Camping Molecaten Park Flevostrand

Camping Molecaten Park Flevostrand
7,6

26 tips over Camping Molecaten Park Flevostrand

j. de jong, 17-8-2016
voor de wat oudere kinderen ligt Flevonice op 5 km afstand, daar is van alles te doen (o.a. driftkarten)
heidi visser, 19-7-2015
Dronten daar zijn verschillende supermarkten en wat goedkoper als de supermarkt op de camping
marije, 12-7-2015
De gratis proefles (surfen of zeilen) die de kinderen kunnen volgen bij Zeilschool de Randmeren is een absolute aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Molecaten Park Flevostrand voor je op een rij gezet:

M Schelling, 22-5-2015
Harderwijk, Oostvaardersplassen vlakbij Lelystad.
Jet, 10-5-2015
Pannenkoekenhuis Hans en Grietje is een huis buitenspeelparadijs, op 5 min (Zeewolde)
Imke, 19-10-2014
Harderwijk is leuk om heen te gaan, te shoppen en uit eten. Een ritje naar Urk is ook goed te doen al is het niet zo groot

de jeu, 1-9-2014
Voor kinderen is er in de buurt een heel leuk pannenkoekenrestaurant 'Hans en Grietje' waar de kinderen een hele middag zoet kunnen zijn zowel buiten als binnen. Daarna kun je genieten van een overheerlijke pannenkoek. Ook Harderwijk is vlakbij wat een gezellig stadje is en waar het Dolfinarium ook een bezoekje waard is.
Banda, 24-8-2014
Veel konijnen dus overal lagen konijnenkeutels. Als je een kind hebt wat kruipt is dat niet fijn.
Sylvia Elderman, 15-8-2014
Heerlijk gegeten bij het restaurant van de camping, goede prijs / kwaliteitsverhouding.
Jo-Anne, 13-8-2014
Er is op de camping volop aanbod aan activiteiten; binnen -en buitenzwembad, animatie voor alle leeftijden, goede snackbar en restaurant. Vlakbij Dofinarium, Walibi en Batviastad en werf. Andere tips; Schokland, Urk