village had wel meer in Halloween sfeer gemogen. In Walibi zelf was daar niks over te klagen.

Voor herhaling vatbaar

Leidi martelli
27-10-2016
  • Onderkomen10

Wij hadden het weekend van 21 oktober een 4 persoons huisje was netjes en goed ingericht. Park is schoon vriendelijk personeel. Enige wat wij jammer vonden was dat het bij huisjes niet was aangekleed in een halloween sfeer dat zou een tip kunnen zijn. Verder tevreden en zeker voor herhaling vatbaar.

Top locatie

Saskia
26-10-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Super netjes, vriendelijk en dichtbij alles. Echt een aanrader!

Teleurstelling......

Met Groep
19-9-2016
  • Onderkomen4

In het Huisje was gerookt....waren met 8 personen kregen maar 2 drankbonnen voor bar....mochten na 16 pas in huisje terwijl alles al klaar was .....werd niets gedaan met onze klacht over huisje waar gerookt was.....hebben te veel geld betaald .....3 keer enquite ingevuld maar walibi heeft hier nooit iets mee gedaan....gemiste kans

Walibi is echt heel leuk

nancy
12-9-2016
  • Onderkomen9

We hebben een 4 persoons huisje geboekt, en het was mooi en praktisch ingericht.

Super leuk weekend gehad, fantastisch!

Phiona Tammen
7-9-2016
  • Onderkomen10

Wij vonden het echt een fantastisch weekend. Ik ben met mijn echtgenote geweest, en kids van 7, 11, 11 en 14 jaar. Om te beginnen was het contact via mail al heel erg vriendelijk en correct. Bij het toekomen vriendelijk ontvangst, niks te klagen. Het huisje was proper, netjes en volledig correct. Ook het park zelf was super. Al de kinderen hebben zich geamuseerd, en de ouders ook want voor ons was het ons huwelijksreis eigenlijk. Enige nadeel: De lockers gaan moeilijk dicht en er is geen toiletpapier in het zwembad. Maar onze kinderen hebben zich er goed in geamuseerd. Als je vragen had kon je onmiddellijk bij het personeel terecht die alles vriendelijk beantwoorden. Ook het ontbijt was zijn geld waard, genoeg keuze en super lekker. Maw: Een aanrader voor iedereen en het volgend seizoen gaan we wss een abonnement kopen! Gaan met die banaan!
  • Onderkomen8

Huis was super. Vind het alleen jammer dat je kunt kiezen voor 4 persoons huis, 7 of 8. We waren met 6 en moest je dus voor 1 persoon extra betalen die nooit mee is geweest. Walibi zou hier meer in tegemoet moeten komen.

Verder is het winkeltje zeer klein en duur. Is niet echt gedacht aan mensen die hier komen slapen. Geen tandenborstels, en dat soort dingen. Dicht bij zijnde supermarkt is 5 KM verderop. Dus handig als je zulke zaken gewoon daar kunt kopen.

Huis was prachtig en de kids (5, 10, 13 en 15) hebben genoten! Goede deal voor de 'inwoners'van de Village om 30 min eerder het park in te mogen. Zwembad valt heel erg tegen. Is klein en geen toezicht. Als je kinderen hebt is het zeker aan te raden om mee te gaan. Op het moment dat hier iets gebeurd is het dus op eigen verantwoordelijkheid. Had dit wel graag anders gezien juist omdat er gezinnen komen met kinderen maar ook groepen (jongeren/jong volwassenen). Dan is het handig als iemand van Walibi er bij is die gezag heeft/uitstraalt.

Zou leuk zijn als er vaker een aanbieding komt met combi village en entree park. Wel een aanrader ondanks de minpunten.

• Onderkomen10

Enige minpuntje vond ik als ouder dat er niet genoeg keuze was aan eten

in het restaurant, had graag ook gebakken aardappelen/salade met

ribbetjes/vlees voorbij zien komen...

Dus daar moeten wij rekening mee houden als je voor meerdere dagen heen gaat.

goed verzorgd 4 persoonshuisje, zeker aan te raden

sandra engemann-damen
30-7-2016
  • Onderkomen10

zeer verzorgd 4 persoonshuisje. zeer netjes verzorgd. evenals het park en vilage zelf. mooi schoon, opgeruimd. we hadden het ontbijt erbij geboekt. zeer makkelijk en goed verzorgd.

zwembad zonder toezicht in het kleine binnenbad, gaf voor mij geen prettig gevoel.

enige jammere was dat je lekker wordt gemaakt op het park zelf met het karten maar dat je er ook voor moet betalen. pas als je bij de stand komt ontdek je de prijs en als je voor 13.00 een ticket koopt heb je 2 voor de prijs van 1. leuker was het geweest als je dit van te voren had geweten of met korting had kunnen boeken

We hebben een aantal aanbieders voor Walibi Village voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Walibi Village in Biddinghuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Walibi Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Walibi Village scoort een 8.59 uit 10 op basis van 350 reviews.