Vakantiepark Walibi Village **

Toffe attracties, ongezellige aankleding

Iris
4-8-2017
  • Activiteiten7

Walibi heeft leuke, thrillrides, maar ik vind de aankleding van het park vrij ongezellig. Er zit voor mijn gevoel weinig liefde en warmte in de aankleding. Als je daar geen waarde aan hecht, zit je denk ik goed in Walibi. De Lost Gravity en Goliath zijn echt gaaf en gaan vloeiend. De andere achtbanen vind ik erg oncomfortabel. De stoelen zitten niet lekker, of de baan zelf gaat erg schokkerig.

Het is wel heel duidelijk dat de doelgroep de jeugd van 12-19 is. Ik zou hier niet met kleine kinderen heen gaan, of mensen die ook graag wat rustigere attracties bezoeken.