Vakantiepark Walibi Village

nooit meer

Michelle
18-6-2018
  • Onderkomen1

Het park zelf niks over te klagen, huisje voor 4 personen was heel vies!!

op alle kastjes lag een laag stof, onder de bank lag nog een plastic bekertje van de vorige personen, allemaal haren in de douche in de slaapkamers en op het kussen.

in de lamp zaten allemaal zilvervliesjes.

gordijnen zaten vol met vlekken.

bestek, borden en pannen waren nog vol met etensresten.

wij hebben er die ochtend een melding van gemaakt maar kregen alleen maar een nieuwe pan mee die ook vies was.

Rithu
7-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Ik vond de Walibi Village heel erg goed. De huisjes waren goed en schoon van binnen! Alleen de zwembad was aan de kleine kant! Maar voor de rest was alles prima!

Aanrader

Ron
3-5-2018
  • Onderkomen9

Verrassend leuk (gerenoveerd) 6 persoons huisje, van alle gemakken voorzien, zelfs een vaatwasser. Loopafstand naar het park is prima. Receptie personeel is erg vriendelijk. Kortom, leuk park, leuk huisje echt zijn geld waard.

Fadime Özil
1-3-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Het is een geweldig mooi verblijf

Geweldig!!

Marieke
7-11-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Ik vond alles goed!!

Receptie..het park..het verblijf!

Geweldig!

Zeker niet waar voor je geld.

Michelle
29-10-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen4

Zeker niet waar voor je geld. We kwamen aan in een 4 persoons huisje. Tijdens walibi Fright Nights. Vies beddengoed van de vorige mensen zaten nog op de bedden. Ontzettend Vies, haren in het doucheputje. Moesten toen we aankwamen alles nog halen. Inclusief wc papier wat niet aanwezig was. Na klagen bij de receptie zou het geregeld worden diezelfde dag nog. Helaas niet gebeurd. In een vies bed geslapen dus. De dag daarna werden er eindelijk schoonmakers gestuurd. En kregen we een gratis drankje en een late uitcheck ter compensatie. Blij mee maar alsnog totaal niet netjes hoe het verlopen is. Het zwembad is erg saai. Weer geen wc papier. Hangt niet eens een wc rol houder en de vieze pleisters liggen in het water. Erg saai niks te beleven en geen toezicht. Voor kinderen dus totaal geen optie. Wel onwijs leuke dagen gehad in walibi vanwege de Fright Nights maar al met al veelste veel geld betaald voor wat je daadwerkelijk krijgt.

Geweldig park

Remco
28-9-2017
  • Activiteiten8

Wij waren met een groep van 9 mensen in de leeftijd van 8 tot 38 en ik denk dat 8 net een beetje de grens is waarvoor dit park geschikt is. Maar het is duidelijk dat kinderen vanaf 10 (en volwassenen) zich hier het beste kunnen vermaken. We hebben ons allemaal kostelijk vermaakt en hoewel het een stralende en vrij drukke (zon)dag was vond ik de gemiddelde wachttijd van 30min best te doen. Ik vond het park mooi aangekleed en het verhaal en de belevenis van de achtbaan Xpress (platform 13) erg verrassend en uniek. Ook het karten was gaaf.

wederom super genoten

deb
30-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

nette ruime huisjes. dit jaar in een minder valide huisje. alles was daarvoor juist ingedeeld. erg ruim.

Super gezellig

Glenn Indallal
29-8-2017
  • Onderkomen9

De beveiliging/controle bij de ingang en de aanwinst van nieuwe attracties.
  • Activiteiten7

Walibi heeft leuke, thrillrides, maar ik vind de aankleding van het park vrij ongezellig. Er zit voor mijn gevoel weinig liefde en warmte in de aankleding. Als je daar geen waarde aan hecht, zit je denk ik goed in Walibi. De Lost Gravity en Goliath zijn echt gaaf en gaan vloeiend. De andere achtbanen vind ik erg oncomfortabel. De stoelen zitten niet lekker, of de baan zelf gaat erg schokkerig.

Het is wel heel duidelijk dat de doelgroep de jeugd van 12-19 is. Ik zou hier niet met kleine kinderen heen gaan, of mensen die ook graag wat rustigere attracties bezoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Walibi Village voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Walibi Village in Biddinghuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Walibi Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Walibi Village scoort een 8.59 uit 10 op basis van 350 reviews.