Walibi Holland

5.8Voldoende

• 9Iris11-08-2016

Heel leuk, fast lane gold is aanrader

Nieuwe achtbaan is heel leuk! Geen wachtrijen gehad ivm aanschaf Fast Lane Gold, supersysteem!

• 9Esther26-09-2016

Superdag beleefd in walibi

Het bezoek aan Walibi is ons het afgelopen weekend goed bevallen. De wachtrijen waren niet te lang en we hebben elke achtbaan kunnen bezoeken, en sommige zelfs meerdere malen. De nieuwe achtbaan Losing Gravity was gaaf en de Goliath blijft een van onze favorieten. De sfeer in het park was goed en we hadden er heerlijk weer bij. Reden genoeg om het park snel nog eens te bezoeken!

Gereisd met partner in september 2016

• 10Fam. Andal29-09-2016

Ge-wel-dig!

Diversiteit van de achtbanen, handig voor iedereen die meer of juist minder durft. Er is voor iedereen een geschikte attractie wat erg aantrekkelijk maakt om voor Walibi te kiezen!

Gereisd met vrienden in september 2016

• 8Valerie26-09-2016

Heel leuk

Veel verschillende achtbanen, overzichtelijk park & niet te druk.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 7Lisanne19-08-2016

Gierende zenuwen, snelheid en gave achtbanen

Wij bezochten het park op de laatste dag van de summer vibes, wat betekende dat het ontzettend druk was. Het werd de drukste dag van het jaar genoemd! We waren er redelijk vroeg, waardoor de rijen nog niet zo lang waren. Rond 12 uur begonnen de wachtrijen langer te worden, die steeg zelfs tot meer dan 2 uur! We besloten daarom om rond 3 uur naar huis te gaan. We zouden nog wel kunnen blijven, maar dat betekende dat we 2 uur moesten wachten voor 3 minuten plezier . Met vrienden die niet in alle achtbanen durven, wil je dat liever niet. Ondanks dat het een super gaaf park is en ik maar in 2 echt spannende achtbanen ben geweest, zou ik zeker weten nog terug gaan om het over te doen!

• 1Kees07-11-2012

Vreselijk, sfeerloos park

Dit is echt een vreselijk park, sfeerloos, veel te veel achtbanen, echt te veel geld voor zo'n "(pret)park" bah!

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 5Maud18-08-2016

Super, maar veel te lang moeten wachten...

Achtbanen waren super. Maar bij de nieuwe achtbaan was een wachttijd van 2 uur en hij liep ook een paar keer vast... We hebben over de hele dag in totaal maar een paar minuten kunnen genieten van de attracties, door de lange wachttijden...

• 8Shantal30-06-2017

Het was een top dag !!

Afgelopen zondag was ik daar met 12 kinderen mijn zoon vierde zijn verjaardag feestje bij Walibi. De kinderen hadden het naar hun zin en zijn er tot nu toe niet over uit gesproken! Is een aanrader wel de prijzen zijn pittig maar het is het wel waard alles voor mijn kinderen

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Joke04-09-2016

Super pretprak!

We moesten 3 uur rijden maar het was zeker de moeite waard! Alle attracties waren heel goed , maar we hebben enkel de nieuwe attracties 'Lost Gravity' niet kunnen proberen wegens een te lange rij.. het was voor ons een heel aangename dag en zouden zeker nog eens terug komen! Alles verliep naar wens en was heel goed onderhouden!

Gereisd met partner in januari 2016

• 9Nora22-10-2018

Uitdagende dag

Fantastisch park met uitdagende attracties. Echt genoten.

Gereisd met vrienden in maart 2018

10 van de 794 reviews gezien