6,6

Glamperen kan op Camping Molecaten Park Flevostrand in Biddinghuizen. Deze schone gemoedelijke camping ligt aan het Veluwemeer en heeft een restaurant, een zwembad met peuterbadje en animatie. Gratis surf- en zeillessen worden gegeven door enthousiaste jongeren. De camping beschikt over safaritenten. Shoppen en uit eten kan goed in Harderwijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Molecaten Park Flevostrand voor je op een rij gezet:

191 reviews over Camping Molecaten Park Flevostrand in het Nederlands

Mooie camping met veel faciliteiten.

Will
30-4-2019

Net terug van een week kamperen op deze mooie camping. Ondanks tegenvallend weer hebben we een topweek gehad. Vriendelijk, behulpzaam personeel en met name voor de kids van 3 en 6jr was het een fijne camping. Het binnenzwembad was leuk en een lekkere temperatuur. De binnenspeeltuin kwam goed van pas en was ondanks het weer en de vakantie groot genoeg. Wij hadden niet geboekt en kwamen op een veld met veel seizoensgasten. Beviel prima. Veel honden maar er geen los zien lopen. Grote plekken. Het enigste nadeel met kleine kinderen was de afstand naar het sanitair. Dat overigens prima was, schoon en nooit druk. Wij zijn kleinere campings gewend dus zijn niet gewend om zo'n stuk te moeten lopen, met een peuter die net zindelijk is en het sanitair 1 groot avontuur vind (met name de kinderwc's) heb ik dus heel wat meters gemaakt. Lekker gegeten in zowel snackbar als restaurant. Wel aan de prijs, maar niet buitensporig.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Nooit meer

Ria
23-4-2019

Zeer slecht sanitair! Wij zijn het lange paasweekend hier geweest. Het toiletgebouw werd NIET schoongemaakt. Het regende hierdoor klachten. Daarna kwam er een schoonmaakster. Deze is wel geteld 10 minuten bezig geweest! Resultaat nog steeds smerig. De volgende dag idem dito. Te ranzig voor woorden! Het was echt verschrikkelijk! Kokers voor damesverband puilden uit! Wc zitten los. Tijdens het douchen veranderd de watertemperatuur constant, dan gloeiend heet, het volgende moment ijskoud. Zeer gevaarlijk voor kinderen. Rozetten rond de douchekraan zitten helemaal los en zijn uiteindelijk maar verwijderd. De capaciteit van het toiletgebouw is ook onvoldoende! Al met al, ondanks het prachtige weer een zeer nare nasmaak aan dit weekend overgehouden!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Fantastisch !

Karin
22-9-2018

Geweldige mooie gemoedelijk en schone camping! Ik begrijp echt niets van die negatieve reviews. Wij hebben in augustus een week in een glampingtent gezeten en het was geweldig. Zoon in bed geplast en tot 2x toe schone lakens in de nacht gekregen. Alle gemakken voorzien, mooi binnen en buitenzwembad, klein maar prima voor onze 6 en 8 jarige kids. Goede animatie, snackbar erg goed, mooie supermarkt. Toiletten bij de haven schoon en netjes. Mooie omgeving en veel te doen. Leuke binnenspeeltuin. Midgetgolf. Gratis surf/zeil lessen door enthousiaste jongeren. Echt een enorme aanrader als je van een kleine gemoedelijke en schone camping houd. Onze glamptent was perfect kwa ligging en we hebben enorm genoten. Komen zeker nog een x terug. De receptie kan idd wat vriendelijker maar dat mocht voor ons de pret niet drukken door de andere pluspunten.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niet helemaal tevreden

Bianca
9-9-2018

Mooie omgeving we hebben leuk gehad. Maar Mensen daar aanwezig zijn (schoonmaaksters) asl je wat verteld ze begrijpen je niet . Jammer genoeg in nederland zo mooie park mensen daar (werksters) geen nederlans spreekt .

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer

Fam ?
28-8-2018

Zijn aantal jaren hier geweest maar loopt hard hollend achteruit. Met klachten wordt niks gedaan. Toiletten spoelen slecht door Mag 2 honden per plaats veelal 3 honden onder de smoes logeerhond en dan nog loslaten lopen Hek naar strand te vroeg dicht dus vroeg stoppen met surfen Afvalbak in toilet zekers 2 maanden kapot Koud afwaswater In opbergvakken waar hondenpoepzakjes in horen te zitten constant leeg Sommige mensen denken da tv ze remt zijn. Geen rekening houden met andere en teveel herrie. Of morgens al om 8 uur grasmaaien Met mooi weer mag je niet op terras eten. Te weinibb personeel Restaurant bij land al veel dicht zelfde probleem Receptie onvriendelijk Buitenbad te laat open ook als je weet dat het warm word. Na hemelvaart pas

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

Veel verbeterpunten

Fam.
15-8-2018

Mooie grote kampeervelden met speelgelegenheid in het midden. Wat stond ons tegen: We kwamen om 12.45 uur aan en mochten absoluut de camping niet op (dat mag vanaf 13.00 uur). Dit had ook tot gevolg dat er om 13.00 uur een dikke rij voor de receptie stond. Er is nauwelijks ruimte voor de auto's met de caravans erachter om voor de slagboom op te stellen. Bij ons vertrek een zeer onvriendelijke receptiemedewerkster. Er werd ook niet naar ons verblijf geïnformeerd. Toiletten mogen ook wel vaker worden schoongemaakt. Toiletpapier was regelmatig op. We moesten betalen voor de Wi-Fi en het bereik was alsnog onvoldoende. Voor ons niet voor herhaling vatbaar dus.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Verbeter punten / op merkingen Flevostrand

Tukker1969
9-8-2018

Zeer ruime campeerplekken! Receptie is sterk terug gegaan! Sinds het vertrek van Susan ( wordt echt gemist)! Alles loopt mis of langs elkaar heen. Receptie personeel is op dit moment erg ongeïnteresseerd. En loopt veel op elkaar te bekken en te snauwen. Mooi schoon ruim binnenzwembad. Buitenzwembad weining zitplaatsen ( stoelen). Nieuw sanitair gebouw van ale gemakken voorzien. Animatie is stukken minder dan jaren ervoor.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Daar denken we nog over na

Kampeerder
8-8-2018

Wcs spoelen slecht door te zuinig afgesteld . Doucheputjes mogen beter bijgehouden worden evenals de zeepflacons. Buitenbad is erg koud kinderen willen met 34 graden nog liever binnen . Wifi is niet stabiel en kunnen ze beter bij de prijs opdoen .binnen zwembad is goed voorzien voor de kinderen en de kampeerplaats is groot genoeg . Ook fijn dat je met de auto de plaats op mag rijden voor boodschappen .

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie ruime kampeerplaatsen Zeer slechte animatie. Sanitair enorm smerig echt te triest voor woorden. Vuilniscontainers puilen vaak uit waardoor het gaat stinken. Receptie sinds het vertrek van Suzan zeer onervaren en ongeïnteresseerd.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Schoon en net park. Leuke kinder animatie en lekker en leuk binnenbad. Erg koud buiten zwembad. Zeker voor kleine kinderen niet prettig. Geen ligbedden of parasols bij het buitenbad.

Geen schaduw op de campeerplekken.

Wat wij er gevaarlijk vonden was dat de slagbomen bij het uitrijden alleen opengaan met een pasje. Als je deze niet hebt dan kom je er niet uit. Er is ook geen intercom, niets... als je een nood situatie hebt is dit levens gevaarlijk. We hebben er een opmerking over gemaakt bij de receptie, maar dit werd erg slecht opgepakt.

Maar over all een leuke gezinscamping met kleinere kinderen!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Molecaten Park Flevostrand in Biddinghuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Molecaten Park Flevostrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.