Walibi Holland

5.7Voldoende

• 9Anoniem15-09-2020

Complimenten aan de klantenservice

Ik vind Walibi een geweldig leuk attractiepark, maar wat mij aangenaam verrast heeft is de klantenservice. Ik had een aantal vragen en heb Walibi daarover via Whatsapp benaderd. Binnen enkele minuten kreeg ik al antwoord; heel fijn!

• 9locker1414-09-2020

Aangenaam verrast

Voor het eerst sinds 2004 (toen nog Six Flags) het park weer bezocht. We waren aangenaam verrast door Walibi. Allereerst zijn er natuurlijk veel nieuwe attracties bijgekomen, zoals Lost Gravity (geweldig!). Daarnaast hebben sommige achtbanen een make-over gekregen, zoals Xpress Platform 13, die voorheen Superman the ride heette. De thematisering is stukker beter geworden en de rit blijft fantastisch.

Wat de meeste indruk maakte is de organisatie binnen het park. De paden en parken zijn schoon, alles staat netjes in de verf, toiletten worden goed schoongemaakt. Overdal leuke sfeermuziek. Bovendien vond ik de medewerkers allemaal even vriendelijk, zij worden duidelijke getraind in gastvrijheid en dat maakt echt een verschil. De virtuele wachtrij vind ik ideaal. Je kunt per keer één attractie reserveren, met wachttijdens die soms vrij lang zijn. Maar omdat je niet echt in de wachtrij staat, kun je intussen gewoon andere dingen doen.

september 2020

• 5Eggink13-09-2020

Jammer jammer jammer

QR code werkte niet Extra vroeg maar kinder attractie gedeelte pas 12.00 uur open Virtuele wachtrij heeft geen zin Je staat alsnog dicht op elkaar!

september 2020

• 7Sandro27-08-2020

Goed park maar je heb het wel gezien na een dag.

Leuk park als je van thrills houdt. De virtuele wachtrij is echt top! Zeer weinig tot vrij wel geen decoratie. Je heb het na een dag echt wel gezien bijvoorbeeld efteling of toverland is de herhalingsfactor hoger vanwege Het verhaal, afwerking. Was erg druk en de Corona werdt gewoon helemaal negeert overal. Voor 37 euro is het het net waard, toch betaal ik liever 5 euro meer voor een dag efteling. Pesoneel is prima. Xpress heeft echt belachelijke shouderbeugels. Je hoofd stoot de hele tijd. Vooral bij de kurkentrekker. Echt het doet gewoon pijn. Doe het liever als el condor. Voor kinderen tot 7 jaar niet doen. Is vrij weinig te doen en de attracties zijn maar heel even open. Prima onvergetelijke dag gehad.

• 3geenwalibifan24-08-2020

wespen en virtuele wachtrij

wat waren er ongelooflijk veel wespen! er was met geen mogelijkheid een slokje drinken te nemen of een broodje te eten zonder lastig gevallen te worden door wespen. ze achtervolgden werkelijk iedereen en overal. Doe daar iets aan! verder vind ik het belachelijk dat je een smartphone nodig hebt om je aan te kunnen melden voor de meeste (grootste) attracties. ik vind het bizar dat als je een dagje uit bent, je op dergelijke wijze gedwongen wordt om de hele dag met je telefoon in je hand te lopen. KAN ECHT NIET

• 8Jim21-08-2020

Top park!

Vind het een mooi en schoonpark. Die virtuele wachtrijen mag van mij altijd wel blijven, werkt echt goed en is veel leuker. Attracties zijn top en we komen geaag weer terug volgend jaar. Grote minpunt is het eten. Dat is toch echt wel droevige kwaliteit. Dat hoor je eigenlijk van bijna iedereen ook. Daar moeten jullie echt wat meer aandacht aan besteden.

• 9Mattijs Vijverberg20-08-2020

Zeer tevreden!

Zeer goed geregeld via de virtuele wachtrij, we hebben alle attracties efficiënt kunnen benutten. Dit zou ieder pretpark moeten doen!

• 8Rene20-08-2020

Voor herhaling vatbaar

na recensies gelezen te hebben toch besloten om te gaan. Geen spijt van gehad. Virtuele wachtrij werkt prima. Alleen tijdens de drukste uren langer virtueel wachten, dit los je dan op door tussendoor andere attracties te doen, of wat te eten. Beter dit dan 1,5 uur in een rij te staan. Enige negatieve waren de vele wespen, hier tegen moet wat anders verzonnen worden.

• 1Leo19-08-2020

Slecht tot zeer slecht

Slecht, zeer slecht Bij de kassa heel druk. Corona kunnen ze hier niet, iedereen loopt door elkaar, veel te veel mensen, dan heb ik het over echt teveel, lijkt helemaal geen corona tijd. je kan over de koppen lopen, zoveel. Het is voor het personeel goed geregeld ja, niet voor de bezoekers. virtuele wachtrij, pffff wat een aanfluiting, dit stelt natuurlijk niets voor, je moet heel lang wachten, en als je dan mag, moet je bij de attracties ook nog lang wachten, schoonmaken attracties, dus niet, wordt niets schoongemaakt, de anderhalve meter in een attractie wordt ook niet gehanteerd, ze denken alleen maar aan money. Heel veel wespen in het park. Is geen doen, veel mensen zijn gestoken. Nee, nooit meer in zo'n tijd, veel te druk in deze corona tijd. Kan nog wel ff doorgaan.

• 8Nooijen18-08-2020

Leuke achtbanen!!!

Vliegenmepper en wespenuitzuigsetje meenemen. Mooi park,maar dankzij de vele wespen is 1,5 mrt niet te hanteren...virituele wachtrij is top!!

10 van de 826 reviews gezien