Hotel Princess Hotel Dorhout Mees

Kleine hotelsWeer vandaag16°5°
Hotel Princess Hotel Dorhout Mees
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Princess Hotel Dorhout Mees voor je op een rij gezet:

45 reviews over Hotel Princess Hotel Dorhout Mees in het Nederlands

Netjes maar verbetering kan altijd !

Thieu-2
18-7-2018

Prijs/kwaliteit klopt wel. Nette kamer, maar niet al te groot. Geen airco. Toilet en met name badkamer zijn erg klein. Vloerbedekking met veel vlekken. Verder wel netjes. Prima ontbijt en ook diner in restaurant is prima. Ligging erg mooi en weids uitzicht. Personeel is heel vriendelijk.

fantasties

meine jonkers
17-6-2018

een zeer goed hotel prima kamer en zeer goed eten vriendelijke medewerkers

Genoten!

Jan en Annie
3-6-2018

Wij hebben een heel aangenaam verblijf gehad in dit hotel!

Vooral de vriendelijkheid van het personeel kunnen wij zeer waarderen!!

Het ontbijt was prima en in het restaurant hebben wij uitstekend gegeten.

Ook de kamer was goed.

Vanaf het hotel hebben wij prachtige fietstochten gemaakt naar o.a. Elburg, Harderwijk .

Een top vakantie gehad!

HotelSpecials.nl

Slecht. Veel te duur voor wat het is

MkZ
8-5-2018

Ruk. Kamers zijn oud. Geen koelkastje aanwezig, kinderbedjes alleen tegen flinke bijbetaling. (Had wel kinderen aangegeven bij de boeking?) Geen stopcontact voor telefoon rond bed. Het was nogal muf, oud, gewoon meh. Wat voor deze prijs Echt Niet okee is. Echt zo zonde geld, er is zoveel beters te krijgen voor dit bedrag.

Kan beter

Ter Veen
13-1-2018

Goed:

- mooie omgeving met outdooractiviteten

- eten van het ontbijt en restaurant goed en vers

Verbeterpunten:

- beddengoed was vies, wel excuses gekregen

- erg gehorig

- overdag geen rust op de kamer door schietoefeningen

- betere ventilatie in de kamer, het rook muf en was erg benauwd tijdens het slapen

- andere locatie wc, te dicht op het bed...vreemd!

AANRADER

Joke en Freek
4-9-2017

Wat een fantastisch hotel met verschrikkelijk lieve mensen. Mooie ligging en aan te raden fietsroutes. Goed ontbijt en fantastische bedden. Ja echt een aanrader.

Mooie rustige omgeving en een warm welkom

Linda
10-8-2017

Omgeven met een golfbaan, schietbaan, mooie weilanden en water. De kamers zien er op de foto's ouder uit dan hoe het er in het echt uit ziet. Heel netjes allemaal. Nette douche, heerlijke bedden! Het ontbijt was ook lekker. Fris brood en genoeg soort qua broden en beleg. Als je van golfen en water houdt, zit je hier op de juiste plek.

een hotel waar de gast nog echt gast is

Erwin
24-7-2017

Het ontbijt was goed. het ontbijtpakket was ook goed.

De ruimte op de luxe kamer was goed.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam

In de douche zou een rainshower douchekop beter zijn geweest, nu viel de waterstraal erg tegen.

De matrassen waren erg hard.

schemerlamp deed het niet omdat er geen stroom op 1 stopcontact zat.

Prima en nette locatie

Sandra en Jos
26-3-2017

Bewegwijzering naar hotel liet te wensen over. We kwamen eerst uit bij een golfresort. Maar toen we er eenmaal waren was het prima. Nette en eenvoudige kamer. Rustig. Badkamer heeft een douche. Geen bad. Goede bedden. Prima TV. Geen verkeer voor de deur. De ramen konden lekker open. Ontbijt was echt prima. Soms schaam je je voor de overdaad bij een ontbijt. Hier was dat precies goed. Er was van alles maar je voelde je niet schuldig aan de vaak veel te grote hoeveelheid keus. Heerlijk ontbeten in een gezellige eetruimte. We zijn er 1 nacht geweest in verband met een bezoekje aan Kampen en Urk. Prima uitvalsbasis!

Geweldig

Jacqueline
21-11-2016

Zeer stille en rustige omgeving. Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Hele goede bedden, heerlijke douche. Koelkastje op de kamer. Ontbijtbuffet prima met vers brood, vers fruit en voldoende keuze. Restaurant serveert goed eten tegen redelijke prijzen. Omdat wij moesten vertrekken voordat we konden ontbijten, kregen we een goed gevuld ontbijtpakket mee. Nadeel: gehorig op de gangen.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Princess Hotel Dorhout Mees in Biddinghuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Princess Hotel Dorhout Mees zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.