Vakantiepark Walibi Village **

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Michelle

Zeker niet waar voor je geld.

Michelle,
29-10-2017
  • Onderkomen4
  • Activiteiten3
  • Onderkomen4
  • Activiteiten3

Zeker niet waar voor je geld. We kwamen aan in een 4 persoons huisje. Tijdens walibi Fright Nights. Vies beddengoed van de vorige mensen zaten nog op de bedden. Ontzettend Vies, haren in het doucheputje. Moesten toen we aankwamen alles nog halen. Inclusief wc papier wat niet aanwezig was. Na klagen bij de receptie zou het geregeld worden diezelfde dag nog. Helaas niet gebeurd. In een vies bed geslapen dus. De dag daarna werden er eindelijk schoonmakers gestuurd. En kregen we een gratis drankje en een late uitcheck ter compensatie. Blij mee maar alsnog totaal niet netjes hoe het verlopen is. Het zwembad is erg saai. Weer geen wc papier. Hangt niet eens een wc rol houder en de vieze pleisters liggen in het water. Erg saai niks te beleven en geen toezicht. Voor kinderen dus totaal geen optie. Wel onwijs leuke dagen gehad in walibi vanwege de Fright Nights maar al met al veelste veel geld betaald voor wat je daadwerkelijk krijgt.