Vakantiepark Walibi Villagesterster

• 6.5Eetgelegenheden

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Bij het gelijknamige pretpark ligt Walibi Village met zwembad. Het park is vooral geschikt voor een bezoek aan het pretpark en is ook hierop gericht. Het zwembad is aan de kleine kant en er zijn weinig voorzieningen voor kleine kinderen. Behalve het pretpark zijn er ook leuke steden als Zwolle, Harderwijk of Apeldoorn in de omgeving.

370 reviews over Vakantiepark Walibi Village

• 2019
    4F.Nieuwenhuis19-10-2019

Nóóit meer

Met frightnight híer geweest park heel druk verder heel goeie organisatie park en huisje slecht lange wachtrij receptie in het huisje geen stroom en geen douche deur en ook verder niet schoon ik klaag nooit maar veel lawaai en rotzooi.

• 3Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 8Wendy17-10-2019

Niets te klagen, prima verblijf gehad.

Huisje basic maar prima. Dicht bij ingang park. Prijstechnisch zeer interessante aanbieding gehad voor 2 dagen, 1 overnachting. Kwamen om 11:30u. aan en konden meteen in het huisje. Rustig in het pretpark vrijwel geen of erg korte wachtrijen, geen storingen. Compliment aan de medewerkers, erg aardig en netjes. Zeer kindgericht m.n. naar onze jongste van 7. Zwembad klein, geen toezicht, wel netjes. Jammer dat een groepje jongens van 18 tot 22 nogal bepalend waren door zeer wilde acties in het water. Al met al een prima verblijf.

• 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 7Boy van der Vorst23-09-2019

Huisje top, avondeten en ontbijt weinig keus

Walibi village, bij aankomst konden we al meteen het huisje in en onze spullen uit de auto’s halen i.p.v. pas om 16.00u, dit was mooi meegenomen, erg fijn. We hadden een 7 persoons bungalow gehuurd, alles was op en top schoon en zag er netjes uit, voor de gehuurde bungalow een 10. Wat wij uit de info haalde van de site van tevoren, was dat er genoeg keuze was voor het avondeten bij village. Toen we daar kwamen om te eten, vond ik de keuze erg minimaal? Soepje, schnitzel met friet of een vis pizza? Of het eten daar goed smaakt kan ik niks over zeggen, want we zijn naar Dronten gereden zodat we meer keuze hadden. Voor de zondagmorgen ontbijt erbij gepakt voor 6 personen €59,70,-. Lopen we binnen om 09.05u liggen er geen broodjes meer, geen pancakes, geen roerei, alleen nog 2 gekookte eitjes, plakjes ham en kaas. 20 min later kwamen er een watbroodjes en pancakes en dat was het weer. Bungalow een 10, avondeten en ontbijt een 4. Moet beter.

• 4Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

• 8Waanders16-09-2019

Leuk park voor een weekendje Walibi

Leuke huisjes voor een weekendje Walibi. Erg leuke dames bij de receptie (Vooral Nicky was erg aardig). Huisje nr 7 was direct beschikbaar en binnen 5 mt was je op het park. Huisje (7p) is compleet, met niet heel erg sterke Wifi, en een beetje onlogische indeling. Wel voldoende hoor, alles zit er wel in wat je nodig hebt. Park is leuk, een zaterdag middag en zondag morgen en je hebt het gezien. Ook eten en drinken kun je er genoeg kopen, prijzen zijn zoals je het verwacht. We hebben een prima weekend gehad!

• 3Suzan08-09-2019

Park leuk, huisje te ranzig

Het park is erg leuk! Ons huisje was gewoon erg smerig. Alles is bijna te vies om aan te raken. Onder een bed lag een vel keukenpapier met alles smerigheid

• 3Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

• 9Jan28-08-2019

Functioneel huisje

Een eenvoudige maar nette accommodatie voor 1 of 2 nachten. Bedden zijn goed en opgemaakt, schoon sanitair en een schone keuken, met minimale en eenvoudige inventaris en eenvoudig meubilair, een goedkoop toiletpapier. Het was allemaal wel netjes schoon.

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2019

• 5Kaya23-08-2019

Helaas nooit meer

Het park was afschuwelijk overal sigaretten filters en lege flesjes bier en overal vuilniszakken met afval. Huisje was wel schoon en fijn om te slapen.. Ook viel het ons dat er veel jongeren waren wat natuurlijk niet erg is maar er was helemaal geen toezicht..ze waren de gehele nacht aanwezig zowel schreeuwen als muziek. Wel hebben wij genoten van het ontbijt dat was erg lekker en niet zo duur.

Hopelijk word het park snel flink schoongemaakt want wij kiezen helaas volgende x voor een andere plek

• 5Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Van den Hoven07-08-2019

Nooit meer!!!

Wat een vergane glorie! Twee jaar geleden was alles top en top geregeld. Nu alleen maar kommer en kwel. Overal rotzooi op het park, mijn huisje had niet eens een douchedeur... Geen Rituals meer in de badkamer.. Ga zo maar door...

GA NIET NAAR WALIBI VILLAGE..!!!!

• 6Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Cleanparcs.BE20-05-2019

Keurig park!

Wij zijn een bedrijf wat elk jaar meerdere parken testen op" verblijf, eten.. Animatie etc. Dit was voor ons het eerste jaar op walibi. Zelf ben ik groot fan van Walibi. De huisjes zijn keurig op orde, de omgeving is erg eenvoudig met enkel 1 speeltoestel. Zwembad kan wat leuker aangekleed worden. Maar ik begrijp dat als je naast een pretpark zit dit puur is om te overnachten.

Wij hebben gebruik gemaakt van een 7 persoons huisje. Enige minpuntje dat er maar 1 douche aanwezig was.

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen

Zakelijk gereisd in mei 2019

• 10Familie de Vries20-05-2019

Genoten!

Geweldig! Wij hebben het onzettend leuk gehad. Top park! En de huisjes keurig schoon.

• 10Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

23 tips over Vakantiepark Walibi Village

• Silvia, 10-05-2014

Houd er rekening mee dat je nog wel de bedden moet opmaken

• ZooverT, 30-04-2014

Eet in het pretpark dan heb je meer keuze.

• birthe govaerts, 21-04-2014

de wifi in de 4 persoonshuisjes.

en alle kamers waren heel goed en er zijn genoeg activiteiten om te doen walibi het dolfenarium .....

8 vragen over Vakantiepark Walibi Village

• Demion, 17-08-2018

Hond

Mogen er ook honden mee als je blijft slapen

• Ilse, 01-06-2016

Bedden

Op een enkele foto was een stapel bed te zien, ik zou graag een 4 pers huisje willen boeken maar weet iemand of daar standaard een kamer is met een stapel bed?

• Asi, 27-05-2016

Prijs 2 persoons huisje

Hoe duur is een 2 persoons huisje voor 1 nacht 2 dagen?

Vakantiepark info

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen