Géén boekingskosten

Vakantiepark Walibi Village

NederlandFlevolandBiddinghuizen

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Walibi Village voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 376 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Bij het gelijknamige pretpark ligt Walibi Village met zwembad. Het park is vooral geschikt voor een bezoek aan het pretpark en is ook hierop gericht. Het zwembad is aan de kleine kant en er zijn weinig voorzieningen voor kleine kinderen. Behalve het pretpark zijn er ook leuke steden als Zwolle, Harderwijk of Apeldoorn in de omgeving.

377 Reviews over Walibi Village

• 8Sylvia11-10-2021

Geweldig!

Wederom een geweldig verblijf gehad tijdens de frightnights! Superschoon huisje met heerlijke bedden. De enige minpuntjes zijn de overlast 's avonds/ 's nachts door feestende jongeren en dat er voor de rest weinig te doen is op het vakantiepark.

• 10Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 4Irene10-08-2021

Veel gemist

Het huis was wel prima (7persoons) maar voor 7 personen wel lastig om s avonds voor de tv te hangen. Wij misten een douche rekje voor shampoo. We misten voor de kinderen een douchekop die er even af kon, hoe moesten wij een kind van 1 douchen? Het park zelf was saai, weinig speeltuinen, geen dingen voor kinderen georganiseerd en even een leuke speelhal voor kinderen ontbrak ook. Zwembad was dicht, ook apart. En buiten dat was dit kleine hokje ook geen zwembad te noemen. Restaurant misten wij ook, even gezellig voor zitten staat op website, s avonds relaxen in de lounge hoek…euh waar dan? Wij waren hier 2 dagen en dat was echt meer dan zat. Jammer

• 2Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen
  • 8Claudia Bakker17-10-2020

Leuk weekendje weg

Na een zeer negatieve ervaring (ongeveer2 jaar geleden) hebben we met het gezin toch maar besloten om weer eens een keer de vakantiehuisjes erbij te boeken. EN WAT EEN VOORUITGANG! Vroeger waren de huisjes minder goed onderhouden evenals de omgeving en extreem vieze huisjes was toen ook geen verassing. Ik snap niet hoe ze dit in zo’n korte tijd in elkaar hebben gekregen maar het leek nu een heel ander park. De huisjes waren extreem schoon (en dat zeg ik als iemand die smetvrees heeft) en de huisjes waren nu veel beter onderhouden en ook het personeel is veel vriendelijker geworden. Pluspunt: Wij hebben een baby van 9 maanden oud en voor het eerst stond het baby-bed al helemaal klaargemaakt in onze kamer. Bij andere parken moeten we hier altijd achteraf nog om zeuren omdat ze het vergeten zijn. Keep up the good work Walibi! De schoonmaak en de algemene staat van het park zijn er fors op vooruit gegaan. Minpunt: Erg luidruchtige buren

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Rajesh13-10-2020

Top verlijf 10/10!!

Wij hebben een fantastische dag gehad!! Tijdens de fright nights van Walibi hebben wij het park bezocht en daarna zijn we met onze vriendengroep blijven pitten bij de huisjes van Walibi. Het was voor ons de eerste keer dat we in de huisjes van Walibi verbleven, wij hadden hier nooit eerder van gehoord. Met dank aan Vakanatie Veilingen lekker goedkoop geboekt. Fright nights was zoals gewend geweldig. Maar het park was evenzeer fantastisch. Chille omgeving, chill personeel en een super schoon huis. Ik wou dat mijn vriendin ons eigen huisje zo goed kon schoonmaken :D Kortom: 10/10!!! Ik kom zeker vaker terug met weekendjes weg naar de huisjes val Walibi. 1 Minpunt: Helaas was het extreem druk tijdens de Fright night, had verder niks met de huisjes te maken, maar tijdens Corona was dit wel zeer ongewenst.

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Hans10-10-2020

Fantastisch verblijf!

Fantastisch verblijf gehad met ons gezin! Leuke omgeving, leuke omgeving, vriendelijk personeel en vooral een zeer schone bungalow! Hygiëne is zeer belangrijk in deze tijden en dit staat bij Walibi overduidelijk op nummer 1 van hun prioriteiten. Kort gezegd: POSITIEVE PUNTEN: - Omgeving is erg groen en gezellig - Extreem hoge hygiëne van de bungalowhuisjes - Leuke activiteiten voor de kids. NEGATIEVE PUNTEN: - De prijs vond ik relatief aan de hoge kant.. Je krijgt er echter wel een leuk verblijf en een SUPER schoon huisje voor terug!

• 7Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 1Thimo van den Heuvel17-08-2020

BESPAAR JE GELD!!!

Het begon zo leuk een paar daagjes weg met je vriendin. Even naar walibi village, je komt aan je wacht enorm lang dat was een kan gebeuren je zou zeggen dan loopt het goed. Je hebt je pasje bij de balie gehad er word omcirkelt huisje nummer 155, wij over het park heen yes ff er lekker tussenuit huisje 155. Poging 1 met het pasje hij weigert poging 2 misschien doe ik iets verkeerd nee weigert weer. Dan zegt je vriendin er liggen hier gewoon nog spullen binnen verkeerde huisje.... Daar moesten we niet zijn, afijn wij bij het goede huisje leek allemaal prima eruit te zien, en niks mis mee te zijn maar schijn bedriegt. Het was binnen absoluut niet schoon, bloedvlekken op het plafond was tot toen enige wat we hadden gezien. Wij even weggeweest savonds terug voor het slapen douchen doucheputje heel goor douchedeur ook kapot jammer weer heel jammer... najaa toch gedoucht naar bed telefoon opladen ja grapje stopcontact doet het niet....

• 1Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen
  • 4Anna15-08-2020

Geen fijn verblijf

We hadden heel veel muggen en het beddengoed rook heel muf. De wc’s roken ook niet bepaald schoon en Wc papier ligt er ook niet. De park zelf is zeker een aanrader maar het huisje zelf daar heb ik voor nu dus geen goeie ervaring mee.

• 4Ramon08-08-2020

Zeer slechte ervaring, zeer slecht management.

Wij hebben enorm veel overlast gehad in dit park. Vanaf 23.00 tot ’s ochtends 10.00 uur hebben wij alleen maar gekrijs, gegil, harde muziek en gebonk mogen horen van een groep van ca 12pers. die, terwijl dit nu streng verboden is, zaten in een 4pers. huisje. Er is hier ook lachgas gebruikt. Melding gemaakt, maar het mocht doorgaan. Dit was de reactie van de manager: "Wel is het natuurlijk zo dat een vakantie park bij een pretpark bezocht word door jongeren en jonge gezinnen. Wij kunnen helaas niet altijd tegen gaan dat er in de huisjes lawaai word gemaakt of dat jonge lui over het park gaan zwerven" hele nacht overlast, 12 man in een 4 persoons huisje in Corona tijd, snapt u het nog? Wij hebben gevraagd om een 50% retour of het weekend over te mogen doen, maar een nachtje konden wij krijgen. Dit hebben wij geweigerd aangezien de manager ons door het bovenstaande eigenlijk weg zet als zeurende mensen.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen
  • 4F.Nieuwenhuis19-10-2019

Nóóit meer

Met frightnight híer geweest park heel druk verder heel goeie organisatie park en huisje slecht lange wachtrij receptie in het huisje geen stroom en geen douche deur en ook verder niet schoon ik klaag nooit maar veel lawaai en rotzooi.

• 3Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen
  • 8Wendy17-10-2019

Niets te klagen, prima verblijf gehad.

Huisje basic maar prima. Dicht bij ingang park. Prijstechnisch zeer interessante aanbieding gehad voor 2 dagen, 1 overnachting. Kwamen om 11:30u. aan en konden meteen in het huisje. Rustig in het pretpark vrijwel geen of erg korte wachtrijen, geen storingen. Compliment aan de medewerkers, erg aardig en netjes. Zeer kindgericht m.n. naar onze jongste van 7. Zwembad klein, geen toezicht, wel netjes. Jammer dat een groepje jongens van 18 tot 22 nogal bepalend waren door zeer wilde acties in het water. Al met al een prima verblijf.

Vakantiepark Walibi Village info

Camping-informatie