Camping Molecaten Park Flevostrand

Nederland, Flevoland, Biddinghuizen

6.8Voldoende

• 6.7Eetgelegenheden
  • 6.4Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Molecaten Park Flevostrand voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Glamperen kan op Camping Molecaten Park Flevostrand in Biddinghuizen. Deze schone gemoedelijke camping ligt aan het Veluwemeer en heeft een restaurant, een zwembad met peuterbadje en animatie. Gratis surf- en zeillessen worden gegeven door enthousiaste jongeren. De camping beschikt over safaritenten. Shoppen en uit eten kan goed in Harderwijk.

236 reviews over Camping Molecaten Park Flevostrand

• 7radbout Jaspers25-09-2020

Als je tot rust wilt komen is dit een aanrader!

mooie camping waar je tot rust komt. Wel veel duitse families die wel wat luidruchtig zijn,dat vond ik jammer. De camping zelf bestaat uit mooie ruime plaatsen met grasvelden en mooi uitzicht op het water. De omgeving is prachtig om te wandelen of te fietsen. Leuke haventjes in de buurt. Elburg is een leuk dorp waar je in elk pitoresk straatje wel een winkeltje hebt,erg leuk om daar doorheen te wandelen en daarna op de gezellige terrasjes een heerlijk kopje koffie te nuttigen. Wij komen zeker weer terug. Mvg M&R

• 4Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 9Cis23-09-2020

Geweldig

Mooi chalet Super omgeving

• 9Staat v/h sanitair

• 9Olga19-09-2020

Heerlijk genoten

Mooi rustig en net park aan het Flevomeer. Genoeg te doen op het park zoals zwemmen, midgetgolf, fietsen huren of wandelen in het bos

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in september 2020

• 9johanna18-09-2020

goed verblijf

pioen is van alles voorzien, bedden goed, toilet(ruimte)erg klein

• 8Fam. Bosch18-09-2020

Prima verblijf met hond in een mooie omgeving

Wij zijn slechts twee dagen op het park geweest omdat alles vol zat. Echter erg genoten van de relaxte sfeer. Hadden de chalet Honingbij op een speciaal veld voor honden, voldoende ruimte om de chalet heen. De chalet zelf was keurig en schoon, echter erg krap als je met 6 personen bent. Boodschappen kun je op het park doen in de Spar waar je vanaf 8 uur smorgens al verse broodjes kunt halen. Een strandje is op loopafstand met laag water waar honden aangelijnd welkom zijn(ook in het water aan de lijn). Tevens mooie wandelroutes in het Harderbos aan de overkant van het park.

• 6Eetgelegenheden

• 8Daniël van der Vegt14-09-2020

Leuke vakantie voor een goede prijs

Vanuit Zoover las ik een aantal negatieve reviews. Alles bij elkaar genomen kan ik me hier zeker niet in vinden.

Het (vernieuwde) toiletgebouw was schoon en de douches goed op temperatuur. De service van het park is uitstekend. Alleen mag er wel bij vermeld worden dat inchecken voor 17:00 moet gebeuren omdat dan de receptie sluit. Dit hadden wij zelf over het hoofd gezien.

De app van Molecaten is een goede toevoeging om informatie van zowel het park als dingen in de buurt te vinden.

Pluspunt van fietsverhuur is dat je deze voor 24u huurt en niet voor 1 dag. Dus als je de fiets "s middags om 14.00u meeneemt, kan je deze de volgende dag weer om 14.00u inleveren, i.p.v. aan het einde van de dag. Minpuntje is wel een iets te hard zadel.

De midgetgolfbaan is ook zeker een aanrader om een rondje te spelen! In de buurt is genoeg te beleven indien je van een actieve vakantie houdt, maar een strandliefhebber zal hier zich ook zeker vermaken

• 7Staat v/h sanitair

• 8Linda31-08-2020

Rustig, genieten, natuur, netjes. 1 minpuntje.

Het betreft een verblijf in chalet type steltloper te molecaten flevostrand: Het was heerlijk rustig en park lag er mooi bij, hygiene huisje prima evanals bij het ietwat klein maar leuk zwembad. We hebben lekker gegeten en zijn vriendelijk bediend in het restaurant en de midgetgolfbaan is helemaal goedgekeurd. Een ontbrekende koekenpan werd dezelfde dag door de service gebracht, goed opgelost. Enig minpuntje was dat ik dinsdag had doorgegeven dat het zeeppompje op de wc bij de receptie kapot was en dat het die zaterdag nog steeds niet deed. Zeep was erin maar kwam niks uit. Toen bij vertrek nog een keer gemeld en hoop dat ook opgelost is voor degene die na ons komen. Verder was alles top en hebben we ondanks iets minder weer een hele leuke week gehad 👍🏻

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 8Ciska23-08-2020

Super leuk park met topchalets engezellige veldjes

Super mooie nette chalets zo mooi heb ik hem nog niet gehad. Wel warm uiteraard als het 30+is. Bedden meer dan goed en zeer schoon en compleet. Ik snap het lage cijfer niet zo wellicht voor kampeerders andere beleving? Maar de keren dat ik van toiletgebouw gebruik maakte waren die ook meer dan prima. Wij waren er de week na de hittegolf en geen 1x een overvol zwembad gehad. Kan prima zonder extra corona maatregelen bij normaal weer. Super gezellige veldjes en heel ruim opgezet. Animatie niet veel gebruik van gemaakt. Heel leuk dat er steeds een andere foodtruck staat met ene keer pizza dan weer fish and chips. Echte aanrader dit park. Enige minpunt is 50 ct voor binnen zwemmen vind ik echt onzin iedereen zwemt maar heel kort binnen is mij opgevallen kan zat gratis. Onhandig gedoe met kaart opladen binnen openingstijden bij de receptie helemaal als dat een keer misgaat en je staat zonder tegoed met kinderen voor de deur.

• 8Eetgelegenheden

• 3Carla16-08-2020

Nooit weer.

Heeft de sterren niet verdiend. Stonden op veld Leeuwerik, niks van animatie te merken op camping zelf. Weinig vertier zoals speeltuin op de velden. Tevens was er op dit veld geen schaduw ... Niet te doen. Binnenzwembad moet je voor betalen, vind dat niet kunnen voor zo'n dure camping. Van alle campings die ik heb bezocht heb ik nog nooit zon smerig stinkend toiletgebouw meegemaakt. Wij zijn drie dgn geweest maar hebben ivm de gore douches niet gedouched. Het gebouw stonk gewoon naar sigarettenrook, stront op de deuren, hoor.

• 4Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 9Mieke cohen11-08-2020

Prima vertoeven bij Flevo strand van molecaten

Pluspunten: ruime plaats bij de huisjes Twee zwembaden. Leuke animatie voor kinderen van 6 tot 11 Leuk strandje aan Veluwemeer op 10 minuten lopen of 4 minuten fietsen. Veel leuke uitjes in de directe omgeving Fiets is handig want het park is erg groot. Rustig park geen overlast van geluid of lawaaiige medegasten . Royale kampwinkel met veel verse croissants. Minpuntje: Proeflessen van de zeilschool vielen tegen Te weinig begeleiders en daardoor moesten de kinderen erg lang wachten.

• 10Staat v/h sanitair

Camping Molecaten Park Flevostrand info