Vakantiepark Walibi Village **

• Activiteiten10

Ik vond alles goed!!

Receptie..het park..het verblijf!

Geweldig!

Zeker niet waar voor je geld.

Michelle, 29-10-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen4

Zeker niet waar voor je geld. We kwamen aan in een 4 persoons huisje. Tijdens walibi Fright Nights. Vies beddengoed van de vorige mensen zaten nog op de bedden. Ontzettend Vies, haren in het doucheputje. Moesten toen we aankwamen alles nog halen. Inclusief wc papier wat niet aanwezig was. Na klagen bij de receptie zou het geregeld worden diezelfde dag nog. Helaas niet gebeurd. In een vies bed geslapen dus. De dag daarna werden er eindelijk schoonmakers gestuurd. En kregen we een gratis drankje en een late uitcheck ter compensatie. Blij mee maar alsnog totaal niet netjes hoe het verlopen is. Het zwembad is erg saai. Weer geen wc papier. Hangt niet eens een wc rol houder en de vieze pleisters liggen in het water. Erg saai niks te beleven en geen toezicht. Voor kinderen dus totaal geen optie. Wel onwijs leuke dagen gehad in walibi vanwege de Fright Nights maar al met al veelste veel geld betaald voor wat je daadwerkelijk krijgt.

Geweldig park

Remco, 28-9-2017
  • Activiteiten8

Wij waren met een groep van 9 mensen in de leeftijd van 8 tot 38 en ik denk dat 8 net een beetje de grens is waarvoor dit park geschikt is. Maar het is duidelijk dat kinderen vanaf 10 (en volwassenen) zich hier het beste kunnen vermaken. We hebben ons allemaal kostelijk vermaakt en hoewel het een stralende en vrij drukke (zon)dag was vond ik de gemiddelde wachttijd van 30min best te doen. Ik vond het park mooi aangekleed en het verhaal en de belevenis van de achtbaan Xpress (platform 13) erg verrassend en uniek. Ook het karten was gaaf.

wederom super genoten

deb, 30-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

nette ruime huisjes. dit jaar in een minder valide huisje. alles was daarvoor juist ingedeeld. erg ruim.

Super gezellig

Glenn Indallal, 29-8-2017
  • Onderkomen9

De beveiliging/controle bij de ingang en de aanwinst van nieuwe attracties.

Toffe attracties, ongezellige aankleding

Iris, 4-8-2017
  • Activiteiten7

Walibi heeft leuke, thrillrides, maar ik vind de aankleding van het park vrij ongezellig. Er zit voor mijn gevoel weinig liefde en warmte in de aankleding. Als je daar geen waarde aan hecht, zit je denk ik goed in Walibi. De Lost Gravity en Goliath zijn echt gaaf en gaan vloeiend. De andere achtbanen vind ik erg oncomfortabel. De stoelen zitten niet lekker, of de baan zelf gaat erg schokkerig.

Het is wel heel duidelijk dat de doelgroep de jeugd van 12-19 is. Ik zou hier niet met kleine kinderen heen gaan, of mensen die ook graag wat rustigere attracties bezoeken.

Kan beter

Saskia, 4-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen6

Over het algemeen leuke huisjes, ruim en goed gelegen. Alleen de hygiëne kan beter evenals de inrichting. Alleen een regendouche hoog aan de muur is niet voldoende. Tevens had de douche afgesloten moeten zijn, nu is na iedere douchebeurt de hele ruimte nat dus naar de wc moet je ook over een natte vloer. De ruimte ruikt ook niet fris. Dit maakt het huisje niet hygiënisch. Deuren kraken en piepen. De trap is erg steil en gevaarlijk voor kleine kinderen. Wat opbergruimte in de badkamer voor je spulletjes was fijn geweest. Daarbij was een 2e douche in een huisje voor 8p erg gewenst. Voor de rest is alles prima.

service in restaurant zo slecht......

fam Elting, 30-7-2017
  • Onderkomen9

neem je eigen eten mee......het eten in restaurant is zo slecht en weinig..en de bediening is om te huilen....verder was huisje netjes naar behoren en park geweldig

fantastisch pretpark met mooie huisjes.

steven b., 30-7-2017
  • Onderkomen6

Leuk attractiepark met attracties voor groot en klein. Kleine wachttijden aan de attracties en zeer mooi en verzorgd park. De huisjes waren gezellig en knus maar niet zo proper( stof- en spinnenwebben, vuilbak niet geledigd.).

uitstelend

Fam.v.Uffelen, 29-7-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Het huisje was leuk alles voldeed, schoon

We hebben een aantal aanbieders voor Walibi Village voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Walibi Village in Biddinghuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Walibi Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Walibi Village scoort een 8.64 uit 10 op basis van 346 reviews.