Hotel Princess Hotel Dorhout Mees

Kleine hotelsWeer vandaag8°3°
Hotel Princess Hotel Dorhout Mees
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Princess Hotel Dorhout Mees voor je op een rij gezet:

48 reviews over Hotel Princess Hotel Dorhout Mees in het Nederlands

Nooit meer!

Roselyn van Rossum,
10-12-2018

Onze kamer was zeker niet zoals de luxe nette goedverzorgde kamers als op de foto’s van de website van het hotel.

Slechte verlichting in de kamer

Geen baliemedewerker waar we mee konden spreken over onze tegen gevallen ervaring

Kamer was alles behalve luxe en schoon.

Mooi schoon hotel in rustige natuurlijke omgeving

m van der burg,
28-10-2018

met mijn moeder van 88 een paar dagen naar Harderwijk elburg en luttelgeest. als overnachting hotel dorhout mees gekozen. Dit was prima keuze . een grote kamer met ruime zit hoek grote badkamer apart toilet. Grote eenpersoons bedden .Ontvangst was prima Het restaurant even buiten het hotel was prima ook na 5 uur mag je er nog van de kleine /lunch kaart eten. het eten was prima en werd zeer aantrekkelijk ge serveert. Een min puntje vond ik dat er op de kamer geen mogelijkheid is een kopje thee of koffie te zetten. de ruimte leent zich er prima voor dus ik zou zeggen zet er een waterkoker neer met thee en koffie.

hotel is zeker een aanrader rustig gelegen in de natuur . auto is wel nodig om verder rond te kijken maar dan heb je ook alles binnen een paar kilometer aanwezig.

Ok beter dan een tentje,

Gus,
26-10-2018

De eerste indruk was alsof ik een kringloopwinkel binnenliep.Het muffig en oudbollig interieur en kamers zijn gehorig en somber.Tappijttegels met de nodige vlekken.Ontbijtzaal ook een saaie boel en veel vliegen ( die komen niet voor niets).Het hotel zal beslist betere tijden hebben gekend maar mijn indruk is dat er de laatste jaren niet meer is geinvesteerd.Goed voor een nachtje als alles in de buurt vol is.Personeel is wel vriendelijk.

HotelSpecials.nl

Netjes maar verbetering kan altijd !

Thieu-2,
18-7-2018

Prijs/kwaliteit klopt wel. Nette kamer, maar niet al te groot. Geen airco. Toilet en met name badkamer zijn erg klein. Vloerbedekking met veel vlekken. Verder wel netjes. Prima ontbijt en ook diner in restaurant is prima. Ligging erg mooi en weids uitzicht. Personeel is heel vriendelijk.

fantasties

meine jonkers,
17-6-2018

een zeer goed hotel prima kamer en zeer goed eten vriendelijke medewerkers

Genoten!

Jan en Annie,
3-6-2018

Wij hebben een heel aangenaam verblijf gehad in dit hotel!

Vooral de vriendelijkheid van het personeel kunnen wij zeer waarderen!!

Het ontbijt was prima en in het restaurant hebben wij uitstekend gegeten.

Ook de kamer was goed.

Vanaf het hotel hebben wij prachtige fietstochten gemaakt naar o.a. Elburg, Harderwijk .

Een top vakantie gehad!

Slecht. Veel te duur voor wat het is

MkZ,
8-5-2018

Ruk. Kamers zijn oud. Geen koelkastje aanwezig, kinderbedjes alleen tegen flinke bijbetaling. (Had wel kinderen aangegeven bij de boeking?) Geen stopcontact voor telefoon rond bed. Het was nogal muf, oud, gewoon meh. Wat voor deze prijs Echt Niet okee is. Echt zo zonde geld, er is zoveel beters te krijgen voor dit bedrag.

Kan beter

Ter Veen,
13-1-2018

Goed:

- mooie omgeving met outdooractiviteten

- eten van het ontbijt en restaurant goed en vers

Verbeterpunten:

- beddengoed was vies, wel excuses gekregen

- erg gehorig

- overdag geen rust op de kamer door schietoefeningen

- betere ventilatie in de kamer, het rook muf en was erg benauwd tijdens het slapen

- andere locatie wc, te dicht op het bed...vreemd!

AANRADER

Joke en Freek,
4-9-2017

Wat een fantastisch hotel met verschrikkelijk lieve mensen. Mooie ligging en aan te raden fietsroutes. Goed ontbijt en fantastische bedden. Ja echt een aanrader.

Mooie rustige omgeving en een warm welkom

Linda,
10-8-2017

Omgeven met een golfbaan, schietbaan, mooie weilanden en water. De kamers zien er op de foto's ouder uit dan hoe het er in het echt uit ziet. Heel netjes allemaal. Nette douche, heerlijke bedden! Het ontbijt was ook lekker. Fris brood en genoeg soort qua broden en beleg. Als je van golfen en water houdt, zit je hier op de juiste plek.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Princess Hotel Dorhout Mees in Biddinghuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Princess Hotel Dorhout Mees zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.