Vakantiepark Walibi Village

6,8

• Onderkomen6,8
  • Activiteiten7,7

Omschrijving
Bij het gelijknamige pretpark ligt Walibi Village met zwembad. Het park is vooral geschikt voor een bezoek aan het pretpark en is ook hierop gericht. Het zwembad is aan de kleine kant en er zijn weinig voorzieningen voor kleine kinderen. Behalve het pretpark zijn er ook leuke steden als Zwolle, Harderwijk of Apeldoorn in de omgeving.

337 reviews over Vakantiepark Walibi Village in het Nederlands

Nooit meer Walibi village.

Celine,
15-10-2018
  • Activiteiten10

Het pretpark zelf valt niks slecht over te zeggen, Walibi fright nights was super! Maar de huisjes zijn licht uitgedrukt; smerig. Er is niet gepoetst, bestek is vies, bedden zijn walgelijk (haren van vorige bezoekers in bed en vies beddengoed) en overal zitten insecten. Volgende keer een hotelletje in de buurt i.p.v. Walibi village!!!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Derde maar laatste keer !

Paul,
7-10-2018
  • Activiteiten7

Derde maar helaas de laatste keer. We waren er weer tijdens HFN en dat maakte het verblijf een beetje goed, maar de prijs voor de huisjes is het bij lange na niet waard. In 2016 hadden we nog Rituals badproducten en waren de bedden opgemaakt bij aankomst. Vorig jaar was Rituals vervangen door een onbekend merk, maar dit jaar sloeg alles. Geen badproducten meer en het bedden goed lag in zakken op de bank. Zelf bedden opmaken dus, maar de lakens waren helemaal niet schoon. Vlekken er niet uit, lakens te klein voor het bed en donkere haren op de lakens. Niet schoongemaakt, de zoutjes lagen nog op de afzuigkap. Maar 2 vorken bij het bestek voor een 4 persoons huisje, zeepbakje in de douche weg, geen toiletrol houder, klok aan de wand deed het niet, lamoen stuk. Kortom geen controle door het management, maar wel dik cashen. Waar we vorig jaar nog voor 2 personen konden boeken is dit nu alleen nog mogelijk voor het volle pond voor 4 personen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Slecht

Laninga,
28-7-2018
  • Activiteiten6

Het park is goed....huisjes wel redelijk maar erg vies!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Redelijk

Fam Loi,
24-7-2018
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6

We zijn een weekendje naar walibi village geweest met een hele groep. 2 huisjes van 8 personen en 2 huisjes van 4 personen.

Huisjes zien er redelijk uit. Jammer dat het 8 persoons huisje maar 1 badkamer heeft.

We hebben geboekt met een baby en kregen een stapelbed... dat was dus minder en tussen ons in slapen was geen optie omdat de bedden vrij klein zijn.

Jammer dat je buiten bij de picknicktafel geen verlichting hebt.

Zwembad was vies (mensen lopen met schoenen waardoor er zand en gras ligt) geen toezicht en ook vrij klein en geen glijbaan of iets.

Park was super. Geen wachttijden bij de attracties wel hadden veel attracties storing...

Park was open tot 20.00 en zwemmen tot 22.00 verder niet veel te doen als je daar verblijft. (Na sluitingstijd van het park)

Gereisd met vrienden in juli 2018

nooit meer

Michelle,
18-6-2018
  • Activiteiten9

Het park zelf niks over te klagen, huisje voor 4 personen was heel vies!!

op alle kastjes lag een laag stof, onder de bank lag nog een plastic bekertje van de vorige personen, allemaal haren in de douche in de slaapkamers en op het kussen.

in de lamp zaten allemaal zilvervliesjes.

gordijnen zaten vol met vlekken.

bestek, borden en pannen waren nog vol met etensresten.

wij hebben er die ochtend een melding van gemaakt maar kregen alleen maar een nieuwe pan mee die ook vies was.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Rithu,
7-6-2018
  • Activiteiten7

Ik vond de Walibi Village heel erg goed. De huisjes waren goed en schoon van binnen! Alleen de zwembad was aan de kleine kant! Maar voor de rest was alles prima!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Aanrader

Ron,
3-5-2018
  • Activiteiten9

Verrassend leuk (gerenoveerd) 6 persoons huisje, van alle gemakken voorzien, zelfs een vaatwasser. Loopafstand naar het park is prima. Receptie personeel is erg vriendelijk. Kortom, leuk park, leuk huisje echt zijn geld waard.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Fadime Özil,
1-3-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Het is een geweldig mooi verblijf

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Ik vond alles goed!!

Receptie..het park..het verblijf!

Geweldig!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Zeker niet waar voor je geld.

Michelle,
29-10-2017
  • Activiteiten3
  • Activiteiten3

Zeker niet waar voor je geld. We kwamen aan in een 4 persoons huisje. Tijdens walibi Fright Nights. Vies beddengoed van de vorige mensen zaten nog op de bedden. Ontzettend Vies, haren in het doucheputje. Moesten toen we aankwamen alles nog halen. Inclusief wc papier wat niet aanwezig was. Na klagen bij de receptie zou het geregeld worden diezelfde dag nog. Helaas niet gebeurd. In een vies bed geslapen dus. De dag daarna werden er eindelijk schoonmakers gestuurd. En kregen we een gratis drankje en een late uitcheck ter compensatie. Blij mee maar alsnog totaal niet netjes hoe het verlopen is. Het zwembad is erg saai. Weer geen wc papier. Hangt niet eens een wc rol houder en de vieze pleisters liggen in het water. Erg saai niks te beleven en geen toezicht. Voor kinderen dus totaal geen optie. Wel onwijs leuke dagen gehad in walibi vanwege de Fright Nights maar al met al veelste veel geld betaald voor wat je daadwerkelijk krijgt.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Walibi Village in Biddinghuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Walibi Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.